Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een folietje van 25k niet stoefwaardig noemen? Ah BG, never change

Is dat nu zo zot? Als wij nu besluiten van langer met onze gezinswagen te rijden en niet de zoveelste premium duitser op de oprit te parkeren en dat geld te investeren in familieplezier... ik noem dat geen folieke.

Ik heb er lang voor gespaard en ik ontzeg mij vanalles voor het plezier van mijn kinderen.

De prijzen van een zwembad zijn dan ook tussen 25 en 50k meestal .... deftige keuken! Tenzij een iets groter opbouw model zwembad.
Geen jaloezie hier op zon' vlak, de meeste mensen werken er wel voor. Broer heeft ook huis van 650k (z'n 2de en vorige verkocht), ik niets. Broer studeerde en werkte hard in z'n leven. Ik was een pak chiller, maar niet lui. Ook wel veel last gehad van vermoeidheid in m'n leven vanaf m'n 20ste ... of er veel alleen voorstaan, dus deed ik de zaken wat kalmer aan.

Zoals Tomski aanhaald, het draait rond prioriteiten.

Ik heb een zwembad op dak, in de kelder, in vastgoed 2, 3 en 5 (monaco he) en ergens nog.

(not).

Straks naar huwelijksfeest gaan in deze warmte pffffffffffffffffffffffffffffffffffff

Is dat nu zo zot? Als wij nu besluiten van langer met onze gezinswagen te rijden en niet de zoveelste premium duitser op de oprit te parkeren en dat geld te investeren in familieplezier... ik noem dat geen folieke.

Ik heb er lang voor gespaard en ik ontzeg mij vanalles voor het plezier van mijn kinderen.
Doen alsof het niets is en iedereen dat kan betalen is ook belachelijk.

Over twee weken naar Coldplay, dat zal wel hetzelfde tafereel zijn. Ik zal mijn boek maar meenemen, dan spendeer ik mijn wachttijd tenminste nuttig.

Anderzijds: gewoon een andere parking zoeken in de buurt?
Boekje meenemen of langer aan het stadion blijven rondhangen om daar iets te eten en te drinken.

Ben uiteindelijk ook gewoon op mijn parkeerplaats blijven staan hoor en babbelke gedaan met de mensen die wel in de rij stonden. Vertrekken in die chaos en drukte was vragen voor een ongeval, denk dat we sowieso al 4 voorbij zijn gelopen op weg naar de auto (in een gat willen rijden dat geen is in combinatie met elke cm op uw voorganger willen dicht te rijden)

Andere parking ja P&R dan int vervolg misschien. Vrijdag gingen de deuren open om 3 en wij zijn in Limburg vertrokken om kwart voor 5. Kans dat de kleinere parkings dan nog leeg zijn is klein lijkt mij.

Voor de helft heb je al je kuip van 8x4, inclusief pompen en graafwerken.

En als je mij niet gelooft zal ik je mijn factuur in pm sturen.
25k ?
Ik heb het hier al 1000x gezegd hè, "voor het geld van de trouw hebt ge volgens mij ook een zwembad"

Tis dus een zwembad + jacuzzi precies 🤦‍♂️
Vrouwen..

BG-style: Oh maar 8X4, dat is geen zwembad he, dat is een badkuip.

En nee ik geloof u wel, lijkt me aan de goedkope kant te zijn (als dat incl. alle werken, technieken en BTW is), maar ik geloof u wel.
@GADGET zal wel meer inzicht hebben of dat een normale prijs is?

(dat gezegd zijnde, voor 25k heb ik ook +/- mijn keuken, maar daar zal niet iedereen akkoord mee zijn :tongue:)

Lijkt me ook eerder goedkoop. Maar in de prefab kuipen steken ze soms wel hun broek af. Dat is bandwerk, 1 kuip/dag plaatsen. Kan me ook niet voorstellen dat je daar echt top materiaal voor hebt. Wat niet wegneemt dat dat wel voldoende kan zijn voor wat het moet dienen he. Ik doe alleen gebouwde zwembaden en dat is wel het dubbele ja. Als je weet dat bv het rolluik en warmtepomp al 15k is, graafwerken 3k,.. dan kan dat niet he :p

Lijkt me ook eerder goedkoop. Maar in de prefab kuipen steken ze soms wel hun broek af. Dat is bandwerk, 1 kuip/dag plaatsen. Kan me ook niet voorstellen dat je daar echt top materiaal voor hebt. Wat niet wegneemt dat dat wel voldoende kan zijn voor wat het moet dienen he. Ik doe alleen gebouwde zwembaden en dat is wel het dubbele ja. Als je weet dat bv het rolluik en warmtepomp al 15k is, graafwerken 3k,.. dan kan dat niet he :p

Ik spreek over een kuip zonder rolluik he. Tuurlijk kan dat niet inclusief voor die prijs.

Over twee weken naar Coldplay, dat zal wel hetzelfde tafereel zijn. Ik zal mijn boek maar meenemen, dan spendeer ik mijn wachttijd tenminste nuttig.

Anderzijds: gewoon een andere parking zoeken in de buurt?
Ik heb een mega tip voor (gratis) parking in de buurt van Koning Boudewijn... PB indien interesse.

Ik heb sinds een paar dagen last van een tand als ik bijt. Bel ik naar de tandarts: eerste afspraak pas binnen een maand. 😒
Volgende keer zeg ik wel dat ik crepeer van de pijn hoor. Gvd zeg.

Ik heb sinds een paar dagen last van een tand als ik bijt. Bel ik naar de tandarts: eerste afspraak pas binnen een maand. 😒
Volgende keer zeg ik wel dat ik crepeer van de pijn hoor. Gvd zeg.
Nog eens bellen en zeggen dat het erger is geworden (als het echt pijnlijk is en stoort).
Lijkt me niet praktisch om een maand lang elke maaltijd pijn te hebben.

Gisteren naar een lokaal wijnboerke geweest.
Uiteraard als laatste blijven hangen en toen kwam die kerel af met zijn zelfgemaakte grappa om te proeven

Achteraf gezien, wat een vergif is me dat

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan