Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dus in praktijk komt dat ten vroegste maandag toeNaar aanleiding van mijn vorige ergernis een nieuwe pc-setup samengesteld. Omdat ik zo'n groot bedrag toch even wil overleggen met mijn wederhelft is de levertijd van de grafische kaart naar 3 dagen gegaan in plaats van morgen. So be it!

Oh you. Don't. Dat is wel nog net mooi op tijd voor de fotowedstrijd.Dus in praktijk komt dat ten vroegste maandag toe![]()
Nu had ik eens mooie foto's.Ik dacht dat bij telenet al die profielen ingehuurd worden bij een netwerkinstallateur zoals besix,...Het is toch eigenlijk écht niet normaal van 11 dagen te moeten wachten op een lasser voor ergens een kabel van Proximus. En dat is dan nog de typische ‘tussen 8u30 en 18u’ en ‘we zijn niet zeker of het ook effectief opgelost zal zijn’ bs erbij.
Een kleinere teen gestoten aan de bedrand. Allerhande vormen van rood en blauw en paars zichtbaar momenteel. En pijn, amai. Hopelijk niet gebroken. Then again, weekje ziekteverlof zou welkom zijn.

Voor ne kleine teen een week ziekenverlof?Een kleinere teen gestoten aan de bedrand. Allerhande vormen van rood en blauw en paars zichtbaar momenteel. En pijn, amai. Hopelijk niet gebroken. Then again, weekje ziekteverlof zou welkom zijn.

Een kleine teen kunt ge niet spalken ofzo, dus dat geneest niet super proper, en elke keer dat ge dat breekt wordt dat wat zwakker. Dat gecombineerd met rare voeten en slecht passend schoeisel zorgt er voor dat ik soms, bvb, stop met boarden, mijn botten uit trek en bemerk "ah tiens kijk, kleine teen weer eens gebroken".
Dus ge breekt uw teen terwijl die in een boardbot zit?Een kleine teen kunt ge niet spalken ofzo, dus dat geneest niet super proper, en elke keer dat ge dat breekt wordt dat wat zwakker. Dat gecombineerd met rare voeten en slecht passend schoeisel zorgt er voor dat ik soms, bvb, stop met boarden, mijn botten uit trek en bemerk "ah tiens kijk, kleine teen weer eens gebroken".
Ik heb dat hier al eens getypt denk ik.
Ik dacht aan met blote voeten rondlopen en dan met uw teen volle kracht tegen een tafelpoot ofzo stoten. Dat heb ik wel eens voor en dan denk ik ook telkens dat die gebroken is omdat dat zo zot veel zeer doet, maar tot nu toe nog nooit gebroken (denk ik
)De eerste keer dat ik ze beide (afzonderlijk) brak was inderdaad door ergens, snachts op blote voeten, tegen te stoten. Vrij zeker dat ze gebroken waren vermits ze 90graden stondenDus ge breekt uw teen terwijl die in een boardbot zit?Ik dacht aan met blote voeten rondlopen en dan met uw teen volle kracht tegen een tafelpoot ofzo stoten. Dat heb ik wel eens voor en dan denk ik ook telkens dat die gebroken is omdat dat zo zot veel zeer doet, maar tot nu toe nog nooit gebroken (denk ik
)
.Goh ja, ieder zijne meug zeker. Wat voor bs is dat ook, uw "strandhanddoek leggen". Vliegt er schoon af bij mij.![]()
Toeristen ‘reserveren’ beste ligstoelen aan zwembad, hotelpersoneel neemt hun handdoeken doodleuk weg
Op jullie plaatsen... Klaar? Start! Wie kiest voor een luilekkervakantie in een zuiders hotel kan maar beter afgetraind voor de dag komen. Elke ochtend rennen toeristen immers voor hun leven om toch maar de beste ligstoel aan het zwembad te bemachtigen. Als u daar mateloos gefrustreerd door...www.hln.be
Nooit gesnapt dat ge uw hele verlof zou willen spenderen al liggend aan een zwembad en dan ook nog es in uw verlof vroeg opstaat voor uw handdoekske te leggen.
In Kos vorig jaar paar keer voor gehad dat we rond twee uur een laatste wandeling aan t doen waren en dan zag je er echt gelijk een dief in de nacht zo al handdoeken komen leggen![]()
Toeristen ‘reserveren’ beste ligstoelen aan zwembad, hotelpersoneel neemt hun handdoeken doodleuk weg
Op jullie plaatsen... Klaar? Start! Wie kiest voor een luilekkervakantie in een zuiders hotel kan maar beter afgetraind voor de dag komen. Elke ochtend rennen toeristen immers voor hun leven om toch maar de beste ligstoel aan het zwembad te bemachtigen. Als u daar mateloos gefrustreerd door...www.hln.be
Nooit gesnapt dat ge uw hele verlof zou willen spenderen al liggend aan een zwembad en dan ook nog es in uw verlof vroeg opstaat voor uw handdoekske te leggen.
.
.
.Moogt gij thuis blijven met ne gebroken teen?![]()
Voor ne kleine teen een week ziekenverlof?
Ik heb beide kleine tenen al zeker 3-5 keer gebroken elk, kheb nogal wat verlof tegoed precies![]()