Mja ok, dat dus ook wel in mij geval zou het max 4 weken duren, als dat een probleem is dan moet je mss geen dingen voorschieten.
Voorschieten is op zich geen probleem en bij reservatie kan maar ene betalen dus je kan niet anders werken. Gaat over +-800€ dat van onze rekening ging (72€ per persoon - 154€ per koppel)
Normaal schiet ik het wel voor met Visa en tegen dat het van de rekening gaat heeft iedereen al gestort dus maakt het geen probleem.
Nu heb ik in die whatsapp de volgende stapkes moeten doorlopen
1. Vragen wie meewilt en het bedrag doorgegeven dat het zou kosten
2. Gezegd dat het gereserveerd is + het bedrag per persoon
3. Rekeningnummer nogmaals erin gezet voor wie het niet had
4 -> Verschillende die zeggen dat ze ofwel cash meebrengen of al gestort hebben
5. Ik bevestig even van wie ik het geld heb gehad
6. Gezien dat ik van één vriendin het geld heb gehad, maar niet van haar vriend dus even vragen of ze het juist begrepen hebben of iets fout is gelopen
7. Persoon uit stap 4 zegt nogmaals dat hij cash meebrengt.
En nu moet ik nog mensen persoonlijk aanspreken om te vragen of ze wel gaan storten of cash gaan meebrengen.
Dat ik ook een idee heb hoe het zit met ons rekening.
Als ik nog van 3 mensen geld moet (215€) + de verwarmingspremie van de overheid (100€) + cash back van Tomorrowland (+90 & 100€) telt het toch al door.
Allé hier komen ook rekeningen binnen die betaald moeten worden en ik had ook min of meer graag geweten hoe het zat zonder te schuiven tussen spaar - zichtrekening omdat er enkele betalen wanneer het hun uitkomt.
We zijn dit weekend Tomorrowland geweest, een andere vriend heeft de taxi betaald. Ik heb maandag gewoon gestuurd hoeveel ik hem moest en dat met de gsm overgeschreven. 30 seconden werk hé en even goede vrienden