Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zoeken naar n vakantiebestemming
Intressant hotel zien, wat verder zoeken..
Instagram openen om te zien hoe het er uit ziet op reizigersfoto's

Allemaal foto's van vrouwen aant zwembad of poseren in bikini en amper ene van het hotel of de omgeving :wallbash:
Vroeger hadden we daar een woord voor, maar ik weet niet of ik dat hier mag zeggen.
Het begon met "aandachts" en nog 4letters daar achter
Nenee, de dag van vandaag noemt dat influencer

Allemaal foto's van vrouwen aant zwembad of poseren in bikini en amper ene van het hotel of de omgeving :wallbash:
Vroeger hadden we daar een woord voor, maar ik weet niet of ik dat hier mag zeggen.
Welk hotel juist? Een vriend van me zoekt nog een vakantiebestemming..

Ik zie toch liever vrouwen in bikini dan hotels.

Welk hotel juist? Een vriend van me zoekt nog een vakantiebestemming..
Blijft gelijk, zoek u één der welk 4 of 5 sterren resort op een zonnige vakantie en geef dus naam in op Instagram
Ik zie toch liever vrouwen in bikini dan hotels.
Ik heb nie gezegd dat het allemaal knappe zijn hè :frown:
We have a winner
Nenee, de dag van vandaag noemt dat influencer
Wie gaat ge influencen met zo'n foto's ?

Gewoon triestig eigenlijk.

Instagram lijkt mij nu ook niet direct de plek om foto's te vinden van hoe het hotel er uitziet 🤷‍♀️

Zo ne kleine schijt toch serieus wat af.
Normaal zetten we om de twee maand eens onze vuilbak buiten en daar zit dan 10kg in. Nu om de twee weken met 30-40kg. Kindergeld dekt dat allemaal niet eh. :angry:

Hoezo niet ? Iedereen die ergens komt of iets eet zet tegenwoordig toch een foto op Instagram?

TripAdvisor ook wel gekeken hoor 😊
Ja hoor, maar de focus ligt anders (zoals je zelf ook wel gemerkt hebt). Eten zult ge wel vinden en als het een super fancy kamer is ook misschien. Maar voor de rest lijken mij dat meer foto's die je op TripAdvisor zult vindrn

Normaal zetten we om de twee maand eens onze vuilbak buiten en daar zit dan 10kg in. Nu om de twee weken met 30-40kg. Kindergeld dekt dat allemaal niet eh. :angry:
Herkenbaar. De container zit hier ook bomvol sinds de kleinste er is.

En containerophaling of containerpark kost hier even veel per kg stront.

Over hoeveel euro’s spreken we hier per maand aan pampers?

Maandag operatie gehad om de appendix te verwijderen waarbij ze mij onder verdoving ergens in een slechte positie hebben laten liggen met als gevolg dat ik een ontsteking heb aan mijn nekpezen. En het doet verdomme meer zeer dan de plek waar ze geopereerd hebben. Altijd leuk om te zien dat ze toch goed voor je zorgen in het hospitaal :sarcastic: :sarcastic:
Of het album la mamadora van Bart Kaell stond op tijdens de operatie! :unsure:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan