Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik doe hier dus home office met een koffiezet binnen handbereik. Geen reden tot klagen hierzo!

Dagschotel vandaag is in schil gebakken krielpatatjes met look en peterselie, en een gemarineerde haringfilet!

Ik meen dat tegenwoordig in België de “gewone” Sprite nu ook gewoon “zonder” suiker is.
Nee, hier heb je nog de blikjes met de gele band (met suiker) en die met de grijze band (zonder). In NL enkel nog de laatste.

Als iets niet werkt altijd eens er op kloppen, mss dan het dan dak wel werkt.

En nu effe serieus, dat wijst volgens mij wel op een slecht contact ergens, dus de kans dat dat opnieuw problemen gaat geven lijkt me wel vrij groot.

Da's de rekening van veel vakmannen hé..

50 euro per uur, 2 euro om 's ergens op te kloppen, 48 euro om te weten waar juist.

Geld (spaargeld van de kinderen) in de automaat steken om te storten. Computer blijft 10 minuten draaien en dan komt er briefje uit:
Technische storing. Hebt u biljetten gestort? Na controle worden deze geboekt.

Geld is uiteraard in het machien blijven hangen.
:angry: :angry: :angry:

Laatst bewerkt:
Blijkbaar zonet de wijkagent aan de deur gehad. Geen flauw idee waarom.
Steekt er een briefje in de brievenbus : gelieve te bellen op ... (Blanco)
Ja dan ist moeilijk he, kantoor dan maar opgebeld om te horen hoe en wat

"Die is er niet mijnheer, die is op de baan"
Ja dat weet ik, ze is just blijkbaar aan men deur geweest

"Ik zal haar bellen om te zeggen dat gij gebeld hebt en dan zal ze ofwel langskomen ofwel belt ze u even op"

Aahja en ik moet hier nu zitten koekeloeren ofwat om te zien of die van zinnes is terug te komen ? :wallbash:

Ik ben n brave jongen dus ik zou nie weten vwa die zou langskomen, maar nu ben ik wel nieuwsgierig. En als ik het nu nie weet is het wss pas maandag eer ik die opnieuw hoor

Ergernis van gisteren, ik had de proef en bespreking van mijn bruidskapsel gisteren om te 19.30u. Stuurt die om 15u een keidroog bericht, dat ze wegens gezondheidsredenen stopt met haarkappen op zaterdagen en dat een proefkapsel dus niet veel zin heeft. Met pijn in het hart, blabla, ik laat het u liever nu weten dan later uit te vallen, blabla.

Amai ja, ik ben zo blij dat je mij dit op minder dan 2 maanden voor mijn huwelijk laat weten. Want ‘t is natuurlijk niet zo dat ge dat maanden en maanden op voorhand vastlegt omdat er anders nergens nog plaats is :unsure: 😡

toegevoegd aan de lijst met redenen niet te trouwen. 2 maanden op voorhand bellen naar ne kapper voor een afspraak? heb daar al moeite mee als het voor morgen is.

Ergernis is het wel niet echt, want ben blij dat ik niet in sociale woning woon..... MAAR:

iemand die ik ken , alleenstaande met kind ten laste uit vorig huwelijk , heeft een nieuwe sociale woning toegewezen gekregen.

Ondertussen is die mens verandert van job, heeft een groot inkomen nu, heeft een bijberoep, en heeft een afrikaanse vrouw naar België gehaald. (die ondertussen ook haar eigen nagel studio heeft opgestart).

Ik blijf het vreemd vinden, dat zij daar dan recht op hebben, met 3 inkomens .

Onze poetsvrouw opt werk, klaagt al jaren dat zij niet in behandeling genomen word, terwijl ze al zo lang op de wachtrij staat (is alleenstaande, en werkt 4/5).

Ik snap het systeem toch niet helemaal hoor. word je niet jaarlijks opnieuw geëvolueerd?
Op die manier zou een advocaat een jaar slechtbetaalde job kunnen doen, aanvraag doen op sociale woning, en van zodra hij die heeft, terug zijn advocaten functie opnemen en pakken geld verdienen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan