Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vorige week dacht ik nog om een afspraak te maken op de autokeuring. Vandaag kreeg ik mijn groen papiertje in de bus ter herinnering, dus direct eens gekeken.

In GEEN ENKEL station kan ik een afspraak maken. De kalender zoekt tot eind augustus afsprsken maar vind geen vrije momenten. Al een geluk dat ik een lichten vrscht heb en dus overal zonder afspraak kan gaan.

Vorige week dacht ik nog om een afspraak te maken op de autokeuring. Vandaag kreeg ik mijn groen papiertje in de bus ter herinnering, dus direct eens gekeken.

In GEEN ENKEL station kan ik een afspraak maken. De kalender zoekt tot eind augustus afsprsken maar vind geen vrije momenten. Al een geluk dat ik een lichten vrscht heb en dus overal zonder afspraak kan gaan.
Met een gewone kan je toch ook zonder afspraak gaan?
Ben redelijk zeker aan de rij te zien die ik zag 2 weken terug toen ik ging (ook lichte vracht) maar beide rijen waren al LANG, om 06.36 alreeds...
Ik had beter meteen om 06.00 naar daar gereden, de motor had terplekke ook wel opgewarmd geweest. 😞

Mijn vrouw gaat vanmiddag met me winkelen. We komen in the end thuis met 3 blauwe T-shirts (want die staan me blijkbaar goed), alle andere kleuren vindt ze maar niets
Ik laat haar zonet een foto zien van onze management meeting gisteren. 'Bwek, iedereen in 't donkerblauw' is haar reactie
:wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash:
Maar droegen ze een t-shirt?
1656635098297.png

Met een gewone kan je toch ook zonder afspraak gaan?
Ben redelijk zeker aan de rij te zien die ik zag 2 weken terug toen ik ging (ook lichte vracht) maar beide rijen waren al LANG, om 06.36 alreeds...
Ik had beter meteen om 06.00 naar daar gereden, de motor had terplekke ook wel opgewarmd geweest. 😞
SInds corona waren er toch verschillende plaatsen waar je enkel nog op afspraak kon gaan? Ik weet niet of dat nu nog steeds zo is?
Bij de keuringsstations van Goca (vooral in Limburg) is het altijd zonder afspraak geweest.

Raar, ik kan perfect scannen zonder inkt in de printer en ook afdrukken als niet meer alle kleuren aanwezig zijn :wtf:
Based on true stories:

Raar, ik kan perfect scannen zonder inkt in de printer en ook afdrukken als niet meer alle kleuren aanwezig zijn :wtf:
Welk merk printer is da?

Via google wel een omweg gevonden om te kunnen scannen, maar hoe triestig is dat eigenlijk. Dat ene kleur dat op is, vind je nergens meer (oudere printer), maar die scanner doet nog perfect zijn werk, dus heel dat toestel weggooien vind ik zonde. We drukken op zich enkel zwarte tekst af en scannen documenten, dat de grijze inkt op is, heeft daar dus geen gevolgen voor.

Welk merk printer is da?

Via google wel een omweg gevonden om te kunnen scannen, maar hoe triestig is dat eigenlijk. Dat ene kleur dat op is, vind je nergens meer (oudere printer), maar die scanner doet nog perfect zijn werk, dus heel dat toestel weggooien vind ik zonde. We drukken op zich enkel zwarte tekst af en scannen documenten, dat de grijze inkt op is, heeft daar dus geen gevolgen voor.
Als je enkel documenten scant is Genius Scan app voor de gsm een handig alternatief.

ik heb hier ook een HP staan die ik enkel nog gebruik om te scannen, cartridges zijn al eeuwen leeg.
Printen doe ik met de laserprinter die ernaast staat.

Als die toners ooit leeg zijn ga ik mss es een all in one laser apparaat om beide vervangen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan