Dr. Sheldon Cooper
Well-known member
De obligatoire vraag: welk type ben jij?
Beide
Hangt ook gewoon van de persoon af. Ik ga niet bottomen voor die kerel met zijn kleine worst bvb.Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De obligatoire vraag: welk type ben jij?
Hangt ook gewoon van de persoon af. Ik ga niet bottomen voor die kerel met zijn kleine worst bvb.Ligt het aan mij, of is dit echt een heel oppervlakkige instelling?BeideHangt ook gewoon van de persoon af. Ik ga niet bottomen voor die kerel met zijn kleine worst bvb.
pun intented?Ligt het aan mij, of is dit echt een heel oppervlakkige instelling?
Pun unintended. Maar dat zijn vaak de bestepun intented?

Bahneet, ik tuf daar altijd es opOf dat ge een egoïstische bedpartner zijt die er hem droogweg inramt?
*Noteert*
terug is ... welke smiley moet ik hier in godsnaam anders bij zetten)
Zwaardvechten.Wat doen ze dan, neuze neuze?
Twijfelde eerst om het niet te posten aangezien ik het zelf wel wat shallow vind. Maar ik weet gewoon dat mij dat gaat storen op lange termijn.Ligt het aan mij, of is dit echt een heel oppervlakkige instelling?
Je moet er geen medelijden mee hebben want er gaat niks gebeuren dus hij gaat er geen last van hebben. Heb van hem wel meer gekregen dan gewoon een foto. Zaten video's ook bij.Kheb echt al medelijden met dien gast. En gezonde nieuwsgierigheid naar hoe ge dat in godsnaam zo goed uit een dickpic kunt afleiden (tenzij ze er iets ter referentie naastleggen, een afstandsbediening of colablikske ofzo)
Gewoon hoesten terwijl ge die scheet laat. Wel zien dat je dat goed timedIk zou gaan voor: "Amai waren we nu maar gewoon allemaal van thuis uit aan het vergaderen zoals wettelijk verplicht hééé *prrrrrrt*"

In coronatijden moet je scheten laten om een hoest te verbergenGewoon hoesten terwijl ge die scheet laat. Wel zien dat je dat goed timed![]()

Hoeveel mannen zouden er passen voor een type Justine Henin zonder borsten? Heel veel denk ik.
Alle chance dat corona niet via scheten overdraagbaar is. Ziede iedereen al in hun elleboog scheten latenIn coronatijden moet je scheten laten om een hoest te verbergen![]()

Die sabelen :unsure"Wat doen ze dan, neuze neuze?
Wist je dat...Alle chance dat corona niet via scheten overdraagbaar is. Ziede iedereen al in hun elleboog scheten laten![]()
Hoeveel mannen zouden er passen voor een type Justine Henin zonder borsten? Heel veel denk ik.
Had wel zo'n gedacht nadat ik het geprobeerd had en het niet lukteWist je dat...
Je niet aan je elleboog kan likken?
Je ook niet met je anus aan je elleboog kan?

Ben ik het niet mee eens eigenlijkBwa, slechte sex is beter dan geen sex.

gij zijt dan ook gene vent.Ben ik het niet mee eens eigenlijk![]()