Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Perfect voor een penisbreuk!
Naar het schijnt bestaat dat en kan je je penis effectief breken (figuurlijk toch). Dat doet géén deugd denk ik. :D

En het gaat weer over piemels...
't is al beter dan die kutdiscussie (heh) over frituursnacks, dat wel. Dus op zich wordt er wel vooruitgang geboekt.

MAAR TOCH.

Mijn ergernis is dat ik al dagen slecht slaap (en ook vrij laat ga slapen ivm werk dat nog af moet) en als ik dan eens op tijd kan gaan slapen, besluit mijn maag dat ik om 4u 's nachts krampen moet krijgen. Dag inhalen van de nachtrust :(

't is al beter dan die kutdiscussie (heh) over frituursnacks, dat wel. Dus op zich wordt er wel vooruitgang geboekt.

MAAR TOCH.

Mijn ergernis is dat ik al dagen slecht slaap (en ook vrij laat ga slapen ivm werk dat nog af moet) en als ik dan eens op tijd kan gaan slapen, besluit mijn maag dat ik om 4u 's nachts krampen moet krijgen. Dag inhalen van de nachtrust :(
Ik vind een frikandel toch niet zo op een piemel lijken dan een curryworst , je weet wel, zo'n duits gerecht :unsure:

Van cocktail tot salami, hoe groot is jouw worst?
Er bestaan ook mini salami's hé

depositphotos_91178626-stock-photo-mini-salami-sausages.jpg

MAAR TOCH.

Noem jij jouw piemel:

1. Prikandel
2. Smurryworst
3. Lange vlamburger

Naar het schijnt bestaat dat en kan je je penis effectief breken (figuurlijk toch). Dat doet géén deugd denk ik. :D
Allé merci voor de uitleg, maar ik weet dat hé... :wtf:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan