Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is toch eigenlijk écht niet normaal van 11 dagen te moeten wachten op een lasser voor ergens een kabel van Proximus. En dat is dan nog de typische ‘tussen 8u30 en 18u’ en ‘we zijn niet zeker of het ook effectief opgelost zal zijn’ bs erbij.

Naar aanleiding van mijn vorige ergernis een nieuwe pc-setup samengesteld. Omdat ik zo'n groot bedrag toch even wil overleggen met mijn wederhelft is de levertijd van de grafische kaart naar 3 dagen gegaan in plaats van morgen. So be it!

Naar aanleiding van mijn vorige ergernis een nieuwe pc-setup samengesteld. Omdat ik zo'n groot bedrag toch even wil overleggen met mijn wederhelft is de levertijd van de grafische kaart naar 3 dagen gegaan in plaats van morgen. So be it!
Dus in praktijk komt dat ten vroegste maandag toe :fingerguns_r:

Een kleinere teen gestoten aan de bedrand. Allerhande vormen van rood en blauw en paars zichtbaar momenteel. En pijn, amai. Hopelijk niet gebroken. Then again, weekje ziekteverlof zou welkom zijn.

Het is toch eigenlijk écht niet normaal van 11 dagen te moeten wachten op een lasser voor ergens een kabel van Proximus. En dat is dan nog de typische ‘tussen 8u30 en 18u’ en ‘we zijn niet zeker of het ook effectief opgelost zal zijn’ bs erbij.
Ik dacht dat bij telenet al die profielen ingehuurd worden bij een netwerkinstallateur zoals besix,...

En de aantallen die die firma's hiervan hebben zijn beperkt. Koppel dit aan het feit dat er juist een massaproject is, fiberklaar, zou het mij niet verwonderen dat de beschikbare aantallen beperkter zijn.

Begin maart begonnen met aannemers en consoorten te contacteren.

25-30 gecontacteerd, 9 hebben gezegd dat ze gingen komen kijken, 6 zijn effectief komen kijken,

2 hebben ter plekke gezegd dat het te moeilijk was,
1 met een offerte die dan totaal niet meer reageert,
1 die na een week laat weten dat in de huidige situatie ze pas in november een prijs willen geven.
2 die nog niks van zich laten horen hebben

:rolleyes:

Les geleerd, volgende keer kleinere woordjes gebruiken en het project zelf opdelen want niemand die iets wil doen dat niet standaard is precies. Bende incompetente kiekens.

Het eerste velletje van een rol wc papier los krijgen.
Das precies dat ze daar tec-7 x-tack voor gebruiken 😶😐

Een kleinere teen gestoten aan de bedrand. Allerhande vormen van rood en blauw en paars zichtbaar momenteel. En pijn, amai. Hopelijk niet gebroken. Then again, weekje ziekteverlof zou welkom zijn.
Voor ne kleine teen een week ziekenverlof? :laugh:

Ik heb beide kleine tenen al zeker 3-5 keer gebroken elk, kheb nogal wat verlof tegoed precies :lint:

Ik heb beide kleine tenen al zeker 3-5 keer gebroken elk,

monkey-shook.gif

Een kleine teen kunt ge niet spalken ofzo, dus dat geneest niet super proper, en elke keer dat ge dat breekt wordt dat wat zwakker. Dat gecombineerd met rare voeten en slecht passend schoeisel zorgt er voor dat ik soms, bvb, stop met boarden, mijn botten uit trek en bemerk "ah tiens kijk, kleine teen weer eens gebroken".

Ik heb dat hier al eens getypt denk ik.

Een kleine teen kunt ge niet spalken ofzo, dus dat geneest niet super proper, en elke keer dat ge dat breekt wordt dat wat zwakker. Dat gecombineerd met rare voeten en slecht passend schoeisel zorgt er voor dat ik soms, bvb, stop met boarden, mijn botten uit trek en bemerk "ah tiens kijk, kleine teen weer eens gebroken".

Ik heb dat hier al eens getypt denk ik.
Dus ge breekt uw teen terwijl die in een boardbot zit? :wtf: Ik dacht aan met blote voeten rondlopen en dan met uw teen volle kracht tegen een tafelpoot ofzo stoten. Dat heb ik wel eens voor en dan denk ik ook telkens dat die gebroken is omdat dat zo zot veel zeer doet, maar tot nu toe nog nooit gebroken (denk ik :unsure: )

Dus ge breekt uw teen terwijl die in een boardbot zit? :wtf: Ik dacht aan met blote voeten rondlopen en dan met uw teen volle kracht tegen een tafelpoot ofzo stoten. Dat heb ik wel eens voor en dan denk ik ook telkens dat die gebroken is omdat dat zo zot veel zeer doet, maar tot nu toe nog nooit gebroken (denk ik :unsure: )
De eerste keer dat ik ze beide (afzonderlijk) brak was inderdaad door ergens, snachts op blote voeten, tegen te stoten. Vrij zeker dat ze gebroken waren vermits ze 90graden stonden :laugh:.

Sindsdien... ja in boardbot, of squash schoen, of...

Nooit gesnapt dat ge uw hele verlof zou willen spenderen al liggend aan een zwembad en dan ook nog es in uw verlof vroeg opstaat voor uw handdoekske te leggen.

Nooit gesnapt dat ge uw hele verlof zou willen spenderen al liggend aan een zwembad en dan ook nog es in uw verlof vroeg opstaat voor uw handdoekske te leggen.
Goh ja, ieder zijne meug zeker. Wat voor bs is dat ook, uw "strandhanddoek leggen". Vliegt er schoon af bij mij.

In Kos vorig jaar paar keer voor gehad dat we rond twee uur een laatste wandeling aan t doen waren en dan zag je er echt gelijk een dief in de nacht zo al handdoeken komen leggen :lol: .

Wij zijn gewoon t merendeel van de dagen dat we echt wilden niks doen aan de zee gaan liggen vlakbij de beachbars, muziek was beter, en quasi altijd deftige plekken in de late voormiddag nog :D .

Voor de rest ben ik men badge van t werk precies kwijt :sop: .

De jongste is - zoals voorspeld - zwaar verkouden maar gelijk het voor de moment loopt met besmettingen zit ik nu wel met de ‘ist Corona of nie’ vraag. Toch maar test doen straks.

Moogt gij thuis blijven met ne gebroken teen? 😅

Mogen? Hebt gij dan toestemming nodig om op ziekteverlof te gaan? Gij belt uwen baas eerst als ge ziek zijt om te vragen of ge moogt thuisblijven?
Beetje overdrijven tegen de dokter over de pijn en over het werk dat ge doet, en ge regelt u een paar dagen ziekteverlof he. Easy peasy.

Voor ne kleine teen een week ziekenverlof? :laugh:

Ik heb beide kleine tenen al zeker 3-5 keer gebroken elk, kheb nogal wat verlof tegoed precies :lint:

Niet de kleinste teen, een kleinere teen. 't gaat om de middenste. En geen volle week, 't is al dinsdag en tegen dat ik bij de dokter ben geweest zijn er al 2 van de 5 werkdagen voorbij.
Als gij wilt gaan werken met gebroken tenen, dan is dat uw goed recht. Niet iedereen is zonne grave gast als gij he. En niet iedereen gaat met de volle 100% werken. En neen, ik heb geen directe collega's wiens werklast verhoogt als ik er niet zou zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan