Moogt ge die daar achterlaten? En in welke container is dat dan?Ik neem mijn madam altijd mee naar het containerpark. Kunnen we er samen tegenop kijken.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Moogt ge die daar achterlaten? En in welke container is dat dan?Ik neem mijn madam altijd mee naar het containerpark. Kunnen we er samen tegenop kijken.
KGAMoogt ge die daar achterlaten? En in welke container is dat dan?

great minds...
Gevaarlijk afval.Moogt ge die daar achterlaten? En in welke container is dat dan?
great minds...

Ge weet dat toch van uzelf of ge hung zijt of niet? Of ben ik nu zo delusional dat hetero's daar niet over nadenken/naar kijken.

Ergernis van immo.
Ben je op de immo sites aan het kijken, vinden die mannen het niets leuker om 100 panden erop te zetten met de sticker verkocht, en dan moet je die enkele panden die nog niet verkocht zijn er maar vantussen zoeken.
Als dat een verkoopstechniek moet zijn, dan werkt dat bij mij toch averechts zelle!
"De penis van de Vlaamse man meet gemiddeld 14 centimeter in erectie", verduidelijkte Hubert Claes, een uroloog verbonden aan het UZ Leuven. "De meeste mannen hebben een penis tussen de 12 en de 15 centimeter in erectie. Dat is volstrekt normaal."Ik heb daar werkelijk geen flauw idee van. Enige dat ik weet is dat ik een "grower" ben.
Mijn vrouw klaagt er alleszinds niet over, dus ik denk dat ik wel goed zit.
Wat is "hung" eigenlijk, hoeveel cm, en van waar gemeten?![]()

Het ergste is dan nog dat er niets van grondplan of renders van de binnenkant zijn. 1 wazige foto van hoe het er nu uitziet en 2-3 renders van de buitenkant, daar blijft het meestal bij.Net zoals nieuwbouwgroepsverkavelingen overal gaan tussenposten. Elk project neemt zo 20 plaatsen in op bvb Immoweb, en overal dezelfde foto's en prijzen. Zet da daar 1x op en vermeld dat het om een project gaat.
Als ik specifiek zoek op "geen nieuwbouw" wil ik niet dat die zever daarbij staat.
Waarschijnlijk om potentiële geïnteresseerden onder druk te zetten toch maar snel een bezoekmoment vast te leggen/een bod te doen, want kijk eens hoe veel panden er al verkocht zijn, subiet is alles al weg!Ergernis van immo.
Ben je op de immo sites aan het kijken, vinden die mannen het niets leuker om 100 panden erop te zetten met de sticker verkocht, en dan moet je die enkele panden die nog niet verkocht zijn er maar vantussen zoeken.
Als dat een verkoopstechniek moet zijn, dan werkt dat bij mij toch averechts zelle!
En die prijzen zijn dan meestal exclusief BTW waardoor je er nog eens 21% mag bij kletsen. Zou verboden moeten worden, in de winkel prijzen ze ook niet exclusief BTW.Net zoals nieuwbouwgroepsverkavelingen overal gaan tussenposten. Elk project neemt zo 20 plaatsen in op bvb Immoweb, en overal dezelfde foto's en prijzen. Zet da daar 1x op en vermeld dat het om een project gaat.
Als ik specifiek zoek op "geen nieuwbouw" wil ik niet dat die zever daarbij staat.
"De penis van de Vlaamse man meet gemiddeld 14 centimeter in erectie", verduidelijkte Hubert Claes, een uroloog verbonden aan het UZ Leuven. "De meeste mannen hebben een penis tussen de 12 en de 15 centimeter in erectie. Dat is volstrekt normaal."
Bron: VRT
Als we nu is ne keer allemaal meten vanaf 't holleke. Dan gaat der ineens nen hoop volk extra blij zijn en das duidelijk.Meet je dan vanaf de onderkant of de bovenkant? Want dat scheelt ook al.
Ene keer de maand om hem is te wassen he.Ge weet dat toch van uzelf of ge hung zijt of niet? Of ben ik nu zo delusional dat hetero's daar niet over nadenken/naar kijken.

Bovenkant he jaMeet je dan vanaf de onderkant of de bovenkant? Want dat scheelt ook al.

Neenee, we zijn goe.Bovenkant he ja
Misschien moet ik een nieuw topic maken![]()
Damn, ik dacht even dat dit over piemels ging, ik was even niet meeHet ergste is dan nog dat er niets van grondplan of renders van de binnenkant zijn. 1 wazige foto van hoe het er nu uitziet en 2-3 renders van de buitenkant, daar blijft het meestal bij.

"De penis van de Vlaamse man meet gemiddeld 14 centimeter in erectie", verduidelijkte Hubert Claes, een uroloog verbonden aan het UZ Leuven. "De meeste mannen hebben een penis tussen de 12 en de 15 centimeter in erectie. Dat is volstrekt normaal."
Bron: VRT