Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Aaaah, honden en hun medicatie. Ooit anuszalf meegekregen omdat hij een jeukend poepegatje had. 107 euro voor een minitube en zelf aan te brengen. :unsure:
Leveren ze dat an us?

Edit: heel flauwe mop die je moet lezen in het West-Vlaams, je weet wel, die oppermachtige taal dat de rest van het land niet begrijpt wegens te moeilijk.

Laatst bewerkt:
Positief getest op corona :sop: Gisteren 2 negatieve zelftests maar vandaag toch prijs. Zit hier nu schoon met mijn verstopte neus, voor de rest niets. Logeerbed al afgebroken om plaats te maken voor de kinderkamer, moet nog eens bezien hoe we het praktisch gaan doen. Voor mezelf maakt het allemaal niet uit, maar wil nu ook geen risico nemen met mijn (hoog)zwangere vrouw.

Ghoh ja. De jeuk is een neveneffect in ons geval. Ze krijgt vooral te maken met haaruitval en vette huid, waardoor er bacteriën komen nestelen met alle gevolgen van dien.

Ik moet haar ook (voorlopig) twee maal per week wassen. Zou nog leuk zijn mocht ik niet de enige hond ter wereld hebben die bang is van water.
was bij ons ook zo, haaruitval rond de ogen en de neus en dan bacteriën die daarin kwamen. Had ook zo een hele speciale geur.

Volgens de DA is het echt verschrikkelijk met de allergiën bij honden. Ze weten er bijna allemaal van.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoe gaat de hond daar beter van worden als ge die aan uw gat wrijft? :unsure:
hmqXw.jpeg

Arme hond

Is van mij ook zo. Ik moet binnenkort naar Brussel voor een examen en ik heb al bijna geen goesting om deel te nemen gewoon om er te geraken alleen al.

Volgens mij zou het gewoon al simpeler zijn moest ik met de trein gaan.

Bij mij is het de luchtmachtlaan in Brussel waar ik moet zijn.
Probleem opgelost. Ik kan niet deelnemen omdat ik op reis ben. Ik dacht dat ik een andere datum ging krijgen. Link gekregen om de test online in te vullen tegen een bepaalde datum.

:bow::bow::bow:

Zal al een heel pak stress minder zijn.

Wel bizar.. Als je daar vraagstukken krijgt in Brussel en je moet die uit het hoofd beginnen uitrekenen. Als ik die dan thuis invul kan ik het gewoon met de rekenmachine doen. Niet echt fair, maar thats life zeker..

Probleem opgelost. Ik kan niet deelnemen omdat ik op reis ben. Ik dacht dat ik een andere datum ging krijgen. Link gekregen om de test online in te vullen tegen een bepaalde datum.

:bow::bow::bow:

Zal al een heel pak stress minder zijn.

Wel bizar.. Als je daar vraagstukken krijgt in Brussel en je moet die uit het hoofd beginnen uitrekenen. Als ik die dan thuis invul kan ik het gewoon met de rekenmachine doen. Niet echt fair, maar thats life zeker..
Dat is nog mooier
Succes alvast!
Ik moet wel zeggen dat het verkeer daar gisteren heel goed mee viel, zeker als ik vergeleek met wat ik vandaag op de radio hoorde

Mijn vrouw gaat vanmiddag met me winkelen. We komen in the end thuis met 3 blauwe T-shirts (want die staan me blijkbaar goed), alle andere kleuren vindt ze maar niets
Ik laat haar zonet een foto zien van onze management meeting gisteren. 'Bwek, iedereen in 't donkerblauw' is haar reactie
:wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash:

Mijn vrouw gaat vanmiddag met me winkelen. We komen in the end thuis met 3 blauwe T-shirts (want die staan me blijkbaar goed), alle andere kleuren vindt ze maar niets
Ik laat haar zonet een foto zien van onze management meeting gisteren. 'Bwek, iedereen in 't donkerblauw' is haar reactie
:wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash:
Maar droegen ze een t-shirt?

Schoentjes besteld voor de dochter. Een mooie deal op de Adidas webshop. Te mooi om te laten liggen eigenlijk en dus twee paar besteld. Vandaag ging het geleverd worden met DPD [UGH]. Geen levering ontvangen, ondanks heel de dag thuis. Eerste bericht dat het geleverd is op mijn adres, tweede bericht dat het onderweg is naar een afhaalpunt.

Geen pakje ontvangen, dus dan maar eens naar dat afhaalpunt. Aangekomen in het afhaalpunt, geeft de eigenaar weer geen DPD meer te doen. Thuisgekomen nog eens de website van DPD gecheckt en het pakket ligt nu in deen afhaalpunt op 3,5 km afstand. Niet onoverkomelijk, maar ik ga niet met fietsdozen op mijn fiets liggen sleuren, daar waar het voorheen maar 100 meter was.

Adidas proberen te contacteren. Enkel een telefoonnummer op hun website. Even gebeld en na 5 minuten heb ik de hoorn maar neergegooid. Nu dan maar een antwoord op hun mail gestuurd dat ze heel de bestelling mogen annuleren en de achteraf betaling ook mogen stopzetten.

Ik zal de schoentjes van mijn dochter wel elders bestellen. Als het nu al zo'n gedoe is voor dit, dan wil ik niet weten wat het is om wat terug te sturen en een terugbetaling te ontvangen.

Schoentjes besteld voor de dochter. Een mooie deal op de Adidas webshop. Te mooi om te laten liggen eigenlijk en dus twee paar besteld. Vandaag ging het geleverd worden met DPD [UGH]. Geen levering ontvangen, ondanks heel de dag thuis. Eerste bericht dat het geleverd is op mijn adres, tweede bericht dat het onderweg is naar een afhaalpunt.

Geen pakje ontvangen, dus dan maar eens naar dat afhaalpunt. Aangekomen in het afhaalpunt, geeft de eigenaar weer geen DPD meer te doen. Thuisgekomen nog eens de website van DPD gecheckt en het pakket ligt nu in deen afhaalpunt op 3,5 km afstand. Niet onoverkomelijk, maar ik ga niet met fietsdozen op mijn fiets liggen sleuren, daar waar het voorheen maar 100 meter was.

Adidas proberen te contacteren. Enkel een telefoonnummer op hun website. Even gebeld en na 5 minuten heb ik de hoorn maar neergegooid. Nu dan maar een antwoord op hun mail gestuurd dat ze heel de bestelling mogen annuleren en de achteraf betaling ook mogen stopzetten.

Ik zal de schoentjes van mijn dochter wel elders bestellen. Als het nu al zo'n gedoe is voor dit, dan wil ik niet weten wat het is om wat terug te sturen en een terugbetaling te ontvangen.
When it's good to be true..... it's probably because it is !

Ergernis: Mods hier die in de PM’s duiken. Lijkt me toch niet de bedoeling?
Dit kan enkel en alleen als een van de oorspronkelijke conversanten de PM rapporteert. Dan, en alleen dan, kunnen de supermoderatoren de conversatie joinen om te kijken wat er gaande is (bvb om de context van flame pm's te bekijken).

Mods hebben géén toegang tot PM's. Supermods hebben géén toegang tot PM's die niet gerapporteerd zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan