Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
PostNL ging komen tussen 13:15 en 17:15, maar is er nog steeds niet. Er staat nu in de T&T dat het nog ten laatste tegen 22 uur komt. Kan ik misschien óók nog de hele avond binnen zitten wachten. 😒

Sorry maar de nmbs zijn ONBEKWAME KL**TZAKKEN. Ik heb er niks op tegen om in brussel te werken maar GVD die kut treinen die nooit op tijd zijn begint al zwaar door te wegen, en ben nog geen maand bezig. Hoe verwacht ge van vervoer met de trein nog aantrekkelijker te maken als je nooit op tijd bent.

Ik sta speciaal vroeger op om vroeger op werk te zijn.. trein te laat waardoor ik gewoon langer in bed kon blijven want ik was er even snel geweest met een latere trein.

En dan na een lange dag werken tot nu toe altijd vertraging gehad van brussel nr genk. Dat is om knettergek van te worden.

En dan moet ik nog een andere trein pakken om thuis te geraken die ik bena altijd mis omdat die van brussel te laat is. Dan rijd er ook ma één bus om het uur richting mijn thuis. Dus sta ik meestal nog 40 min te wachten en dan ist nog een hele rit nr huis met de bus.

Echt waar word er zo kwaad van, ik moet vandaag nog gaan bijwerken ben daar nog nooit te laat geweest. Vandaag moet ik bijspringen dus dacht ik van ik ga rechtstreeks van brussel naar daar. Ik heb een speling van 12 min om mijn bus te halen en dan ben ik een half uur vroeger op mijn flexijob.

….

Kom ik aan en zie ik …. trein heeft 25 min vertraging ….

FFFfFfFFfFfFfFFFFFFFFuUUUUUUUUUUUUIUuUu

Laatst bewerkt:
Maar bij mij in de vriendengroep moet dat niet gecommuniceerd worden, iedereen weet gewoon dat als iemand een serieuze som voorschiet (en dus ook al effectief meer werk heeft gehad aan dat soort zaken) het normaal is om dit zo snel mogelijk te betalen. Allez ik vind niet dat voor elke menselijke interactie er verwachtingen moeten gecommuniceerd worden als (IMO) een overgrote meerderheid dit op dezelfde manier oplost.

Zijn post ging trouwens ook wel over meer vertraging dan wat je met jouw werkwijze zou krijgen dacht ik.
Eigenlijk vind ik dat in het algemeen zo is. Elke factuur, verschuldigd bedrag betaal je gewoon zo snel je kan, ik zie niet in waarom je zou moeten wachten. Je moet het toch betalen.

Volgende maand met 5 kameraden op citytrip. Zowat altijd doen één kameraad en ik bijna al het werk (verblijf, tickets, plannen etc.)

Vandaag wat verblijfplaatsen opgezocht en dan in de groep gezet, zodat ze ook eens kunnen kijken en beslissen welk in hun ogen het beste is. Nog geen twee minuten nadat ik er een drietal heb gepost: "Ja, dit ziet er het beste uit".

No offense, maar in twee minuten kan je niet alles deftig hebben bekeken. :laugh: Soit, daarom doen die ene kameraad en ik dat dus, zodat we weten dat het alleszins deftig is.

Sorry maar de nmbs zijn ONBEKWAME KL**TZAKKEN. Ik heb er niks op tegen om in brussel te werken maar GVD die kut treinen die nooit op tijd zijn begint al zwaar door te wegen, en ben nog geen maand bezig. Hoe verwacht ge van vervoer let de trein nog aantrekkelijker te maken als je nooit opt tijd bent.

Ik sta speciaal vroeger op om vroeger op werk te zijn.. trein te laat waardoor ik gewoon langer in bed kon blijven want ik was er even snel geweest met een latere trein.

En dan na een lange dag werken tot nu toe altijd vertraging gehad van brussel nr genk. Dat is om knettergek van te worden.

En dan moet ik nog een andere trein pakken om thuis te geraken die ik bena altijd mis omdat die van brussel te laat is. Dan rijd er ook ma één bus om het uur richting mijn thuis. Dus sta ik meestal nog 40 min te wachten en dan ist nog een hele rit nr huis met de bus.

Echt waar word er zo kwaad van, ik moet vandaag nog gaan bijwerken ben daar nog nooit te laat geweest. Vandaag moet ik bijspringen dus dacht ik van ik ga rechtstreeks van brussel naar daar. Ik heb een speling van 12 min om mijn bus te halen en dan ben ik een half uur vroeger op mijn flexijob.

….

Kom ik aan en zie ik …. trein heeft 25 min vertraging ….

FFFfFfFFfFfFfFFFFFFFFuUUUUUUUUUUUUIUuUu
Eender welke verbinding van/naar Genk is miserie. :/ Sorry bro.

Volgende maand met 5 kameraden op citytrip. Zowat altijd doen één kameraad en ik bijna al het werk (verblijf, tickets, plannen etc.)

Vandaag wat verblijfplaatsen opgezocht en dan in de groep gezet, zodat ze ook eens kunnen kijken en beslissen welk in hun ogen het beste is. Nog geen twee minuten nadat ik er een drietal heb gepost: "Ja, dit ziet er het beste uit".

No offense, maar in twee minuten kan je niet alles deftig hebben bekeken. :laugh: Soit, daarom doen die ene kameraad en ik dat dus, zodat we weten dat het alleszins deftig is.
Tja. Ik regel dat ook nooit en ik heb ook geen hoge eisen. Dus ik zou zo ook misschien reageren. Het gezelschap is belangrijker.

tijdens het joggen schijt een vogel just als ik onder hem door loop. kaarsrechte zwarte streep op shirt en broek, van m'n middenrif naar beneden.

ik zweer het, hij schaterde toen ie wegvloog.

53860F7D-C187-4FAD-A742-0FAC504D2A21.jpeg

Wat dacht je van Bloet, zweet en tranen?

al een paar dagen hier panelen van de muur zitten halen, wat op zich goed vlot, maar er zijn heel wat lijmresten blijven hangen.
hopelijk gaan die er ook vlot af met wat lijm verwijderaar.
Maar dan kwam de verhuurder eens checken of zijn appartement klaar kon geraken om in september terug te verhuren.
Wilt die dat ik nog veel zelf fix: van kleine gaatjes in de muur tot lichte schade aan raamlijsten etc.
Als niet alles is opgelost, kan ik dat toch gewoon van mijn waarborg laten aftrekken? vermoed dat de verhuurder het zelf allemaal niet wilt regelen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan