Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zijn "bloembakken en padje" is dus letterlijk de klinkers/tegels/stenen opgebroken en daar wat zand ingekapt, met tussen de 2 "bloembakken" nog wat tegels/klinkers/stenen te laten liggen als padje naar de deur.
Bloembakken zijn at random qua verhouding vorm, echt at random wat klinkers weggehaald.

Vervolgens wat onkruid bloemen ingepland, wat pompoen planten en planten die +-4m hoog groeien.
Daartussen en rond VOL onkruid.

Ergernis (buiten dat het extreem lelijk is en lichte parkeer issues voor de buurt mee brengt (niet voor mij)): sindsdien veel meer onkruid op mijn oprit...
Arm Vlaanderen... Oh no, planten die 4 meter hoog groeien!

Wie beslist er eigenlijk wat onkruid is en wat niet?
Persoonlijk vind ik een saaie gazon of kiezeltuin veel lelijker (dat laatste mogen ze gewoon verbieden trouwens).

proximus tv die alweer niet werkt, blokjes op scherm en andere storting/haperingen.
tis nu aant resetten.

Edit: werkt nog steeds niet na resetten.
Hoevaak dak daar al voor gebeld heb en gekeken, niet normaal.
Periodes dat werkt en dan periodes dat niet werkt.

Laatst bewerkt:
Die abortusthread makes my brain hurt.
Amai dat moet voor mij het meest frustrerende topic zijn sinds ik op 9L ben.
Ik ben op dit moment op Twitter aan het ruziemaken met een Trumpist vrouwmens die daar dus geen graten in ziet. Hoe die haar eigen veters kan knopen, miljaar wat een idioot mens. (Wel een goudmijn om te zien dat het met ons onderwijs toch nog iets beter gaat)

Ergernis 1. Vroeg wakker dus ik dacht : auto wassen.
Binnenkant gedaan, begint het te regenen dus maar gestopt.

Ergernis 2. Zonet verder gedaan, maar er is hier een evenement in het dorp met wandeling. Hoeveel er nu al voorbij zijn gekomen "Amai gij kunt dat goed, thuis staat nog ene te wachten"
"Komt ge erna die van mij doen"

NEE!

Ergernis 2. Zonet verder gedaan, maar er is hier een evenement in het dorp met wandeling. Hoeveel er nu al voorbij zijn gekomen "Amai gij kunt dat goed, thuis staat nog ene te wachten"

NEE!
In before iemand die hier het mopke maakt om zijn auto te komen wassen.

Dat terzijde, komt ge erna die van mij doen?

NEE!
Ach, mijnheer denkt dat het water onbeperkt voorradig is om het wat te zitten verkwisten aan een auto wassen.

Wees blij dat men zo niet reageert als men je bezig ziet.

Ach, mijnheer denkt dat het water onbeperkt voorradig is om het wat te zitten verkwisten aan een auto wassen.

Wees blij dat men zo niet reageert als men je bezig ziet.
Tis met regenwater :unsure:
Het heeft voldoende gegoten, krijg het niet op

De opmerking is geen ergernis, maar zo de flauwe plezante willen uithangen. Eigenlijk niks te zeggen want ken ze enkel van ziens maar toch iets willen zeggen en "goeiemiddag" of "hallo" is precies nie origineel genoeg :biglaugh:

Vervolg op @Tonerider zijn ergernis van gisteren. Tijdens de ochtendwandeling vandaag:

tJikx07.jpg

:angry::angry::angry:

NEE!
Mijn standaard antwoord als ik ze zo iets hoor zeggen: dat is goed, en ik vraag maar iets meer dan het dubbele van de helft dat ge zou betalen bij dienen van de carwash hier op het dorp. 😃 Dan moet ge ze zien rekenen 🤣

NEE!
Dan antwoorde ik altijd met "Hoeveel betaald ge" of "Dat gaat ge niet niet kunnen betalen zo een kwaliteit", dan was het snel gedaan :laugh:

En mijn ergernis van vandaag, er was deze namiddag autoshow in Sint-Truiden en wou daar eens gaan kijken, altijd handig als er meerdere merken op 1 plaats staan.
Maar hier in het dorp was er een kermiskoers en om in Sint-Truiden te geraken moest ik een heel stuk rond rijden, uiteindelijk dus maar gewoon thuis gebleven.

Vorige smartfoon 5 jaar zonder een barst in het scherm. Den deze nog geen enkele weken. Gelukkig is het het beschermglaasje dat de schok opgevangen heeft.

Het hoesje is veel te glad nondetwee.

Vandaag is dat voor mij een persoonlijke kwestie. Een dilemma : waar een mix van karma, schuldgevoel, intuïtie, ervaringen in het verleden. Mij dus mindfucken in een keuze die ik moet maken.

😶😐

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan