Ik ben het niet, want ik heb wel een kleine piet, maar ben voor de rest niet knap.Overduidelijke poging om de aandacht van u af te wenden!!!!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben het niet, want ik heb wel een kleine piet, maar ben voor de rest niet knap.Overduidelijke poging om de aandacht van u af te wenden!!!!
Ik denk dat het vooral een "groot" probleem is voor de andere...Ik kwam hier mijn hart uitstorten en er wordt hier gewoon gelachen met mijn problemen![]()
Denk niet dat hij er zelf veel bij stil staat en ik ben ook every inch a gentleman geweest.Ik denk dat het vooral een "groot" probleem is voor de andere...
Vraag is natuurlijk in welke toestand je de pick kreeg. Een ex van mij verdubbelde letterlijk in erectie.Denk niet dat hij er zelf veel bij stil staat en ik ben ook every inch a gentleman geweest.
Pun not intended.

Vraag is natuurlijk in welke toestand je de pick kreeg. Een ex van mij verdubbelde letterlijk in erectie.![]()
.

2 keer niets is nog altijd ni veel natuurlijk in het geval van SheldonVraag is natuurlijk in welke toestand je de pick kreeg. Een ex van mij verdubbelde letterlijk in erectie.![]()

Sheldon zijn "geval"? Wat weet jij daarvan? Wel niet netjes dat je uit bed klapt...2 keer niets is nog altijd ni veel natuurlijk in het geval van Sheldon![]()

Kzou zeggen dat ik daar recht ingelopen ben, maar dan zet ik de deur weer openSheldon zijn "geval"? Wat weet jij daarvan? Wel niet netjes dat je uit bed klapt...![]()
So many puns..Ik kwam hier mijn hart uitstorten en er wordt hier gewoon gelachen met mijn problemen![]()
JA LAAT MAAR AL ZIJN EHKeep telling yourself that![]()
.Mannen sturen geen foto's van hun slappe flosh naar iemand anders, trust meVraag is natuurlijk in welke toestand je de pick kreeg. Een ex van mij verdubbelde letterlijk in erectie.![]()
In Leuven in Sint-Maartensdal ook hoor. Ik ben van plan het mijne daar bij te zetten.In Molenbeek zetten ze hun grof vuil op willekeurige momenten op straat, dat het stad het zomaar komt ophalen.
Zou meer moeten sporten maar alles dat ik graag doe is gesloten. Schouderspier <--> lopen?Weer last van mijn schouder aan het krijgenZou meer moeten sporten maar alles dat ik graag doe is gesloten.
Vorige lockdown 3 weken bedrust met een ontstoken schouderspier. Wil ik toch niet meer dus zal mijn loopschema maar verhogen zeker.