Excuseer?Lint hangt gewoon aan een haakje vast aan de cilinder van de rol. Zal gewoon gelost zijn.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Excuseer?Lint hangt gewoon aan een haakje vast aan de cilinder van de rol. Zal gewoon gelost zijn.

Lint hangt echt vast aan een haakje????Lint hangt gewoon aan een haakje vast aan de cilinder van de rol. Zal gewoon gelost zijn.

Halloween wandeling hier in Westerlo aan het doen met de kids. Das precies walibi...wat een volk...![]()

, ik was pas een maandje terug 2/5de aan het werk.Ze maken het niet meer zoals vroeger hé.Gvd he, teen gebroken, weer ziekenverlof, ik was pas een maandje terug 2/5de aan het werk.
Das het post Corona effect denk ik. Tis hier ook allemaal opeens superpopulairHalloween wandeling hier in Westerlo aan het doen met de kids. Das precies walibi...wat een volk...![]()

Halloween wandeling hier in Westerlo aan het doen met de kids. Das precies walibi...wat een volk...![]()
Door personeel problemen zijn er de laatste 3 maand meer en meer problemen... Tzal nog erger worden.De Halloween Night in Kinepolis was er eentje een beetje in mineur. Na een kwartier valt de eerste film stil en proberen ze de film te restarten. Geraakt niet meteen opgelost. 30 minuten later komen ze zeggen dat er iets mis is met de film en we met de 2de film dan verder gaan. Na de 2de film blijkt de 1ste niet meer te fixen dus gaan we verder met de 3de en krijgen we ter compensatie 2 filmtickets. En zo eindigde de Halloween Night een stukje vroeger dan gepland. De 1ste film was nu degene waar ik een beetje naar uitkeek![]()
Je hebt je vergist, de glimlach thread kan je hier vinden:Wat is eigen de bedoeling van Halloween?
U zo sletterig mogelijk verkleden ofwat?
Ziet toch weer wat voorbijkomen op sociale media

Het is ook nie meteen een ergernis. Eerder een vaststelling.Je hebt je vergist, de glimlach thread kan je hier vinden:
![]()

Wat is eigenlijk de bedoeling van Halloween?
U zo sletterig mogelijk verkleden ofwat?
Ziet toch weer wat voorbijkomen op sociale media