De domme mensen van Tessenderlo. Telkens ik zo'n post van die "ge zijt van..." voorbij zie komen begin ik al stuiptrekkingen te krijgen.
We hadden hier vroeger De Zwarte Markt maar wegens corona is deze gestopt en is die grond verkocht, of staat nog te koop daar is precies wat onduidelijkheid over. Maar dan komen ze eh, de Sarahs, de Godelaines, de Rabia's van deze wereld:
"Zet er een park voor de kinderen! Waarom niets voor de kinderen! Een bowlingbaan voor de kinderen! Een buitenspeeltuin!"
Echt waar, bende gatachterlijke deurknoppen, dat is industriezone, heel dat gebied is een komen en gaan van vrachtwagens. Echt het ideale gebied om een buitenspeeltuin neer te poten. Serieus, hoe die mensen levend door een automatische draaideur raken is mij een raadsel.
En we hebben hier in het centrum al bowlingbanen, zwembad, skatepark, finse piste, voetbalvelden, buitenfitness, tennis, speeltuin, etc. Waarom zou je knal hetzelfde 10 km verderop gaan zetten. Bende flamingo's.
Maar dan heb je ook nog ze ne sus "zet er een feestzaal voor fuiven, die we nu hebben voldoet niet meer". Ja, een feestzaal waar jongeren met de fiets naar een fuif kunnen. In een industriezone, volledig buiten het centrum, waar je enkel raakt via drukke industriewegen vlak bij de autostrade. Zo'n geweldig inzicht, ik zou de politiek ingaan jongen.
En dan hebt ge uiteraard nog die gedeelde, dubbele voornaam accounts genre "Peter Annie" die even komen afgeven op de industrie. Alles voor de industrie! Ja stel u voor, een gemeente die een industriegebied laat gebruiken voor jobgelegenheid.