Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben m'n dvd's van de Familie Backeljau aan het rippen om op mijn NAS te zetten. En het steekt echt tegen dat ik 1 DVD tekort kom en er dus een handvol afleveringen missen :sop: Die is wss ooit verloren geraakt toen ik ze eens heb uitgeleend jaren geleden.

Onze eerste kat viel altijd onze benen aan, maar sinds we een tweede hebben 'vechten' ze met elkaar en laten ze ons met rust.
De meubels, gordijnen, gamechair ed blijven wel in de vernieling gaan. Zelfs het behang in de gang moet eraan geloven. Nochtans genoeg speelgoed en krabpalen.

Aaaah cats :love2:
De mijn zijn echt lief en hebben allemaal hun eigen uitgesproken karakter.
Ze maken wel eens iets kapot, maar dat wist ik toen ik aan katten begon. Veel stofzuigen, dat ook.
Ma ze tonen zo graag hun affectie!

Goh ja ik ben nooit fan geweest van katten, mijn madam wel en het is precies of ze weten het want haar laten ze met rust. Maar als ze mij kunnen kloten doen ze het met veel plezier.

Toch heel verschillend he. Van sommige katten hoor ik dat ze in de gordijnen hangen, dit en dat kapot krabben. Onze kater heeft in zijn 15 jaar nog in geen enkele zetel, gordijn... zijn nagels gezet. Enkel een paar bomen buiten gaat hij regelmatig is aan krabben en dat is het.
Een beetje zoals met kinderen hè. De ene peuter/kleuter moet je constant in het oog houden zodat ze zich niet in hun ongeluk storten, de andere blijft altijd braaf op zijn poep zitten.

mn vrouw die al weken sukkelt met een valling/sinusitus en gisteren zijn we zelfs speciaal platen gaan laten pakken van haar longen (niets te zien).
En ze is daardoor zogezegd altijd buiten asem. Ik heb vandaag dus al de ruiten mogen kuisen, want ze zit daar altiijd op te zien en ze zijn zo vuil.
de kat stompte haar tas soep om en ik heb dat mogen opkuisen (na wat aandrang heeft ze zelf wel de grote brokken van de tas in de vuilbak gedaan) want ze is moe van 3 meter naar het aanrecht te lopen.
Nu is ze aan het bellen via zoom met een aantal vrienden, want het is een gezellige klusjesnamiddag via zoom. 2x raden wie ge het meeste hoort.

mn vrouw die al weken sukkelt met een valling/sinusitus en gisteren zijn we zelfs speciaal platen gaan laten pakken van haar longen (niets te zien).
En ze is daardoor zogezegd altijd buiten asem. Ik heb vandaag dus al de ruiten mogen kuisen, want ze zit daar altiijd op te zien en ze zijn zo vuil.
de kat stompte haar tas soep om en ik heb dat mogen opkuisen (na wat aandrang heeft ze zelf wel de grote brokken van de tas in de vuilbak gedaan) want ze is moe van 3 meter naar het aanrecht te lopen.
Nu is ze aan het bellen via zoom met een aantal vrienden, want het is een gezellige klusjesnamiddag via zoom. 2x raden wie ge het meeste hoort.
Tonerider zijn keyboard dat er 1000 berichten uitvlamt? 🤓

Noise cancelling werkt daar fantastisch voor. Ik zie meestal pas dat mijn dochter op mijne bureau staat, als mijn vidcall deelnemers het zeggen :ROFLMAO:.

Ondertussen is ze wel terug aan het slapen, dus ze heeft al haar energie blijkbaar opgebruikt want normaal gaat ze de hele namiddag door :p

Vandaag ene die hier (https://www.google.com/maps/@50.899...4!1swjOzZWjzGPbMbHvGkx__vw!2e0!7i13312!8i6656) op zijn alleen op de baan reed. Echt, sterf. :angry:
Hier reed er juist 1 tussen west- en Oostvleteren in zijn eentje op de baan.

Zelf wielertoerist (en niet alleen als de zon schijnt) maar die zulke verkloten het wel voor de goeie.

OK, als het fietspad er slecht bij ligt dan rij ik ook op de baan. Maar die van jou ligt er als een biljartlaken bij ik heb daar vandaag nog over gevlamd aan 40+ gemiddeld (met wind mee 😁) Ik zou daar zelfs niet durven op de baan fietsen want ze vlammen daar nogal door.

Hier reed er juist 1 tussen west- en Oostvleteren in zijn eentje op de baan.

Zelf wielertoerist (en niet alleen als de zon schijnt) maar die zulke verkloten het wel voor de goeie.

OK, als het fietspad er slecht bij ligt dan rij ik ook op de baan. Maar die van jou ligt er als een biljartlaken bij ik heb daar vandaag nog over gevlamd aan 40+ gemiddeld (met wind mee 😁) Ik zou daar zelfs niet durven op de baan fietsen want ze vlammen daar nogal door.
Ewelja, er is daar ALTIJD verkeer en ze rijden daar idd serieus snel. Ik zou het toch ook niet durven. De baan die gij zegt is wel maar 50, maar toch echt zot om daar op de weg te gaan rijden als er een perfect afgescheiden fietspad ligt?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan