Status
Niet open voor verdere reacties.

Ge moet het maar doen, u eigen kinderen verstikken. Nu goed, fijn dat zijn eigen wanhoopsdaad is mislukt en hij er ook nog even over kan denken .
 

Ge moet het maar doen, u eigen kinderen verstikken. Nu goed, fijn dat zijn eigen wanhoopsdaad is mislukt en hij er ook nog even over kan denken .

Damn, da's zo dichtbij hier. Eerst ze verstikken, en dan blijft hij gezellig thuis, wachtend op dat telefoontje van zijn ex om dan te zeggen wat hij zal doen (maar al gedaan heeft). En pas dan slaat hij op de vlucht? Ver is ie niet geraakt, afrit (of bedoelen ze de oprit hier) van Ruddervoorde is maar ne paar km ver voor geheel Waardamme.

Vraag me af waarom hij niet direct op de vlucht sloeg, wou hij gepakt worden en bedacht hij zich na dat telefoontje ofzo? Niet dat er iets van logica verwacht moet worden van zo een persoon.
 
Damn, da's zo dichtbij hier. Eerst ze verstikken, en dan blijft hij gezellig thuis, wachtend op dat telefoontje van zijn ex om dan te zeggen wat hij zal doen (maar al gedaan heeft). En pas dan slaat hij op de vlucht? Ver is ie niet geraakt, afrit (of bedoelen ze de oprit hier) van Ruddervoorde is maar ne paar km ver voor geheel Waardamme.

Vraag me af waarom hij niet direct op de vlucht sloeg, wou hij gepakt worden en bedacht hij zich na dat telefoontje ofzo? Niet dat er iets van logica verwacht moet worden van zo een persoon.
volgens mij wou hij eerst zijn ex nog eens zo hard mogelijk treffen, ziekelijk gewoon.
 
Mijn ergernis is klaargemaakte maaltijden etc. Bestaat daar nu eens echt niks deftig in? Ik had van Colruyt een staaltje pepersaus gekregen van D&L. Ik doe dat open en doe het in een pannetje om op te warmen. Direct een stank niet normaal. Maar goed ik dacht ik warm het goed op misschien is enkel de geur raar. NIET. TE. VRETEN. Ik heb het direct in mijn wc gekieperd. Ook geen enkele notie dat het pepersaus was. Blind had je waarschijnlijk gedacht dat ik kots aan het serveren was. Ik snap niet dat tijdens de ontwikkeling van zo dingen niemand eens zegt "fuck, dit smaakt te goor". Bij bv Come a Casa is dat ook. Die lasagne smaakt toch naar niks bijna? NIKS van kruiding zit daar in.

Ik eet zo dingen maar zelden maar toch... nog nooit iets deftig gehad denk ik.
Ge moet die van Knorr pakken. Die is wel degelijk. Natuurlijk geen restaurantniveau, maar het is toch wel meer dan goed.
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Lemme guess (zonder enig artikel te lezen). De vader is zijn hoederrecht verloren omdat hij in het verleden al heel aggressief / geweldadig was of aan de drugs zat, waardoor hij zijn kinderen NOOIT meer mocht zien, tenzij hij in therapie zou gaan en dan zou er mogelijks een herziening gebeuren.

Hij geeft iedereen behalve zichzelf de schuld hiervan en denkt: Als ik de kinderen niet of nooit meer mag zien, dan NIEMAND niet. Vermoord zijn kinderen en hij geeft alweer iedereen de schuld behalve zichzelf.

Een narcistische wrek van de hoogste graad aldus. Ik hoop dat ze die man 30 jaar in de bak steken zonder kans op vrijlating
Men stelt dat er een driehoekverhouding zou geweest zijn.
Zelf gaf de man te kennen dat zijn schoonvader "alls kapot gemaakt heeft".
 
Lemme guess (zonder enig artikel te lezen). De vader is zijn hoederrecht verloren omdat hij in het verleden al heel aggressief / geweldadig was of aan de drugs zat, waardoor hij zijn kinderen NOOIT meer mocht zien, tenzij hij in therapie zou gaan en dan zou er mogelijks een herziening gebeuren.

Hij geeft iedereen behalve zichzelf de schuld hiervan en denkt: Als ik de kinderen niet of nooit meer mag zien, dan NIEMAND niet. T'is allemaal de schuld van mijn ex en haar familie! Hij vermoord zijn kinderen en hij geeft alweer iedereen de schuld behalve zichzelf.

