Elosopardo
Well-known member
Altijd dezelfde collega's die zitten te mailen om wachtdiensten te wisselen, maar die stilzwijgen als jij iets vraagt.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Welke idioot gaat er überhaupt de achtervolging aan met 2 kleine kinderen op de achterbank.Die uitleg van die vrouw van die 2 gestorven kinderen.
"ik verwijt mijn man niets, hij wou hen inhalen om een foto van de nummerplaat te maken en dan hebben die 2 anderen een ruk aan hun stuur gegeven in de richting van zijn auto."
Euh.. Fo real? Bij mijn weten heb je aan de achterkant ook een nummerplaat. Waarom zou je er dan naast gaan rijden?
Nektattoo typeWelke idioot gaat er überhaupt de achtervolging aan met 2 kleine kinderen op de achterbank.
Ja, als je effectief zoekt heb je recht op sollicitatieverlof, zoals ik zei.Maar je mag toch altijd zoeken als je je nog kan verbeteren?
Was ook mijn reactie. Menske is wel goedgelovig (maar kan ook wel begrijpen dat ze niet wil geloven dat hij echt wel dom is geweest)Die uitleg van die vrouw van die 2 gestorven kinderen.
"ik verwijt mijn man niets, hij wou hen inhalen om een foto van de nummerplaat te maken en dan hebben die 2 anderen een ruk aan hun stuur gegeven in de richting van zijn auto."
Euh.. Fo real? Bij mijn weten heb je aan de achterkant ook een nummerplaat. Waarom zou je er dan naast gaan rijden?
Gaat toch nog gewoon met QR code?Dat je bij Bol.com moet betalen met zo'n banklezer. Ik wil die QR-codes terug, of PayPal ofzo.
Altijd dat irritant machientje, hatelijk.
Ik krijg enkel de optie voor met zo'n reader te betalen :/Gaat toch nog gewoon met QR code?
Als je dat gaat invullen en op betalen klikt ga je toch een QR code krijgen, niet?Ik krijg enkel de optie voor met zo'n reader te betalen :/
![]()
Ik had er ook al online iets van gezien? Weer de nieuwste vrouwen hashtag om te zeggen dat ze het nu écht, écht, écht, écht, écht, ééééééécht gehad hebben met seksuele intimidatie? Of het zal wel iets in de aard zijn.#streepinhetzand