Schoentjes besteld voor de dochter. Een mooie deal op de Adidas webshop. Te mooi om te laten liggen eigenlijk en dus twee paar besteld. Vandaag ging het geleverd worden met DPD [UGH]. Geen levering ontvangen, ondanks heel de dag thuis. Eerste bericht dat het geleverd is op mijn adres, tweede bericht dat het onderweg is naar een afhaalpunt.
Geen pakje ontvangen, dus dan maar eens naar dat afhaalpunt. Aangekomen in het afhaalpunt, geeft de eigenaar weer geen DPD meer te doen. Thuisgekomen nog eens de website van DPD gecheckt en het pakket ligt nu in deen afhaalpunt op 3,5 km afstand. Niet onoverkomelijk, maar ik ga niet met fietsdozen op mijn fiets liggen sleuren, daar waar het voorheen maar 100 meter was.
Adidas proberen te contacteren. Enkel een telefoonnummer op hun website. Even gebeld en na 5 minuten heb ik de hoorn maar neergegooid. Nu dan maar een antwoord op hun mail gestuurd dat ze heel de bestelling mogen annuleren en de achteraf betaling ook mogen stopzetten.
Ik zal de schoentjes van mijn dochter wel elders bestellen. Als het nu al zo'n gedoe is voor dit, dan wil ik niet weten wat het is om wat terug te sturen en een terugbetaling te ontvangen.