Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jaja @Carrion
De tijden dat mensen u beginnen aanspreken als 'zuurpiet' en 'brompot' en kinderen u 'meneer' gaan noemen zijn eindelijk daar.
U wordt oud!
Ik was al een brompot op mijn 15de, dus daar is niet zo veel veranderd
unsure.gif

Is wel accuraat maar dan omdat ik juist iets probeerde op te zoeken in een teams chat.😑 En dan gepoogd heb naar een half jaar geleden te scrollen.

Dat ik niet meer op het logo kan drukken om naar de hoofdindex van het forum te gaan, omdat dit nu naar die frontpage gaat indeplek. Eerst was het die nieuwjaarsbrief, nu dit
Idd. Zelfs mijn 'Favorieten' link dat ik heb opgeslagen van in't begin /forums/ werkt niet meer en wordt automatisch geredirect naar de frontpage (terwijl de url naar het forum gewoon /forums/ is), zucht 🙄.

Ontslag ingediend. Nog een lange zes weken te gaan. Merk nu al dat men baas het ambetant gaat spelen, sollicitatieverlof, here I come.

De wax die ik al jaren gebruik is nergens meer te krijgen. Nu moet ik weer gaan zitten proberen tot ik een andere deftige vind
sad.gif

Ontslag ingediend. Nog een lange zes weken te gaan. Merk nu al dat men baas het ambetant gaat spelen, sollicitatieverlof, here I come.
Je hebt dan toch al iets anders? Of maakt dat niet uit voor sollicitatieverlof?

Je kan ook altijd naar de dokter gaan en een verhaaltje opzetten van depressief door je werk en je wegens ziekte laten ontslaan.

Je hebt dan toch al iets anders? Of maakt dat niet uit voor sollicitatieverlof?

Je kan ook altijd naar de dokter gaan en een verhaaltje opzetten van depressief door je werk en je wegens ziekte laten ontslaan.

Heb voorstellen liggen, maar nog niks definitief getekend daar ik nog op een derde voorstel wacht. Op sollicitatie verlof heb je, blijkbaar, gewoon recht dus ga hier ook gewoon gebruik van maken.

Heb voorstellen liggen, maar nog niks definitief getekend daar ik nog op een derde voorstel wacht. Op sollicitatie verlof heb je, blijkbaar, gewoon recht dus ga hier ook gewoon gebruik van maken.
Theoretisch dient dat om werk te zoeken. 99,999999% dat niemand dat komt checken. Maar als uw baas het echt vervelend wil spelen, kan hij dit waarschijnlijk ergens melden, en als je pech hebt komen ze checken of je wel solliciteert.
Oftewel: Verstuur 5 sollicitatiemails zodat ge iets kunt voorleggen? 🤷‍♂️

@JPV zal wel kunnen bevestigen of ontkrachten wat ik zeg?

Theoretisch dient dat om werk te zoeken. 99,999999% dat niemand dat komt checken. Maar als uw baas het echt vervelend wil spelen, kan hij dit waarschijnlijk ergens melden, en als je pech hebt komen ze checken of je wel solliciteert.
Oftewel: Verstuur 5 sollicitatiemails zodat ge iets kunt voorleggen? 🤷‍♂️

@JPV zal wel kunnen bevestigen of ontkrachten wat ik zeg?
Ik heb nochtans gewoon sollicitatieverlof gekregen, ondanks dat ik al ergens anders had getekend. Weliswaar dik tegen de zin van mijn toenmalige baas (en collega's), maar het mocht dus effectief. Leuk meegenomen is dat je hiermee je baas kan pesten... .

Ik heb nochtans gewoon sollicitatieverlof gekregen, ondanks dat ik al ergens anders had getekend. Weliswaar dik tegen de zin van mijn toenmalige baas (en collega's), maar het mocht dus effectief. Leuk meegenomen is dat je hiermee je baas kan pesten... .
"Al ergens getekend hebben" en "nog solliciteren" sluiten elkaar dan ook niet uit ...

zolang je niet definitief voro een werkgever gekozen hebt, heb je daar idd recht op. Eens de beslissing gemaakt is (maar hoe check je dat als soon-to-be-ex-werkgever?) heb je er geen recht meer op.

"Al ergens getekend hebben" en "nog solliciteren" sluiten elkaar dan ook niet uit ...
nee, maar als je beslissing "definitief" is, dan heb je wel geen recht meer erop. Valt dan onder rechtsmisbruik. Maar is quasi niet te controleren.

Ik vind wel dat je geen misbruik mag maken, dus als Max.ofBass getekend heeft bij een van die 3 en hij niet verder zoekt, moet hij dat wel niet misbruiken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan