Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
ach ja, zolang je er geen handdoek moet rondwikkelen om toch maar de kanten te kunnen raken is er geen probleem zeker? :unsure:

Mannen zijn toch veel meer bezig met die piemel dan vrouwen ze :thinking:

Ik bereid mij voor op een bezoek aan het containerpark als ware het een staatsexamen.
Ik snap dat containerpark hier ook langs geen kanten. Je moet vooraf een bedrag storten op een rekening zodat er zeker genoeg op staat. Hoeveel dat dan mag zijn, weet geen mens. Je weet ook niet hoeveel er effectief al op die rekening staat.

Dan kom je toe, e-id in dat gleufje, ah damn, er stond nog €14 op, €5 bij gestort dus nu staat er €19 op :rolleyes: Slagboom gaat omhoog, je doet je ding in het niet-betalende gedeelte. Alles wat je niet weet, vraag je aan die meneer in het fluovestje. Eigenlijk weet je niks dus om de 3 minuten moet je die weer gaan zoeken want "wacht, een kapot glas, is dat glasbak of vlak glas of betalend gedeelte? en wacht, kapot servies?"

Goed, uiteindelijk mag je door naar het betalend gedeelte. Ook daar weer de e-id. Je valt de mannetjes in fluohesjes ook daar weer lastig... en uiteindelijk rij je naar buiten. Gewoon, langs een weg. Geen weegbrug of slagboom. Gewoon, daag.

?

Ge weet dat toch van uzelf of ge hung zijt of niet? Of ben ik nu zo delusional dat hetero's daar niet over nadenken/naar kijken.
Hetero mannen hebben minder zicht op stijve floschen van andere mannen ...
Dus ge weet enkel dat ge hung zijt omdat al uw vriendinnen "auw" zeggen :unsure:.

😎

(toevallig zijn de meeste van mijn vriendinnen ook maar half zo groot als mij, maar dat heeft er niks mee te zien :unsure:)

Logischerwijs gaat het niet over de plaats in bed (want ge hebt ook powerbottoms :v) maar over wie penetreert (top) en wie ontvangt (bottom)

You're welcome!
tenor.gif

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan