Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Of ge kunt eens babbelen tegen uw buren, en zeggen dat sporadisch een pakje geen probleem is maar dat ge geen postpunt zijt.

Nog steeds mijn TML bandjes niet ontvangen.
Hoorde hier deze morgen dezelfde opmerking van mijn collega op het werk. TML zelf zegt dat ze pas begin july gingen verstuurd worden maar op twitter stonden begin juni al posts van belgen met bijhorende fotos dat ze hun bandjes al gehad hebben.

Hoorde hier deze morgen dezelfde opmerking van mijn collega op het werk. TML zelf zegt dat ze pas begin july gingen verstuurd worden maar op twitter stonden begin juni al posts van belgen met bijhorende fotos dat ze hun bandjes al gehad hebben.
Inderdaad. Collega van mij heeft het ook al weken geleden ontvangen. Volgens TML eind juni/begin juli.

Nu ik maak me geen zorgen erover, maar ik ha ze graag gehad. Het koppel dat met ons mee gaat gaat nog op vakantie en moet ze nog registeren enzo. Heb dat allemaal liever zo snel mogelijk in orde

Iemand die weet hoe je Trustpilot kan inlichten over valse reviews?
Mega is sinds 4u bezig met hun personeel positieve reviews te laten posten om hun absurd slechte score op te waarderen. Iedereen die iets post en je opzoekt op FB werkt daar dus. :wtf:

Iemand die weet hoe je Trustpilot kan inlichten over valse reviews?
Mega is sinds 4u bezig met hun personeel positieve reviews te laten posten om hun absurd slechte score op te waarderen. Iedereen die iets post en je opzoekt op FB werkt daar dus. :wtf:

Ik weet niet of ze genoeg personeelsleden hebben om dat cijfer omhoog te krijgen, als ik naar al die reviews kijk :biglaugh:

Maar je hebt een klokkenluidersfunctie op Trustpilot die daarvoor kan dienen.

Vanavond BBQ op het tenniskampje op de tennisclub van ons zoontje. We gingen er sowieso naar toe, maar kregen deze week dan de prijzen te zien: 20 euro voor drie stukken vlees (of voor de kinderen 12 euro voor één stuk). Het is omdat ge hen toch enigszins wilt steunen (al was het kampje sowieso niet gratis natuurlijk, net zoals het lidgeld dat we doorheen het jaar al betalen), maar het voelt toch beetje zuur aan om zoveel te moeten betalen voor drie stukjes BBQ-vlees terwijl ge voor paar euro meer in de betere brasserie een mixed grill met meer en beter vlees hebt :unsure:

Vanavond BBQ op het tenniskampje op de tennisclub van ons zoontje. We gingen er sowieso naar toe, maar kregen deze week dan de prijzen te zien: 20 euro voor drie stukken vlees (of voor de kinderen 12 euro voor één stuk). Het is omdat ge hen toch enigszins wilt steunen (al was het kampje sowieso niet gratis natuurlijk, net zoals het lidgeld dat we doorheen het jaar al betalen), maar het voelt toch beetje zuur aan om zoveel te moeten betalen voor drie stukjes BBQ-vlees terwijl ge voor paar euro meer in de betere brasserie een mixed grill met meer en beter vlees hebt :unsure:
Vlees en consorten is echt wel duur geworden.
Laatst nog €6 betaald voor een halve kg kipfillet in blokjes

Ik weet niet of ze genoeg personeelsleden hebben om dat cijfer omhoog te krijgen, als ik naar al die reviews kijk :biglaugh:

Maar je hebt een klokkenluidersfunctie op Trustpilot die daarvoor kan dienen.
Slechts 1 positieve recensie voorlopig en die is duidelijk van personeel, die bezig is over de zware werkdruk :D

Bijlagen

• Screenshot_2022-07-07-09-50-35-16_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg
    Screenshot_2022-07-07-09-50-35-16_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg
    427,3 KB · Weergaven: 22
Slechts 1 positieve recensie voorlopig en die is duidelijk van personeel, die bezig is over de zware werkdruk :D
Er staan er nog een hoop in 't Frans ook. :p

Als je die hun namen intikt op FB en ze zijn zo slim om hun profiel openbaar te maken, staat er bijna overal bij dat ze werken voor Mega. :laugh:

Op een viertal uren tijd plots een aantal positieve reviews, van personeel met "op uitnodiging" bij. Ze werden niet gepusht hoor.

Men linkeroog lid dat trilt sinds dag of twee.
Oog voelt ook pijnlijk aan, maar heb me niet gestoten of niks. ( Wel al dagen slecht geslapen)
Volgens mij slaagt men vriendin mij in men slaap ofzo..😭😭🫠

Men linkeroog lid dat trilt sinds dag of twee.
Oog voelt ook pijnlijk aan, maar heb me niet gestoten of niks. ( Wel al dagen slecht geslapen)
Volgens mij slaagt men vriendin mij in men slaap ofzo..😭😭🫠
Kan talgkliertje zijn dat ontstoken is - hier al meermaals gehad.

En dat trillen kan ook bij slaaptekort of vermoeidheid

Maandag operatie gehad om de appendix te verwijderen waarbij ze mij onder verdoving ergens in een slechte positie hebben laten liggen met als gevolg dat ik een ontsteking heb aan mijn nekpezen. En het doet verdomme meer zeer dan de plek waar ze geopereerd hebben. Altijd leuk om te zien dat ze toch goed voor je zorgen in het hospitaal :sarcastic: :sarcastic:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan