Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lint hangt gewoon aan een haakje vast aan de cilinder van de rol. Zal gewoon gelost zijn.
Lint hangt echt vast aan een haakje???? :eek2:

Nu goed hoe dan ook, zo moeilijk kan dit niet zijn.

De eerste week nadat ze de rolluiken gehangen hadden, merkte ik een probleem op met een bandopwinder van een andere rolluik.
(ze hadden deze averechts erin gestoken, dus dat was toen hun eigen fout)

Ze hebben toen iemand langsgestuurd en amper 5 minuten later was die mens alweer vertrokken. Ik denk dat dit evenveel werk gaat zijn. :tongue:

Laatst bewerkt:
Dwaze banksluitingsdagen. Vrijdag geld overgeschreven van crelan naar kbc, staat dus nog altijd niet op de kbc rekening maar tis wel al weg van mijn crelan account. En dat in deze tijden van informatisering. Nu is het wachten tot Jeanke achter zijne pc de woensdag zegt dat ik mijn eigen geld mag verhuizen.

Halloween wandeling hier in Westerlo aan het doen met de kids. Das precies walibi...wat een volk...:unsure:

Gvd he, teen gebroken, weer ziekenverlof :wallbash: , ik was pas een maandje terug 2/5de aan het werk.

Is zaterdag al gebeurd met het grasmaaien, maar ik hoopte nog dat het niet zo erg zou zijn en dat ik woensdag gewoon zou kunnen gaan werken.
Het vermoeden dat het gebroken ging zijn was er echter wel al, maar de huisdokter heeft dit daarnet dan ook bevestigd.

Ge zou voor minder als da over uwen teen rijd 😊
6671143-B-0875-4744-8-F5-D-59259-D646916.jpg

De Halloween Night in Kinepolis was er eentje een beetje in mineur. Na een kwartier valt de eerste film stil en proberen ze de film te restarten. Geraakt niet meteen opgelost. 30 minuten later komen ze zeggen dat er iets mis is met de film en we met de 2de film dan verder gaan. Na de 2de film blijkt de 1ste niet meer te fixen dus gaan we verder met de 3de en krijgen we ter compensatie 2 filmtickets. En zo eindigde de Halloween Night een stukje vroeger dan gepland. De 1ste film was nu degene waar ik een beetje naar uitkeek :unsure:

De Halloween Night in Kinepolis was er eentje een beetje in mineur. Na een kwartier valt de eerste film stil en proberen ze de film te restarten. Geraakt niet meteen opgelost. 30 minuten later komen ze zeggen dat er iets mis is met de film en we met de 2de film dan verder gaan. Na de 2de film blijkt de 1ste niet meer te fixen dus gaan we verder met de 3de en krijgen we ter compensatie 2 filmtickets. En zo eindigde de Halloween Night een stukje vroeger dan gepland. De 1ste film was nu degene waar ik een beetje naar uitkeek :unsure:
Door personeel problemen zijn er de laatste 3 maand meer en meer problemen... Tzal nog erger worden.

Wat is eigenlijk de bedoeling van Halloween?
U zo sletterig mogelijk verkleden ofwat?

Ziet toch weer wat voorbijkomen op sociale media

Laatst bewerkt:
EINDELIJK EEN FEESTDAG!

We gaan naar de winkel! Ah neen die is dicht.
We gaan naar een pretpark! Ah neen dat is volledig volzet, en als je toch binnen mag je 4 uur in de wachtrij staan aan schuiven.
We gaan naar een leuke bar! Neen de uitbater heeft ook ne feestdag.
We gaan gezellig een terraske doen! Neen alle stoelen en banken zijn reeds bezet.
Ok dan gewoon een toerke met de wagen. Damned t'is file KILOMETERS lang! Iedereen rijdt vandaag rond.
Dan maar naar de vrienden? Ah neen die zijn niet thuis en nemen niet op.

Fuck this ik ga werken! Neen sorry het kantoor is dicht, het is verboden te gaan werken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan