Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je weet wel 100% zeker dat het volgende kind Niet van jou is🤣
Zo vertelde de uroloog dat er zo eens een man hem komen uitschelden was dat hij zn werk niet goedgedaan had🤣
Maar hij had zijn werk wel goedgedaan🤣
Er zijn nochtans al veel kindjes geboren na een knip, die niet van de melkboer zijn. De eerste 6 maanden moogt ge in principe niet zonder voorbehoedsmiddelen en daarna moet ge een spermastaal binnengeven om te laten onderzoeken zodat ze zeker weten dat het ok is (= geen zaadcellen meer aanwezig)

Er zijn nochtans al veel kindjes geboren na een knip, die niet van de melkboer zijn. De eerste 6 maanden moogt ge in principe niet zonder voorbehoedsmiddelen en daarna moet ge een spermastaal binnengeven om te laten onderzoeken zodat ze zeker weten dat het ok is (= geen zaadcellen meer aanwezig)
Mijn vrouw moest het laatste kind worden van haar ouders, dan kwam de ingreep, en dan kwam haar broer :unsure:

Dat weet ik,dat je nog 2 staaltjes moet binnendoen 😊

Ik geef al de hele dag door elektrische schokjes af en ontvang ze ook. Alles wat ik aanraak geeft schokjes en ook mijn babyhaartjes op mijn hoofd staan recht. Al de hele dag door, zo irritant.:sop:

Dit soort filmpjes maken me zo boos, echt een gevoel diep vanbinnen van pure woede

Gisterenavond gaf mijn computerscherm de geest, direct een nieuwe besteld op Coolblue zodat ik die vandaag zou hebben voor het verlengde weekend.

Vanmorgen verzendbevestiging zoals altijd gekregen, ‘t zat al bij Bpost enzo.
Halverwege de ochtend opeens melding “wegens stakingsactie op 9/11 kan het langer duren”.
Nu is tracking aangepast naar verwachte levering op maandag 14/11.

Fuck you Bpost :angry:

Nieuwe klanten komen toe en het is een koppel Duitsers waar de man echt beduidend ouder is dan de vrouw.

De vrouw vraagt na 1 uur na het inchecken hulp aan mij want ze wilt iets boeken in een park dat moet gaan via specifieke overheids website. De registratie proces is wel niet zo easy, dus ja ik wou haar daar wel mee helpen.

Nu eerst lukte haar niet om te registreren, dan iets verkeerd met haar kaart bij registratie na 20 min sukkelen tot de conclusie gekomen dat het niet werkt en dan maar geboekt met mijn account en haar kaart. Komt die man daar plots naar ons gestormt in Duitse colere en maakt hij zijn vrouw uit omdat ze teveel tijd met mij spendeert ipv hem. Nu ik begrijp wel redelijk veel Duits dus ik verliet gewoon de tafel en ging weg.

2 uur later zie ik hem terug kwaad zijn tegen zijn vriendin en zo zijn vinger tegen haar gezicht duwen en ook wat fysiek harder worden. Dus maar ook ff naar toe gegaan en gevraagd of alles ok is. Dan kwam hij wel wat kalmer.

Ik negeer die 2 nu wel constant maar elke keer als ik hem zie heb ik zoveel zin omijn vuist in zijn gezicht te planten. Ale nog 2 nachten en ze zijn weg. Maar als hij haar fysiek aanvalt in mijn lodge zal hij toch wel vuist krijgen van mij.

Dan ga je met het openbaar vervoer naar je werk voor het grootste deel van je traject, dan mag je binnenkort toch nog meer en meer betalen aan de NMBS. Mensen echt uitpersen noem ik dit.

Na lang erover te denken en twijfelen ga ik mijn motorijbewijs halen. Moet nu lukken dat de moto die ik op het oog heb in korting staat aangezien het de laatste modellen van 2022 zijn die ze nog hebben, en het scheelt ferm in prijs. Mij kennende wil dat zeggen dat ik zaterdag een moto ga kopen zonder rijbewijs. eens zien hoe ik die dan bij mij krijg :unsure:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan