Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
De obligatoire vraag: welk type ben jij?
when-he-asks-top-or-bottom-so-you-throw-vers-26217559.png

Beide :music: Hangt ook gewoon van de persoon af. Ik ga niet bottomen voor die kerel met zijn kleine worst bvb.

Kheb echt al medelijden met dien gast. En gezonde nieuwsgierigheid naar hoe ge dat in godsnaam zo goed uit een dickpic kunt afleiden (tenzij ze er iets ter referentie naastleggen, een afstandsbediening of colablikske ofzo)

Ligt het aan mij, of is dit echt een heel oppervlakkige instelling?
Twijfelde eerst om het niet te posten aangezien ik het zelf wel wat shallow vind. Maar ik weet gewoon dat mij dat gaat storen op lange termijn.
Net zoals het mij na een tijd bij mijn ex begon te storen dat hij geen top/bottom/vers was. Dan zit je voor je het weet weer in die valkuil van open relaties en daar heb ik momenteel geen zin in.

Hoeveel mannen zouden er passen voor een type Justine Henin zonder borsten? Heel veel denk ik.

Kheb echt al medelijden met dien gast. En gezonde nieuwsgierigheid naar hoe ge dat in godsnaam zo goed uit een dickpic kunt afleiden (tenzij ze er iets ter referentie naastleggen, een afstandsbediening of colablikske ofzo)
Je moet er geen medelijden mee hebben want er gaat niks gebeuren dus hij gaat er geen last van hebben. Heb van hem wel meer gekregen dan gewoon een foto. Zaten video's ook bij.

Hoeveel mannen zouden er passen voor een type Justine Henin zonder borsten? Heel veel denk ik.

Bwa, misschien wel.
Iedereen kijkt naar het uiterlijk sowieso. Maar moest een vrouw met kleine borsten toch echt een topkarakter hebben zou ik het toch een grote plus vinden en zouden de borsten mij minder storen eigenlijk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan