Hoe weet ik eigenlijk of mijn piet te klein is? Kan ik eens een foto bij iemand laten checken?![]()
@Dr. Sheldon Cooper is uw man!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe weet ik eigenlijk of mijn piet te klein is? Kan ik eens een foto bij iemand laten checken?![]()
Vraag aan evelien hé.Hoe weet ik eigenlijk of mijn piet te klein is? Kan ik eens een foto bij iemand laten checken?![]()
Mijn in game nickname is al Stanvsamang. Ik denk dat dat wel goed komt met die evelien.Vraag aan evelien hé.
Niet klagen als de uitslag u niet aanstaat hé. Dat was uiteindelijk de enigste reden waarom de BV's dat hadden gedaan namelijk. Ze waren onzeker over de grootte van hunne flosh.
Zoals een beetje met elke beweging werkt zowat heel uw lichaam als 1 geheel tijdens het lopen. Iets doms zoals met een gebalde vuist lopen, op zich is een gebalde vuist niets speciaals maar toch zet je daarmee uw volledige lichaam tot aan uw traps onder spanning. Of bijvoorbeeld door uw hoofd te fel naar beneden te houden waardoor je last krijgt van uw nekspieren die op hun beurt uw schouderspieren weer last bezorgen omdat bv de zenuwen ook langs uw schouder passeren.Schouderspier <--> lopen?
Ik zie de link niet eerlijk gezegd, koop je dan niet beter wat elastieken of gewichten om die te versterken? Of zelfs gewoon een waterfles of iets in die aard.
Ja akkoord, maar ik bedoel als hij last aan de schouders heeft zou ik denken aan specifiek schouderwerk, niet aan lopen om dan via een soort secundair effect hopelijk dat op te lossen. Als je met diepe ontstekingen zit ofzo zie ik dat niet veel uithalen, maar ik kan verkeerd zijnZoals een beetje met elke beweging werkt zowat heel uw lichaam als 1 geheel tijdens het lopen. Iets doms zoals met een gebalde vuist lopen, op zich is een gebalde vuist niets speciaals maar toch zet je daarmee uw volledige lichaam tot aan uw traps onder spanning. Of bijvoorbeeld door uw hoofd te fel naar beneden te houden waardoor je last krijgt van uw nekspieren die op hun beurt uw schouderspieren weer last bezorgen omdat bv de zenuwen ook langs uw schouder passeren.

Het is geen diepe ontsteking zoals de vorige keer, gewoon een heel klein beetje last, maar daar schiet ik altijd in paniek van want de vorige keer was dat echt veel pijn.Ja akkoord, maar ik bedoel als hij last aan de schouders heeft zou ik denken aan specifiek schouderwerk, niet aan lopen om dan via een soort secundair effect hopelijk dat op te lossen. Als je met diepe ontstekingen zit ofzo zie ik dat niet veel uithalen, maar ik kan verkeerd zijn![]()

