Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
"Familiedrama in Olmen: politieagent en vrouw dood, tienermeisje overleden in ziekenhuis"

Ola.
Toen ik het las, meende ik dat het over een kennis ging. Die woont daar in de buurt, en heeft ook zo'n gezin.

Die kennis is een paar weken geleden uiteen gegaan van zijn wicht.
Terzijde, in zijn straat, zijn nog 3 andere koppels die uiteen gaan. Like wtf, is maar een korte straat.

De mensen draaien door.

Een vriendin, een psychologe, zegt dat de boel ontploft is. De aanvragen zijn niet meer bij te houden.
Echtscheidingen, angsten en depressies.
En lol, heel vaak zit ze over Bill Gates te spreken. Mensen geloven werkelijk en masse in de complottheorieën.
En nee het gaat niet over marginalen, die kunnen immers toch geen psycholoog betalen, maar over goed opgeleide mensen.

Okee om het "maniaans" te maken: een blowjob waarbij je je afvraagt of ze die tanden speciaal gevijld heeft voor dit doel en of je het ooit zonder bloedingen gaat overleven, is beter dan geen blowjob?
Daarom zijn er velen fan van granny's zonder tanden he, het is dan op grootmoeders wijze :unsure:

geen echte ergernis, maar eerder shit man: die moeder die haar kind van 7 voor haar ogen een dodelijk ongeluk heeft zien krijgen. In a split second getraumatiseerd voor het leven.

Okee om het "maniaans" te maken: een blowjob waarbij je je afvraagt of ze die tanden speciaal gevijld heeft voor dit doel en of je het ooit zonder bloedingen gaat overleven, is beter dan geen blowjob?
nog nooit gemerkt dat vooral mannen bij PostNL en DPD werken? Dat is omdat veel mannen denken: als we ons pakske maar kwijt zijn.

Twijfelde eerst om het niet te posten aangezien ik het zelf wel wat shallow vind. Maar ik weet gewoon dat mij dat gaat storen op lange termijn.
Net zoals het mij na een tijd bij mijn ex begon te storen dat hij geen top/bottom/vers was. Dan zit je voor je het weet weer in die valkuil van open relaties en daar heb ik momenteel geen zin in.

Hoeveel mannen zouden er passen voor een type Justine Henin zonder borsten? Heel veel denk ik.

Je moet er geen medelijden mee hebben want er gaat niks gebeuren dus hij gaat er geen last van hebben. Heb van hem wel meer gekregen dan gewoon een foto. Zaten video's ook bij.
Mwoah, echt shallow vind ik dat niet. Seks is sowieso een centraal deel van een relatie. En ge moet enige aantrekking tot uw andere partij hebben. Hoe / waarom die aantrekking zich manifesteert is sowieso voor iedereen anders. Dus als gij big dicks moet hebben, so be it :unsure:.
Dus beter dat op voorhand te weten en niet te beginnen, dan achteraf falen door zoiets.

Je ook niet met je anus aan je elleboog kan?
Het lijkt mij logischer dat ge uw elleboog naar uw anus probeert te bewegen. Gelijk gij het zegt, krijg ik nogal rare beelden waar gij uw elleboog stilhoudt, en uw anus er naartoe beweegt :unsure:.

Bwa, slechte sex is beter dan geen sex.
Als puber: absoluut.
Als volwassene: nee toch niet hoor ... afhankelijk van hoe lang het geleden is.

tenor.gif

Kunnen we het aub over tetten en preuten en dikke negerinnekonten hebben? Voor zover dat een ergernis kan zijn. Maar dit topic moet wat recht getrokken worden (pun intended).

"Familiedrama in Olmen: politieagent en vrouw dood, tienermeisje overleden in ziekenhuis"

Ola.
Toen ik het las, meende ik dat het over een kennis ging. Die woont daar in de buurt, en heeft ook zo'n gezin.

Die kennis is een paar weken geleden uiteen gegaan van zijn wicht.
Terzijde, in zijn straat, zijn nog 3 andere koppels die uiteen gaan. Like wtf, is maar een korte straat.

De mensen draaien door.

Een vriendin, een psychologe, zegt dat de boel ontploft is. De aanvragen zijn niet meer bij te houden.
Echtscheidingen, angsten en depressies.
En lol, heel vaak zit ze over Bill Gates te spreken. Mensen geloven werkelijk en masse in de complottheorieën.
En nee het gaat niet over marginalen, die kunnen immers toch geen psycholoog betalen, maar over goed opgeleide mensen.
Was aant werk in het huis van een collega van die politie agent toen die da nieuws kreeg deze morgend.

Echt die storte gewoon in tranen uit echt zot om te zien en horen hoe die in éénzakte.

geen echte ergernis, maar eerder shit man: die moeder die haar kind van 7 voor haar ogen een dodelijk ongeluk heeft zien krijgen. In a split second getraumatiseerd voor het leven.
Ik kan het mij een beetje voorstellen. Ik heb 3 jaar geleden mijn zoontje tegen de zijkant van een rijdende camionette zien lopen en ik wordt er nog steeds s'nachts van wakker.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan