Iemand leren kennen die echt knap en leuk is maar echt... smallest dick ever.
Kinda bummed![]()
Ge hebt toch die van uzelf om mee te spelen?
Allee dat is het voordeel toch in die situatie.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Iemand leren kennen die echt knap en leuk is maar echt... smallest dick ever.
Kinda bummed![]()

Ach, geef hem een kans. Aan zijn berichten op het forum te zien, is het toch een aardige jongen die het goed meent.Iemand leren kennen die echt knap en leuk is maar echt... smallest dick ever.
Kinda bummed![]()
FtfyIemand leren kennen die echt knap en leuk is maar echt... smallest dick ever.
Kinda bummed
Uiteindelijk toch mee in bed beland.

Ik hoop ZO hard dat dit een oprecht bericht is. Maar ik weet dat het ijdele hoop isAch, geef hem een kans. Aan zijn berichten op het forum te zien, is het toch een aardige jongen die het goed meent.
.
.
Dat lijkt me nogal logisch, hoe zou hij anders weten dat hij een kleintje had?

Dat zegt hij toch zelf al:
Kinda bummed
Ahja, juustDat lijkt me nogal logisch, hoe zou hij anders weten dat hij een kleintje had?![]()

Loser, playing the meta game! Zeer trots op jou.Ach, geef hem een kans. Aan zijn berichten op het forum te zien, is het toch een aardige jongen die het goed meent.
Overduidelijke poging om de aandacht van u af te wenden!!!!Loser, playing the meta game! Zeer trots op jou.
Da's zoals zeggen tegen een kerel van... Ach, uw vriendin heeft geen tetten, gelukkig hebt ge er zelf om mee te spelenGe hebt toch die van uzelf om mee te spelen?
Allee dat is het voordeel toch in die situatie.![]()

Da's zoals zeggen tegen een kerel van... Ach, uw vriendin heeft geen tetten, gelukkig hebt ge er zelf om mee te spelen![]()
En nee, geen seks mee gehad... Corona en zo. Lang leve dickpics![]()
In het echt gaat dat groter zijn dan op uw gsm scherm ehDa's zoals zeggen tegen een kerel van... Ach, uw vriendin heeft geen tetten, gelukkig hebt ge er zelf om mee te spelen
.Da's zoals zeggen tegen een kerel van... Ach, uw vriendin heeft geen tetten, gelukkig hebt ge er zelf om mee te spelen

Keep telling yourself thatIn het echt gaat dat groter zijn dan op uw gsm scherm eh.

FTFYIn dat geval zal ik er u es wat doorsturen als ik er nog maak![]()

Koop u dan eens een smartphone ipv nog altijd te willen blijven werken met uw nokia 3310Met mijn 3 vuisten is dat altijd moeilijk om voldoende afstand te creëren om hem helemaal op het scherm te zetten.

We lachen met u omdat we om u geven!Ik kwam hier mijn hart uitstorten en er wordt hier gewoon gelachen met mijn problemen![]()

Eigenlijk vrij frustrerend dat ALS ik al eens iemand vind in Vlaanderen waar het mee klikt, er dan vaak dat probleem is.We lachen met u omdat we om u geven!
En omdat het grappig is