Ja ok, daarmee kan ik enkel akkoord gaan. Ik zie dat hier ook, ik ben blijven powerliften, maar vroeger was er nog het bijna dagelijkse snelwandelen berop tussen station en werkplaats, en dan daar natuurlijk ook wat rondwandelen.Het is geen diepe ontsteking zoals de vorige keer, gewoon een heel klein beetje last, maar daar schiet ik altijd in paniek van want de vorige keer was dat echt veel pijn.
Denk dat ik vooral meer moet bewegen na een hele dag thuis te werken achter een bureau. Denk dat gewoon al meer buiten komen zou helpen dus vandaar buiten toertjes gaan lopen![]()
From the SouthPark episode TMI. According to Randy Marsh, you can calculate your Adjusted Penis Size (or TMI) with the following formula:
De sokken niet vergeten he. Anders gaat ze denken dat ge niet van goeie wil zijt.Mijn in game nickname is al Stanvsamang. Ik denk dat dat wel goed komt met die evelien.
Afhankelijk van de streek zeker met die drie zones? In de westhoek is dat ook zo.Ik heb het al honderd keer gezegd en ga het blijven herhalen tot mijn dood: recyclageparken zouden gratis/spotgoedkoop moeten zijn.
Ik bereid mij voor op een bezoek aan het containerpark als ware het een staatsexamen. Al mijn afval netjes sorteren en scheiden, ik heb meer schrik van de parkbewaker in zijn fluovestje dan van mijn eigen moeder. Er is een groene zone (gratis), een oranje en rode zone (betalend naar gewicht). Ik lees de voorschriften van elke container nauwkeurig. En toch word ik weer gefuckt: 30 kg @ 5 cent per kg, kost mij €5 want er is blijkbaar een minimumbijdrage (staat nergens aangegeven).
Ook het hele bezoek aan het recyclagepark is verschrikkelijk onhandig. Maar liefst 4 keer heb je de e-ID nodig, 4 keer friemelen om die in die gleuf geprutst te krijgen zonder je velgen van je auto te beschadigen tegen de rand:
1. binnenrijden op de weegbrug, je krijgt een ticketje
2. buitenrijden op op de weegbrug, je krijgt een nieuw ticketje om te betalen
3. betalen aan de automaat, je krijgt een betalingsbewijs
4. buitenrijden van het park
Recyclageparken zouden gratis moeten zijn, want daarvoor betaal ik tenslotte gemeentebelasting. Het is bij uitstek een voorbeeld van een openbare uitgave waar de hele gemeenschap van profiteert. Goed recycleren en sorteren moet aangemoedigd worden en niet gestraft worden.
De theorie van "de vervuiler betaalt" klinkt goed, maar in de praktijk is het enkel de goedhartige burger die geeft om het milieu die betaalt. Er is massaal veel dumpafval langs de weg. In Molenbeek zetten ze hun grof vuil op willekeurige momenten op straat, dat het stad het zomaar komt ophalen.
Meh, toch handig om er zo'n paar aan uw kant te hebben in ieder geval.Tghohja hung like a horse weet ge natuurlijk wel van uzelf of dat al dan niet het geval is. Maar de strijd werd niet gewonnen door ridders met gigantische 2handed slagzwaarden alleen hé.
Nee als ik de mannen van de online filmpjes als steekproef beschouw ben ik (nipt) below average. Nu schijnt dat ik pal op het Europees gemiddelde zit. Nutteloze weetjes eigenlijkGe weet dat toch van uzelf of ge hung zijt of niet? Of ben ik nu zo delusional dat hetero's daar niet over nadenken/naar kijken.

Dit x 1000 en dan altijd het commentaar van mijn vrouw: "wanneer ga je naar het containerpark gaan, dat is nu toch geen zo een groot werk?"Ik heb het al honderd keer gezegd en ga het blijven herhalen tot mijn dood: recyclageparken zouden gratis/spotgoedkoop moeten zijn.
Ik bereid mij voor op een bezoek aan het containerpark als ware het een staatsexamen. Al mijn afval netjes sorteren en scheiden, ik heb meer schrik van de parkbewaker in zijn fluovestje dan van mijn eigen moeder. Er is een groene zone (gratis), een oranje en rode zone (betalend naar gewicht). Ik lees de voorschriften van elke container nauwkeurig. En toch word ik weer gefuckt: 30 kg @ 5 cent per kg, kost mij €5 want er is blijkbaar een minimumbijdrage (staat nergens aangegeven).
Ook het hele bezoek aan het recyclagepark is verschrikkelijk onhandig. Maar liefst 4 keer heb je de e-ID nodig, 4 keer friemelen om die in die gleuf geprutst te krijgen zonder je velgen van je auto te beschadigen tegen de rand:
1. binnenrijden op de weegbrug, je krijgt een ticketje
2. buitenrijden op op de weegbrug, je krijgt een nieuw ticketje om te betalen
3. betalen aan de automaat, je krijgt een betalingsbewijs
4. buitenrijden van het park
Recyclageparken zouden gratis moeten zijn, want daarvoor betaal ik tenslotte gemeentebelasting. Het is bij uitstek een voorbeeld van een openbare uitgave waar de hele gemeenschap van profiteert. Goed recycleren en sorteren moet aangemoedigd worden en niet gestraft worden.
De theorie van "de vervuiler betaalt" klinkt goed, maar in de praktijk is het enkel de goedhartige burger die geeft om het milieu die betaalt. Er is massaal veel dumpafval langs de weg. In Molenbeek zetten ze hun grof vuil op willekeurige momenten op straat, dat het stad het zomaar komt ophalen.
Ik neem mijn madam altijd mee naar het containerpark. Kunnen we er samen tegenop kijken.Dit x 1000 en dan altijd het commentaar van mijn vrouw: "wanneer ga je naar het containerpark gaan, dat is nu toch geen zo een groot werk?"
Bitch please..