Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ergernis van immo.

Ben je op de immo sites aan het kijken, vinden die mannen het niets leuker om 100 panden erop te zetten met de sticker verkocht, en dan moet je die enkele panden die nog niet verkocht zijn er maar vantussen zoeken.

Als dat een verkoopstechniek moet zijn, dan werkt dat bij mij toch averechts zelle!

Ge weet dat toch van uzelf of ge hung zijt of niet? Of ben ik nu zo delusional dat hetero's daar niet over nadenken/naar kijken.

Ik heb daar werkelijk geen flauw idee van. Enige dat ik weet is dat ik een "grower" ben.
Mijn vrouw klaagt er alleszinds niet over, dus ik denk dat ik wel goed zit.

Wat is "hung" eigenlijk, hoeveel cm, en van waar gemeten? :unsure:

Ergernis van immo.

Ben je op de immo sites aan het kijken, vinden die mannen het niets leuker om 100 panden erop te zetten met de sticker verkocht, en dan moet je die enkele panden die nog niet verkocht zijn er maar vantussen zoeken.

Als dat een verkoopstechniek moet zijn, dan werkt dat bij mij toch averechts zelle!

Net zoals nieuwbouwgroepsverkavelingen overal gaan tussenposten. Elk project neemt zo 20 plaatsen in op bvb Immoweb, en overal dezelfde foto's en prijzen. Zet da daar 1x op en vermeld dat het om een project gaat.

Als ik specifiek zoek op "geen nieuwbouw" wil ik niet dat die zever daarbij staat.

Ik heb daar werkelijk geen flauw idee van. Enige dat ik weet is dat ik een "grower" ben.
Mijn vrouw klaagt er alleszinds niet over, dus ik denk dat ik wel goed zit.

Wat is "hung" eigenlijk, hoeveel cm, en van waar gemeten? :unsure:
"De penis van de Vlaamse man meet gemiddeld 14 centimeter in erectie", verduidelijkte Hubert Claes, een uroloog verbonden aan het UZ Leuven. "De meeste mannen hebben een penis tussen de 12 en de 15 centimeter in erectie. Dat is volstrekt normaal."

Bron: VRT

Net zoals nieuwbouwgroepsverkavelingen overal gaan tussenposten. Elk project neemt zo 20 plaatsen in op bvb Immoweb, en overal dezelfde foto's en prijzen. Zet da daar 1x op en vermeld dat het om een project gaat.

Als ik specifiek zoek op "geen nieuwbouw" wil ik niet dat die zever daarbij staat.
Het ergste is dan nog dat er niets van grondplan of renders van de binnenkant zijn. 1 wazige foto van hoe het er nu uitziet en 2-3 renders van de buitenkant, daar blijft het meestal bij.

Ergernis van immo.

Waarschijnlijk om potentiële geïnteresseerden onder druk te zetten toch maar snel een bezoekmoment vast te leggen/een bod te doen, want kijk eens hoe veel panden er al verkocht zijn, subiet is alles al weg!

En die prijzen zijn dan meestal exclusief BTW waardoor je er nog eens 21% mag bij kletsen. Zou verboden moeten worden, in de winkel prijzen ze ook niet exclusief BTW.

"De penis van de Vlaamse man meet gemiddeld 14 centimeter in erectie", verduidelijkte Hubert Claes, een uroloog verbonden aan het UZ Leuven. "De meeste mannen hebben een penis tussen de 12 en de 15 centimeter in erectie. Dat is volstrekt normaal."

Meet je dan vanaf de onderkant of de bovenkant? Want dat scheelt ook al.

Het ergste is dan nog dat er niets van grondplan of renders van de binnenkant zijn. 1 wazige foto van hoe het er nu uitziet en 2-3 renders van de buitenkant, daar blijft het meestal bij.
Damn, ik dacht even dat dit over piemels ging, ik was even niet mee :unsure:

Haha, ik ben te nieuwsgierig en heb me toch even afgezonderd.

Blij dat ik toch ergens bovengemiddeld ben :biglaugh:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan