Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat, gij wilt zeggen communiceren of wat? Hoe haal je het in uw hoofdOf ge kunt eens babbelen tegen uw buren, en zeggen dat sporadisch een pakje geen probleem is maar dat ge geen postpunt zijt.

Gewoon een gepersonaliseerd briefje aan hun volgende pakje vastnieten en uw kostennota voor de inklaring toevoegen.Wat, gij wilt zeggen communiceren of wat? Hoe haal je het in uw hoofd![]()
Ach, dat is tenminste gesproken als een echte vlaming, zolang we maar niet met de buren moeten praten en zeggen wat er op onze lever ligt.Gewoon een gepersonaliseerd briefje aan hun volgende pakje vastnieten en uw kostennota voor de inklaring toevoegen.
Wie doet zoiets nog?Ach, dat is tenminste gesproken als een echte vlaming, zolang we maar niet met de buren moeten praten en zeggen wat er op onze lever ligt.
Denk het niet. Volgens bpost zou het pakje in mijn brievenbus zijn geleverd. Eén keer raden wat er in zat...niks uiteraard.2 pakjes onderweg voor de prijs van één ?![]()
Hoorde hier deze morgen dezelfde opmerking van mijn collega op het werk. TML zelf zegt dat ze pas begin july gingen verstuurd worden maar op twitter stonden begin juni al posts van belgen met bijhorende fotos dat ze hun bandjes al gehad hebben.Nog steeds mijn TML bandjes niet ontvangen.
Inderdaad. Collega van mij heeft het ook al weken geleden ontvangen. Volgens TML eind juni/begin juli.Hoorde hier deze morgen dezelfde opmerking van mijn collega op het werk. TML zelf zegt dat ze pas begin july gingen verstuurd worden maar op twitter stonden begin juni al posts van belgen met bijhorende fotos dat ze hun bandjes al gehad hebben.
Iemand die weet hoe je Trustpilot kan inlichten over valse reviews?
Mega is sinds 4u bezig met hun personeel positieve reviews te laten posten om hun absurd slechte score op te waarderen. Iedereen die iets post en je opzoekt op FB werkt daar dus.![]()

Vlees en consorten is echt wel duur geworden.Vanavond BBQ op het tenniskampje op de tennisclub van ons zoontje. We gingen er sowieso naar toe, maar kregen deze week dan de prijzen te zien: 20 euro voor drie stukken vlees (of voor de kinderen 12 euro voor één stuk). Het is omdat ge hen toch enigszins wilt steunen (al was het kampje sowieso niet gratis natuurlijk, net zoals het lidgeld dat we doorheen het jaar al betalen), maar het voelt toch beetje zuur aan om zoveel te moeten betalen voor drie stukjes BBQ-vlees terwijl ge voor paar euro meer in de betere brasserie een mixed grill met meer en beter vlees hebt![]()
Slechts 1 positieve recensie voorlopig en die is duidelijk van personeel, die bezig is over de zware werkdrukIk weet niet of ze genoeg personeelsleden hebben om dat cijfer omhoog te krijgen, als ik naar al die reviews kijk
Maar je hebt een klokkenluidersfunctie op Trustpilot die daarvoor kan dienen.

Er staan er nog een hoop in 't Frans ook.Slechts 1 positieve recensie voorlopig en die is duidelijk van personeel, die bezig is over de zware werkdruk![]()

Het is precies opgekuist. https://www.trustpilot.com/review/mega.beIemand die weet hoe je Trustpilot kan inlichten over valse reviews?
Mega is sinds 4u bezig met hun personeel positieve reviews te laten posten om hun absurd slechte score op te waarderen. Iedereen die iets post en je opzoekt op FB werkt daar dus.![]()

Kan talgkliertje zijn dat ontstoken is - hier al meermaals gehad.Men linkeroog lid dat trilt sinds dag of twee.
Oog voelt ook pijnlijk aan, maar heb me niet gestoten of niks. ( Wel al dagen slecht geslapen)
Volgens mij slaagt men vriendin mij in men slaap ofzo..![]()

Nee, ze staan er nog allemaal op hoor, je moet gewoon op "alle talen" klikken. Vandaag zijn er ook al een paar bijgekomen trouwens.Het is precies opgekuist. https://www.trustpilot.com/review/mega.be