Een narcistische wrek van de hoogste graad aldus. Ik hoop dat ze die man 30 jaar in de bak steken zonder kans op vrijlating
Wauw, waar haal je dat uitgetoverd?
Qua vooroordelen en stereotypering kan deze wel tellen...
 
Lemme guess (zonder enig artikel te lezen). De vader is zijn hoederrecht verloren omdat hij in het verleden al heel aggressief / geweldadig was of aan de drugs zat, waardoor hij zijn kinderen NOOIT meer mocht zien, tenzij hij in therapie zou gaan en dan zou er mogelijks een herziening gebeuren.

Hij geeft iedereen behalve zichzelf de schuld hiervan en denkt: Als ik de kinderen niet of nooit meer mag zien, dan NIEMAND niet. T'is allemaal de schuld van mijn ex en haar familie! Hij vermoord zijn kinderen in koelen bloede en hij geeft alweer iedereen de schuld behalve zichzelf.

Een narcistische wrek van de hoogste graad aldus. Ik hoop dat ze die man 30 jaar in de bak steken zonder kans op vrijlating.
Wat is het nut om "zonder enig artikel te lezen" wat verhaaltjes te vertellen over een werkelijk drama? Postcount? Bezigheidstherapie?

Wil je hiermee zeggen dat uw kinderen vermoorden ok is? Whatever dat wat ik zeg van de pot gerukt is of niet, aan uw kinderen raak je echt NOOIT. Amen.
Gerda van facebook, is that you?
 
Wil je hiermee zeggen dat uw kinderen vermoorden ok is? Whatever dat wat ik zeg van de pot gerukt is of niet, aan uw kinderen raak je echt NOOIT. Amen.
Ik denk dat je onderschat wat voor vuile truken uw hoofd met u kan uithalen in zo'n situaties. Dat je 100% controle hebt over wat uw brein met u uitspookt is een illusie.
 
Lemme guess (zonder enig artikel te lezen). De vader is zijn hoederrecht verloren omdat hij in het verleden al heel aggressief / geweldadig was of aan de drugs zat, waardoor hij zijn kinderen NOOIT meer mocht zien, tenzij hij in therapie zou gaan en dan zou er mogelijks een herziening gebeuren.
Lemme guess (mét het artikel te hebben gelezen): Die mens had een eigen landbouwbedrijf én deed nachtshiften in een fabriek. Op zijn Facebook heeft hij een warrig bericht geschreven over zijn schoonvader. Hij was compleet aan het crashen op de combo van die twee jobs, zijn vrouw is het afgetrapt omdat ze het niet meer kon aanzien (of heeft aangepapt met een andere vent omdat de hare nooit meer thuis was?). Ze hebben dat willen afhandelen, de schoonfamilie is zich beginnen moeien en de boel is ontploft. De sluimerende depressie/burn-out/whatever is geëxplodeerd in zijn kop en in een vlaag van zinsverbijstering heeft hij zijn kinderen gedood.
 
Laatst bewerkt:
Al paar dagen last van slijmen. Zonet tijdens het opfrissen na het sporten ook weer genoeg (neus)slijmen verwijderd om een gans huis mee te behangen.
Maar rap terug zomer is.
 
Lemme guess (zonder enig artikel te lezen). De vader is zijn hoederrecht verloren omdat hij in het verleden al heel aggressief / geweldadig was of aan de drugs zat, waardoor hij zijn kinderen NOOIT meer mocht zien, tenzij hij in therapie zou gaan en dan zou er mogelijks een herziening gebeuren.

Hij geeft iedereen behalve zichzelf de schuld hiervan en denkt: Als ik de kinderen niet of nooit meer mag zien, dan NIEMAND niet. T'is allemaal de schuld van mijn ex en haar familie! Hij vermoord zijn kinderen in koelen bloede en hij geeft alweer iedereen de schuld behalve zichzelf.

Een narcistische wrek van de hoogste graad aldus. Ik hoop dat ze die man 30 jaar in de bak steken zonder kans op vrijlating.
Ik zou toch voorstellen dat je in het vervolg eens leest vooralleer er een verhaal rond te breien. Imo is die man gewoon mentaal volledig door het lint gegaan met dit jammerlijke resultaat.
 
Al paar dagen last van slijmen. Zonet tijdens het opfrissen na het sporten ook weer genoeg (neus)slijmen verwijderd om een gans huis mee te behangen.
Maar rap terug zomer is.
Ik betrapte mij er gisteren op dat ik dacht: die donkere dagen. Maar ale binnen een goeie maand beginnen de dagen toch alweer te lengen. 😄
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan