Vrouwtje Theelepel
Well-known member
Met normaal functionerende handen?update: ik leef nog![]()
Geen last meer?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Met normaal functionerende handen?update: ik leef nog![]()
Da gaat wel, ik ben nu een paar weken naar de kinesist aan het gaan, morgen de 6de keer (in totaal 30 sessies, 2 keer per week).Hoe zit het daar met de rug btw?
Daar had ik ook last van, vooral na het slapen. Heeft toch een maand of 3-4 geduurd vooraleer dat over was.Da gaat wel, ik ben nu een paar weken naar de kinesist aan het gaan, morgen de 6de keer (in totaal 30 sessies, 2 keer per week).
Ik heb deze week wel terug pijn in de rug, net op de plaats van de operatie.
Vanaf september of oktober zou ik terug mogen gaan werken, ik moet zelf zien hoe het evolueert.
Samen met het werk is al afgesproken dat het ten vroegste half september zal zijn.
Maar ik heb sinds de operatie op 23 mei, tot deze week totaal geen last of pijn gehad en nu wel.Daar had ik ook last van, vooral na het slapen. Heeft toch een maand of 3-4 geduurd vooraleer dat over was.
Tgoh ja, dat is een dikke 2 maanden geleden terwijl een volledig herstel tot een jaar kan duren. Het is niet abnormaal dat je nog pijn kan hebben, is een serieuze ingreep eh.Maar ik heb sinds de operatie op 23 mei, tot deze week totaal geen last of pijn gehad en nu wel.
Het is ook een andere dan de spierpijn zoals nadat ik oefeningen gedaan heb.
Het is echt een stekende pijn op de plaats waar ze geopereerd hebben, echt op de plaats waar het litteken zit.
Dat klopt ja, ik vind het ook niet echt abnormaal en ook de kinesist zei dat dat wel normaal was.Tgoh ja, dat is een dikke 2 maanden geleden terwijl een volledig herstel tot een jaar kan duren. Het is niet abnormaal dat je nog pijn kan hebben, is een serieuze ingreep eh.
wel nog last van, maar van de jeuk wa minder omdat het gewoon minder opvalt nu voor mijn hersens. Want kben met glasvezel bezig geweest en kheb nu simpelweg overal jeukMet normaal functionerende handen?
Geen last meer?
Best wel luid heh.Damn, zowat een van de hardste donderslagen die ik ooit heb meegemaakt daarnet. Zowat pal boven ons. Ik voelde die knal tot in mijn tanden, zo intens.![]()
Heb jij dan zoveel aanpassingen aan de woning gedaan, dat je die werken nu moet uitvoeren?al een paar dagen hier panelen van de muur zitten halen, wat op zich goed vlot, maar er zijn heel wat lijmresten blijven hangen.
hopelijk gaan die er ook vlot af met wat lijm verwijderaar.
Maar dan kwam de verhuurder eens checken of zijn appartement klaar kon geraken om in september terug te verhuren.
Wilt die dat ik nog veel zelf fix: van kleine gaatjes in de muur tot lichte schade aan raamlijsten etc.
Als niet alles is opgelost, kan ik dat toch gewoon van mijn waarborg laten aftrekken? vermoed dat de verhuurder het zelf allemaal niet wilt regelen.
De hevigste die ik ooit gevoeld heb deed heel ons huis trillen en was super luid. Was vorig jaar en ik dacht echt voor een paar seconden dat er een bom ontploft was.Damn, zowat een van de hardste donderslagen die ik ooit heb meegemaakt daarnet. Zowat pal boven ons. Ik voelde die knal tot in mijn tanden, zo intens.![]()
Hier zo'n 2 weken terug nog zo eentje.De hevigste die ik ooit gevoeld heb deed heel ons huis trillen en was super luid. Was vorig jaar en ik dacht echt voor een paar seconden dat er een bom ontploft was.
. Volgende keer dat hij er is toch is gaan zeggen dat ik dat vroeg vind... .Ze zijn mss gaan werken en horen het zelf niet.Mensen die hun hond rond 5u buiten steken en die beest maar niet terug binnen laten als hij begint te blaffen. Echt plezant als iedereen in de buurt hier met de ramen open slaapt...

7 op 7?Ze zijn mss gaan werken en horen het zelf niet.![]()
Hier standaard om 4u30 bij de buren. Alle honden zijn wel boven de 10j, ik hoop dat ze niet vervangen worden...Mensen die hun hond rond 5u buiten steken en die beest maar niet terug binnen laten als hij begint te blaffen. Echt plezant als iedereen in de buurt hier met de ramen open slaapt...

Dat viel niet af te leiden uit de initiële post.7 op 7?
Klopt, maar het gebeurt dus zowel in de week als in de weekends. En eenmaal ik wakkergeblaft ben om 5u dan slaap ik niet meer.Dat viel niet af te leiden uit de initiële post.