Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Komen ze 2 matrassen leveren die besteld waren hebben ze er maar ene mee (y)
Nog plannen meneer vandaag? Euh ja, tussen 11.00 en 13.00 nog thuis, de rest niet meer.
Aja dan komen we nog eens terug.

Vraag is natuurlijk in welke toestand je de pick kreeg. Een ex van mij verdubbelde letterlijk in erectie. 🤷‍♀️

Ah het aloude bloed vs vlees penis gebeuren.

Ik heb geen idee hoe het komt dat ik dit weet dus ik maak me nu wel lichtjes zorgen maar bon het is nu gezegd :unsure: .

Ik zie wel een interessante pollmogelijkheid! :unsure:

Edit: Sommige hebben natuurlijk een combinatie van de beste eigenschappen van de twee :coolbrows:

Ik heb het al honderd keer gezegd en ga het blijven herhalen tot mijn dood: recyclageparken zouden gratis/spotgoedkoop moeten zijn.

Ik bereid mij voor op een bezoek aan het containerpark als ware het een staatsexamen. Al mijn afval netjes sorteren en scheiden, ik heb meer schrik van de parkbewaker in zijn fluovestje dan van mijn eigen moeder. Er is een groene zone (gratis), een oranje en rode zone (betalend naar gewicht). Ik lees de voorschriften van elke container nauwkeurig. En toch word ik weer gefuckt: 30 kg @ 5 cent per kg, kost mij €5 want er is blijkbaar een minimumbijdrage (staat nergens aangegeven).
Ook het hele bezoek aan het recyclagepark is verschrikkelijk onhandig. Maar liefst 4 keer heb je de e-ID nodig, 4 keer friemelen om die in die gleuf geprutst te krijgen zonder je velgen van je auto te beschadigen tegen de rand:
1. binnenrijden op de weegbrug, je krijgt een ticketje
2. buitenrijden op op de weegbrug, je krijgt een nieuw ticketje om te betalen
3. betalen aan de automaat, je krijgt een betalingsbewijs
4. buitenrijden van het park

Recyclageparken zouden gratis moeten zijn, want daarvoor betaal ik tenslotte gemeentebelasting. Het is bij uitstek een voorbeeld van een openbare uitgave waar de hele gemeenschap van profiteert. Goed recycleren en sorteren moet aangemoedigd worden en niet gestraft worden.
De theorie van "de vervuiler betaalt" klinkt goed, maar in de praktijk is het enkel de goedhartige burger die geeft om het milieu die betaalt. Er is massaal veel dumpafval langs de weg. In Molenbeek zetten ze hun grof vuil op willekeurige momenten op straat, dat het stad het zomaar komt ophalen.

Weer last van mijn schouder aan het krijgen :( Zou meer moeten sporten maar alles dat ik graag doe is gesloten.
Vorige lockdown 3 weken bedrust met een ontstoken schouderspier. Wil ik toch niet meer dus zal mijn loopschema maar verhogen zeker.

Weer last van mijn schouder aan het krijgen :( Zou meer moeten sporten maar alles dat ik graag doe is gesloten.
Vorige lockdown 3 weken bedrust met een ontstoken schouderspier. Wil ik toch niet meer dus zal mijn loopschema maar verhogen zeker.
Schouderspier <--> lopen?

Ik zie de link niet eerlijk gezegd, koop je dan niet beter wat elastieken of gewichten om die te versterken? Of zelfs gewoon een waterfles of iets in die aard.

Wel, de vorige keer was dat meteen volledig over toen ik weer (even) kon voetballen dus het is denk ik ook wel deels mentaal.

Overigens nog nooit last van gehad hiervoor eigenlijk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan