BearPils
Well-known member
Ja maar zonder de touwkes kunt ge uw ballen ni ophangen he...Euhm... Als de uroloog je heeft uitgelegd dat je ballen verdwijnen, zou ik precies toch eens voor een 2de opinie gaan...![]()
Badum tsss...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja maar zonder de touwkes kunt ge uw ballen ni ophangen he...Euhm... Als de uroloog je heeft uitgelegd dat je ballen verdwijnen, zou ik precies toch eens voor een 2de opinie gaan...![]()
Shttt niet slimmer maken, gun die uroloog ook zijn momentje...Euhm... Als de uroloog je heeft uitgelegd dat je ballen verdwijnen, zou ik precies toch eens voor een 2de opinie gaan...![]()

Zolang de piek maar schoon rechtstaat.Zolang de stam nog versierd kan worden zal het wel goed zijn.![]()

Er zijn nochtans al veel kindjes geboren na een knip, die niet van de melkboer zijn. De eerste 6 maanden moogt ge in principe niet zonder voorbehoedsmiddelen en daarna moet ge een spermastaal binnengeven om te laten onderzoeken zodat ze zeker weten dat het ok is (= geen zaadcellen meer aanwezig)Je weet wel 100% zeker dat het volgende kind Niet van jou is
Zo vertelde de uroloog dat er zo eens een man hem komen uitschelden was dat hij zn werk niet goedgedaan had
Maar hij had zijn werk wel goedgedaan![]()
Mijn vrouw moest het laatste kind worden van haar ouders, dan kwam de ingreep, en dan kwam haar broerEr zijn nochtans al veel kindjes geboren na een knip, die niet van de melkboer zijn. De eerste 6 maanden moogt ge in principe niet zonder voorbehoedsmiddelen en daarna moet ge een spermastaal binnengeven om te laten onderzoeken zodat ze zeker weten dat het ok is (= geen zaadcellen meer aanwezig)

Neenee haar pa.Mijn vrouw moest het laatste kind worden van haar ouders, dan kwam de ingreep, en dan kwam haar broer![]()
Is dat zo? Hier helemaal niet. Ik zal eens even horen bij mensen die er meer van weten.Dit forum hapert weer lekker
Dat weet ik,dat je nog 2 staaltjes moet binnendoenEr zijn nochtans al veel kindjes geboren na een knip, die niet van de melkboer zijn. De eerste 6 maanden moogt ge in principe niet zonder voorbehoedsmiddelen en daarna moet ge een spermastaal binnengeven om te laten onderzoeken zodat ze zeker weten dat het ok is (= geen zaadcellen meer aanwezig)

Dat zal zo wel zijn redenen hebben. Al heb ik hier wel het gevoel dat ze niet gegrond gaan zijn.Ik geef al de hele dag door elektrische schokjes af en ontvang ze ook. Alles wat ik aanraak geeft schokjes en ook mijn babyhaartjes op mijn hoofd staan recht. Al de hele dag door, zo irritant.![]()
Dat zal zo wel zijn redenen hebben. Al heb ik hier wel het gevoel dat ze niet gegrond gaan zijn.
Het is maar hoe je geaard bent.Vertel
iets mis met u 5G vaccinatie !Ik geef al de hele dag door elektrische schokjes af en ontvang ze ook. Alles wat ik aanraak geeft schokjes en ook mijn babyhaartjes op mijn hoofd staan recht. Al de hele dag door, zo irritant.![]()