Dat duurt blijkbaar drie jaar om af te breken. Beter in de vuilbakSchil van een banaan zou blijkbaar niet echt goed zijn omgewoon weg te smijten, duurt blijkbaar heel lang om af te breken.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat duurt blijkbaar drie jaar om af te breken. Beter in de vuilbakSchil van een banaan zou blijkbaar niet echt goed zijn omgewoon weg te smijten, duurt blijkbaar heel lang om af te breken.

Want dan gaat het naar de verbrandingsoven?Dat duurt blijkbaar drie jaar om af te breken. Beter in de vuilbak![]()
Ge kunt ook uw schil gewoon mee opeten om zeker te spelen.Want dan gaat het naar de verbrandingsoven?
Business idee: korting op uw crematie als er een zak restafval mee mag.Want dan gaat het naar de verbrandingsoven?
Alle andere zaken kan je eigenlijk gewoon kwijt in het Pol & Actua subforum hoor, dat wordt daar direct afgebroken.HeldIk krijg het schijt van mensen die hun vuil op de grond gooien. Ik snap niet dat mensen dat zelfs nog durven. Ik dacht dat dat al 20 jaar taboe was. Een klokjuis of bananenschil in de berm gooien dufk ik ook doen, maar toch niks dat niet afbreekt allez!
Mijn oma past waarschijnlijk wel in zo'n zak!Business idee: korting op uw crematie als er een zak restafval mee mag.
Als je dat bij het GFT gooit wordt dat gecomposteerd hoor. Enkel haal je die condities (o.a. hoge temperatuur) gewoon niet in de berm of de eigen composthoop waardoor dat veel trager afgebroken wordt.Want dan gaat het naar de verbrandingsoven?
Ik kom daar zelden tot nooit. Sfeer en gezelligheid is daar te goedAlle andere zaken kan je eigenlijk gewoon kwijt in het Pol & Actua subforum hoor, dat wordt daar direct afgebroken.

Komt er schoon verpakt weer uit. Klaar voor hergebruik.Wat dan met uw kak?
@kay-gell ?
Voor sfeer en gezelligheid daar geef ik een welverdiende 2 bedjes.Ik kom daar zelden tot nooit. Sfeer en gezelligheid is daar te goed![]()

BG styleIk zou niet meteen weten waar ik achter zo'n bedrag zou moeten gaan bedelen![]()

Ik zou eerder wel eens willen weten hoe die notaris aan zo'n bedrag komt door een fout.Ik zou niet meteen weten waar ik achter zo'n bedrag zou moeten gaan bedelen![]()
Attest aanvragen wie gedomicilieerd is op jouw adres en dat bezorgen aan de deurwaarder met de boodschap dat geadresseerde niet langer op jouw adres woont. Hopelijk staat zijn naam niet meer op de deurbel?Krijg nu een brief van een incassobureau dat dreigt gerechtelijke stappen te zetten. Ffs man. Al die rommel voor een fluts een verzekeringscontract en voor een persoon die al bijna 9 maand niet meer in België woont.
Goede tip. Z'n naam staat niet vermeld op de deurbel.Attest aanvragen wie gedomicilieerd is op jouw adres en dat bezorgen aan de deurwaarder met de boodschap dat geadresseerde niet langer op jouw adres woont. Hopelijk staat zijn naam niet meer op de deurbel?
Ik zou niet meteen weten waar ik achter zo'n bedrag zou moeten gaan bedelen![]()
Wij hebben een bouwgrond verkocht en er staat nog steeds onze hypotheek op de bouwgrond die niet meer van ons isIk zou eerder wel eens willen weten hoe die notaris aan zo'n bedrag komt door een fout.