Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoe zit het daar met de rug btw?
Da gaat wel, ik ben nu een paar weken naar de kinesist aan het gaan, morgen de 6de keer (in totaal 30 sessies, 2 keer per week).
Ik heb deze week wel terug pijn in de rug, net op de plaats van de operatie.
Vanaf september of oktober zou ik terug mogen gaan werken, ik moet zelf zien hoe het evolueert.
Samen met het werk is al afgesproken dat het ten vroegste half september zal zijn.

Da gaat wel, ik ben nu een paar weken naar de kinesist aan het gaan, morgen de 6de keer (in totaal 30 sessies, 2 keer per week).
Ik heb deze week wel terug pijn in de rug, net op de plaats van de operatie.
Vanaf september of oktober zou ik terug mogen gaan werken, ik moet zelf zien hoe het evolueert.
Samen met het werk is al afgesproken dat het ten vroegste half september zal zijn.
Daar had ik ook last van, vooral na het slapen. Heeft toch een maand of 3-4 geduurd vooraleer dat over was.

Daar had ik ook last van, vooral na het slapen. Heeft toch een maand of 3-4 geduurd vooraleer dat over was.
Maar ik heb sinds de operatie op 23 mei, tot deze week totaal geen last of pijn gehad en nu wel.
Het is ook een andere dan de spierpijn zoals nadat ik oefeningen gedaan heb.
Het is echt een stekende pijn op de plaats waar ze geopereerd hebben, echt op de plaats waar het litteken zit.

Maar ik heb sinds de operatie op 23 mei, tot deze week totaal geen last of pijn gehad en nu wel.
Het is ook een andere dan de spierpijn zoals nadat ik oefeningen gedaan heb.
Het is echt een stekende pijn op de plaats waar ze geopereerd hebben, echt op de plaats waar het litteken zit.
Tgoh ja, dat is een dikke 2 maanden geleden terwijl een volledig herstel tot een jaar kan duren. Het is niet abnormaal dat je nog pijn kan hebben, is een serieuze ingreep eh.

Tgoh ja, dat is een dikke 2 maanden geleden terwijl een volledig herstel tot een jaar kan duren. Het is niet abnormaal dat je nog pijn kan hebben, is een serieuze ingreep eh.
Dat klopt ja, ik vind het ook niet echt abnormaal en ook de kinesist zei dat dat wel normaal was.
Maar ik had gewoon verwacht dat dat vooral kort na de operatie zou zijn, maar toen is alles heel goed gegaan, zelfs de dokter wa verwonderd dat het zo goed ging.

Damn, zowat een van de hardste donderslagen die ik ooit heb meegemaakt daarnet. Zowat pal boven ons. Ik voelde die knal tot in mijn tanden, zo intens. :eek:

Damn, zowat een van de hardste donderslagen die ik ooit heb meegemaakt daarnet. Zowat pal boven ons. Ik voelde die knal tot in mijn tanden, zo intens. :eek:
Best wel luid heh.
Toen we net in dit huis woonden, is er hier een onweer een uur boven ons blijven hangen. Gedurende dat uur zag je een bliksemschicht en hoorde je de donder binnen de 3-4 seconden, maar er waren er > 10 waar er geen seconde tussen flits en donder zaten.

al een paar dagen hier panelen van de muur zitten halen, wat op zich goed vlot, maar er zijn heel wat lijmresten blijven hangen.
hopelijk gaan die er ook vlot af met wat lijm verwijderaar.
Maar dan kwam de verhuurder eens checken of zijn appartement klaar kon geraken om in september terug te verhuren.
Wilt die dat ik nog veel zelf fix: van kleine gaatjes in de muur tot lichte schade aan raamlijsten etc.
Als niet alles is opgelost, kan ik dat toch gewoon van mijn waarborg laten aftrekken? vermoed dat de verhuurder het zelf allemaal niet wilt regelen.
Heb jij dan zoveel aanpassingen aan de woning gedaan, dat je die werken nu moet uitvoeren?

De hevigste die ik ooit gevoeld heb deed heel ons huis trillen en was super luid. Was vorig jaar en ik dacht echt voor een paar seconden dat er een bom ontploft was.

De hevigste die ik ooit gevoeld heb deed heel ons huis trillen en was super luid. Was vorig jaar en ik dacht echt voor een paar seconden dat er een bom ontploft was.
Hier zo'n 2 weken terug nog zo eentje.
Was een bolbliksem die hier wat rondgevlogen heeft, dan op een boom van de buren afgeketst (zonder schade), drie keer gestuitert op onze gazon en dan via de aarding van onze gaston met een heel luide knal de grond in verdwenen.

Hier achter t bos is een klein stukje van ne mens van goh geen idee 80 jaar ofzo. Nu maakt die al abnormaal veel lawaai als die daar aan t hakselen is maar vandaag was 06u een goed idee om t machine in gang te trekken blijkbaar :lol: . Volgende keer dat hij er is toch is gaan zeggen dat ik dat vroeg vind... .

Mensen die hun hond rond 5u buiten steken en die beest maar niet terug binnen laten als hij begint te blaffen. Echt plezant als iedereen in de buurt hier met de ramen open slaapt...

Mensen die hun hond rond 5u buiten steken en die beest maar niet terug binnen laten als hij begint te blaffen. Echt plezant als iedereen in de buurt hier met de ramen open slaapt...
Hier standaard om 4u30 bij de buren. Alle honden zijn wel boven de 10j, ik hoop dat ze niet vervangen worden... 🙈

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan