Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Koffiezet, pool met poolhouse en een kok binnen handbereik. Waar reserveer ik om mijn laptop neer te poten?Ik doe hier dus home office met een koffiezet binnen handbereik. Geen reden tot klagen hierzo!
Als iets niet werkt altijd eens er op kloppen, mss dan het dan dak wel werkt.
En nu effe serieus, dat wijst volgens mij wel op een slecht contact ergens, dus de kans dat dat opnieuw problemen gaat geven lijkt me wel vrij groot.
Nee, hier heb je nog de blikjes met de gele band (met suiker) en die met de grijze band (zonder). In NL enkel nog de laatste.![]()
Wereldprimeur: Sprite met suiker verdwijnt voorgoed in Nederland
Coca-Cola haalt vanaf komende maandag de suikerhoudende variant van de frisdrank Sprite voorgoed uit de Nederlandse schappen. Vanaf volgende week is er alleen nog Sprite te koop zonder suiker en zonder calorieën. Het gaat volgens het Financieele Dagblad om een wereldprimeur. Voor België zijn er...www.hln.be
Ik meen dat tegenwoordig in België de “gewone” Sprite nu ook gewoon “zonder” suiker is.
Als iets niet werkt altijd eens er op kloppen, mss dan het dan dak wel werkt.
En nu effe serieus, dat wijst volgens mij wel op een slecht contact ergens, dus de kans dat dat opnieuw problemen gaat geven lijkt me wel vrij groot.

Nu blijkbaar enkel nog die met gele band in BelgiëNee, hier heb je nog de blikjes met de gele band (met suiker) en die met de grijze band (zonder). In NL enkel nog de laatste.

Vooral die bewegende ogen

Dat ziet er niet erg zwaar uit. Meenemen en ergens anders zetten. Oeps fiets getakeld.