Waarom stoort het u dat die man een stuk bouwgrond laat verwilderen?
Ik begrijp echt niet waarom velen zo'n vernielzucht hebben tegenover alles wat nog maar wat neigt naar natuur.
Even terzijde: Distels en ander zogenaamd 'onkruid' zijn trouwens supergoede planten voor de mooiste vlinders (oa atalanta en dagpauwoogje).
Ik heb de melding niet gemaakt bij de politie hè

zelf heb ik 2meter breed worteldoek liggen en de volgende 2 meter doe ik zelf af met de bosmaaier, maar verschillende redenen waarom het ook wel wat stoort
Maar dat onkruid heeft zaden op en dat waait ook over mijn gazon, waardoor daar ook distels in komen te staan etc.
(Ik heb al een vlinderstruik staan voor de vlinders).
Ons gazon is pas 2jaar aangelegd, ge moet es zien hoe het uitziet, en heeft toch ook wel wat geld gekost.
Vroeger stonden er koeien, paarden of een ezel in, waardoor alles mooi werd onderhouden.
En een paar jaar terug stond het vol met bramen/Bremen ? Van die stekelige struiken in elk geval. Dat is wel omgedaan, samen met een haag en wat bomen gesnoeid. Al dat hout ligt nu ook op een hoop en weg te rotten, omdat we kort bij de velden zitten is dat ook ideaal voor ratten om een nest te maken.
Gewoon af en toe es maaien zodat het onrkuid niet boven de 2meter uit komt zou ik ook wel tof vinden natuurlijk, want ik moet er ook op kijken als ik buiten zit.
Ik ga er wel nie voor zagen bij hem of de politie