Ergernis van vrijdagavond met uitzaaiingen
Vrijdagavond om 19u met 12 personen gereserveerd in een restaurant op het terras. Aan de telefoon werd gezegd dat als we iets anders wouden dan pizza, dat we maar 2 verschillende gerechten mochten kiezen en dit minstens 2 dagen op voorhand moesten laten weten. Maar iedereen ging pizza eten dus geen probleem.
We komen daar toe, terras zat stampvol. Ze hadden onze reservatie verkeerd opgeschreven en dachten dat we zaterdag kwamen. Na wat woorden been en weer werd overeengekomen dat we tegen 20u15 mochten terugkeren, dat er dan wel plaats zou zijn.
Gelukkig was er op wandelafstand een pop-up zomerbar (fucking 9€ voor een, halve, rum-cola).
Tegen 20:30 waren we daar dan terug en ons tafel was net klaar. We bestellen aperitief, voorgerecht en pizza.
Direct gezaag omdat we meer dan 3 verschillende pizza's hadden en we dat op voorhand moesten laten weten hebben.
Gelukkig nog een gezellige avond gehad, en tegen 00u30 waren we thuis.
Wat me bij de volgende ergernis brengt. Ik moest de dag erna om 4u opstaan. Begon aan een reeksje van 7 vroege shiften.
Dan zaterdagnamiddag naar "Nonkels" beginnen kijken en ik 1 trok uitgekeken. Het was plots 23u30.
Zondag om 14:30 thuisgekomen, me in de zetel gezet en ik weet van niets meer tot m'n vrouw me om 18u wakker maakte dat het eten klaar was. Met 3 koelende kinderen in huis heb ik daar los doorgeslapen.
Gisteren om 19u in m'n bed gekropen en gelijk een blok in slaap gevallen.
Het gaat nog een lastige week worden