Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ach ja, zolang je er geen handdoek moet rondwikkelen om toch maar de kanten te kunnen raken is er geen probleem zeker?![]()

Ik snap dat containerpark hier ook langs geen kanten. Je moet vooraf een bedrag storten op een rekening zodat er zeker genoeg op staat. Hoeveel dat dan mag zijn, weet geen mens. Je weet ook niet hoeveel er effectief al op die rekening staat.Ik bereid mij voor op een bezoek aan het containerpark als ware het een staatsexamen.
Slagboom gaat omhoog, je doet je ding in het niet-betalende gedeelte. Alles wat je niet weet, vraag je aan die meneer in het fluovestje. Eigenlijk weet je niks dus om de 3 minuten moet je die weer gaan zoeken want "wacht, een kapot glas, is dat glasbak of vlak glas of betalend gedeelte? en wacht, kapot servies?"Mannen zijn toch veel meer bezig met die piemel dan vrouwen ze![]()
Hetero mannen hebben minder zicht op stijve floschen van andere mannen ...Ge weet dat toch van uzelf of ge hung zijt of niet? Of ben ik nu zo delusional dat hetero's daar niet over nadenken/naar kijken.
.
)Wat ik mij nu al heel de tijd afvraag, is hung zijn niet net een nadeel als homo?
Dan moet alles toch wat extra rekken bij je partner?![]()
Niet elke homo penetreert anaal...En hoe is rekken een nadeel?Wat ik mij nu al heel de tijd afvraag, is hung zijn niet net een nadeel als homo?
Dan moet alles toch wat extra rekken bij je partner?![]()
Omdat je er van uit gaat dat anale seks pijn doet?Wat doen ze dan, neuze neuze?Niet elke homo penetreert anaal...
Ik ken koppels die allebei top of allebei bottom zijn en dan gaat het sowieso al niet. Mijn ex was bvb geen van beide dus gebeurde ook niet.Wat doen ze dan, neuze neuze?
t is chinees voor mij, maar ik ga dat zo houden.Ik ken koppels die allebei top of allebei bottom zijn en dan gaat het sowieso al niet. Mijn ex was bvb geen van beide dus gebeurde ook niet.
Natuurlijk een pak minder opties op die manier maarja...
Hetero mannen hebben minder zicht op stijve floschen van andere mannen ...
Dus ge weet enkel dat ge hung zijt omdat al uw vriendinnen "auw" zeggen.
De obligatoire vraag: welk type ben jij?Ik ken koppels die allebei top of allebei bottom zijn en dan gaat het sowieso al niet. Mijn ex was bvb geen van beide dus gebeurde ook niet.
Natuurlijk een pak minder opties op die manier maarja...
Logischerwijs gaat het niet over de plaats in bed (want ge hebt ook powerbottoms :v) maar over wie penetreert (top) en wie ontvangt (bottom)t is chinees voor mij, maar ik ga dat zo houden.
Wat heb jij soms toch een elegante woordkeuze, Non.Of dat ge een egoïstische bedpartner zijt die er hem droogweg inramt?
*Noteert*
Logischerwijs gaat het niet over de plaats in bed (want ge hebt ook powerbottoms :v) maar over wie penetreert (top) en wie ontvangt (bottom)
You're welcome!
Ik pas mij aan aan de conversatie en het gezelschapWat heb jij soms toch een elegante woordkeuze, Non.