Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die uitleg van die vrouw van die 2 gestorven kinderen.

"ik verwijt mijn man niets, hij wou hen inhalen om een foto van de nummerplaat te maken en dan hebben die 2 anderen een ruk aan hun stuur gegeven in de richting van zijn auto."

Euh.. Fo real? Bij mijn weten heb je aan de achterkant ook een nummerplaat. Waarom zou je er dan naast gaan rijden?

"ik verwijt mijn man niets, hij wou hen inhalen om een foto van de nummerplaat te maken en dan hebben die 2 anderen een ruk aan hun stuur gegeven in de richting van zijn auto."

Euh.. Fo real? Bij mijn weten heb je aan de achterkant ook een nummerplaat. Waarom zou je er dan naast gaan rijden?
Welke idioot gaat er überhaupt de achtervolging aan met 2 kleine kinderen op de achterbank.

Was ook mijn reactie. Menske is wel goedgelovig (maar kan ook wel begrijpen dat ze niet wil geloven dat hij echt wel dom is geweest)

Gaat toch nog gewoon met QR code?
Ik krijg enkel de optie voor met zo'n reader te betalen :/

9zovSsV.png

Ik heb gisteren nog iets bij bol.com besteld, en gewoon via de app kunnen scannen hoor.

Mijn betaal pagina ziet er zo uit:

s25a6Hj.png

Doorgaans kan ik bij bol.com ook met QR-code betalen, maar af en toe idd ook via banklezer. Als ik mij niet vergis is dat wel alleen wanneer ik voor 'achteraf betalen' kies, misschien heeft het daar iets mee te maken?

Dat zal grotendeels ook te maken hebben bij wat je bestelt hé, bij bol.com zelf of een externe verkoper (en dan nog of het een NL of BE verkoper is).

Collega die (stiekem) ging trouwens kunnen verrassen door corona proof langs te gaan met bloemen, kaartje, 2 flessen champagne en cadeaubon padel shop. Ze zag et nooit aankomen ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan