Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb zo het gevoel dat het nu toch niet zo'n mooie dag isTamzak van PostNL die niet komt leveren. Krijg plots een mail dat er zogezegd niemand was en het pakje terug mee gaat. Ik ben hier nog niet weg geweest en heb niemand gezien ze.

Klopt, 't is bewolkt!Ik heb zo het gevoel dat het nu toch niet zo'n mooie dag is![]()
KloptKlopt, 't is bewolkt!
Ik hoop nu vooral dat het morgen toekomt op het afhaalpunt, want met dat lang weekend is het anders meteen voor dinsdag.

"Tamzak van PostNL" zei hij terwijl hij zijn pakje aan zijn deur geleverd wilt omdat hij zelf zijn huis niet uit wilt om het op te pikken in een postpunt.Tamzak van PostNL die niet komt leveren. Krijg plots een mail dat er zogezegd niemand was en het pakje terug mee gaat. Ik ben hier nog niet weg geweest en heb niemand gezien ze.
Dat postpunt is 20 minuten rijden en ik betaal voor de service om het thuis te brengen. Die tamzak doet zijn werk gewoon niet. "Er was niemand aanwezig" terwijl je zelfs de moeite niet doet om langs te gaan? En dat om 14u in de namiddag, als de dag er nog lang niet op zit? Zevert niet he. Als ik om 18u een bericht krijg dat het niet gelukt is, dan kan ik de onmogelijke routes geloven, nu niet. Hij liegt gewoon en doet zijn werk niet. En ook toevallig de week dat onze vaste chauffeur met verlof is, die heeft nooit last van onmogelijke schema's, raar he?"Tamzak van PostNL" zei hij terwijl hij zijn pakje aan zijn deur geleverd wilt omdat hij zelf zijn huis niet uit wilt om het op te pikken in een postpunt.
"Tamzak van PostNL" zei hij over iemand die waarschijnlijk een totaal onmogelijk leverschema heeft gekregen van PostNL en en passant wordt uitgezogen door een systeem van schijnzelfstandigheid.
Als je express thuis zit te wachten op een pakje dan is het om zot te komen als je plots de status ziet dat ze het niet konden afleveren."Tamzak van PostNL" zei hij terwijl hij zijn pakje aan zijn deur geleverd wilt omdat hij zelf zijn huis niet uit wilt om het op te pikken in een postpunt.
"Tamzak van PostNL" zei hij over iemand die waarschijnlijk een totaal onmogelijk leverschema heeft gekregen van PostNL en en passant wordt uitgezogen door een systeem van schijnzelfstandigheid.
Ooit eens goed gelachen met zo 1. Heel de tijd in het mooi Nederlands haar kind de les spellen aan de kassa. Plots zegt die kleine. "oed zere je muile!" Iedereen moest zijn lach inhouden.Mevrouw in de supermarkt aan haar dochtertje die iets van pudding wou ‘moh da kwope kik nie vo joen, o’je tmoet hen, betoal et zelve. Moek zeh’n da je tzelve betoald an de kaisse? Moek da zeh’n’ maar ze zei dat dus vijf of zes keer tot dat kind huilde. Was hoop en al vier jaar oud? Fucking hell, voor pudding. Kan verstaan dat het soms te veel is om met je kinderen in de winkel te staan maar ge moet nu ook niet overdrijven. En dan weer staan neuten omdat dat kind weende. Bitch.
Dat kind kan maar op 1 manier opgroeien.Mevrouw in de supermarkt aan haar dochtertje die iets van pudding wou ‘moh da kwope kik nie vo joen, o’je tmoet hen, betoal et zelve. Moek zeh’n da je tzelve betoald an de kaisse? Moek da zeh’n’ maar ze zei dat dus vijf of zes keer tot dat kind huilde. Was hoop en al vier jaar oud? Fucking hell, voor pudding. Kan verstaan dat het soms te veel is om met je kinderen in de winkel te staan maar ge moet nu ook niet overdrijven. En dan weer staan neuten omdat dat kind weende. Bitch.
De avond is nog jong!Ik kom er net achter dat ik vandaag nog een video moest editen, en dat dit toch een uurtje of 2-3 werk is....En ik dat dus compleet vergeten was![]()
Ik erger me daar ook aan, maar in veel culturen is dat perfect normaal en vinden ze ons veel te rigide in hoe we een strikt uur afspreken en daar dan ook mensen aan willen houden.Mensen waarmee je niet kan afspreken. We moesten om 13u30 bij mijn zus zijn. Zo letterlijk 5 minuten voor we moeten vertrekken een bericht: "hoe laat komen jullie? ik moet eerst nog boodschappen doen".
Ze is gisteren de hele dag thuis geweest en ging dan haar boodschappen doen, maar zal weer "geen tijd" gehad hebben. En moest ze dat nu eens deze ochtend laten weten hebben, dan konden we ons er nog op voorzien, maar neen, we gaan de kleine wel waar uit zijn maxi-cosi pakken en een onbepaalde tijd wachten voor we mogen gaan.
Toen ze hier deze week op bezoek kwam, was ze ook al een uur te laat. En ik ken nog veel mensen bij wie dat standaard is, gewoon veel te laat komen zonder verwittigen. Moet toch echt een luxe zijn om zo stressvrij te leven dat je nergens rekening mee houdt, noch naar de klok kijkt. Dat je daarmee de mensen waar je iets mee afspreekt enorm enerveert, lijkt ook gewoon niet binnen te komen bij zo'n mensen.
/rant
Ik vind op tijd komen gewoon een vorm van beleefdheid naar degene die iets organiseert. In heel mijn leven ben ik zelden te laat geweest en als het zo was dan maximum 15 minuten door onverwacht verkeer ofzo.Ik erger me daar ook aan, maar in veel culturen is dat perfect normaal en vinden ze ons veel te rigide in hoe we een strikt uur afspreken en daar dan ook mensen aan willen houden.
Zelf ben ik er dan ook losser in geworden, maar het hangt af van het event natuurlijk. Ga je gewoon iets drinken, gohja geen probleem. Regelt men zaken of kookt men, of in dit geval dan de "kinderproblematiek", ja dan mag je wel wat moeite doen.