Ik was al een brompot op mijn 15de, dus daar is niet zo veel veranderdJaja @Carrion
De tijden dat mensen u beginnen aanspreken als 'zuurpiet' en 'brompot' en kinderen u 'meneer' gaan noemen zijn eindelijk daar.
U wordt oud!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik was al een brompot op mijn 15de, dus daar is niet zo veel veranderdJaja @Carrion
De tijden dat mensen u beginnen aanspreken als 'zuurpiet' en 'brompot' en kinderen u 'meneer' gaan noemen zijn eindelijk daar.
U wordt oud!
Komt er dan nog aan:Ik was al een brompot op mijn 15de, dus daar is niet zo veel veranderd![]()

Idd. Zelfs mijn 'Favorieten' link dat ik heb opgeslagen van in't begin /forums/ werkt niet meer en wordt automatisch geredirect naar de frontpage (terwijl de url naar het forum gewoon /forums/ is), zuchtDat ik niet meer op het logo kan drukken om naar de hoofdindex van het forum te gaan, omdat dit nu naar die frontpage gaat indeplek. Eerst was het die nieuwjaarsbrief, nu dit
.Was in eerste instantie ook blij dat het hier om het forum ging en niet om een frontpage, zoals bij 9lives.Dat ik niet meer op het logo kan drukken om naar de hoofdindex van het forum te gaan, omdat dit nu naar die frontpage gaat indeplek. Eerst was het die nieuwjaarsbrief, nu dit
+1. Wreed irritant.Dat ik niet meer op het logo kan drukken om naar de hoofdindex van het forum te gaan, omdat dit nu naar die frontpage gaat indeplek. Eerst was het die nieuwjaarsbrief, nu dit
Je hebt dan toch al iets anders? Of maakt dat niet uit voor sollicitatieverlof?Ontslag ingediend. Nog een lange zes weken te gaan. Merk nu al dat men baas het ambetant gaat spelen, sollicitatieverlof, here I come.
Je hebt dan toch al iets anders? Of maakt dat niet uit voor sollicitatieverlof?
Je kan ook altijd naar de dokter gaan en een verhaaltje opzetten van depressief door je werk en je wegens ziekte laten ontslaan.
Theoretisch dient dat om werk te zoeken. 99,999999% dat niemand dat komt checken. Maar als uw baas het echt vervelend wil spelen, kan hij dit waarschijnlijk ergens melden, en als je pech hebt komen ze checken of je wel solliciteert.Heb voorstellen liggen, maar nog niks definitief getekend daar ik nog op een derde voorstel wacht. Op sollicitatie verlof heb je, blijkbaar, gewoon recht dus ga hier ook gewoon gebruik van maken.

Hoezo? https://www.beyondgaming.be/forums/ werkt hier toch gewoonIdd. Zelfs mijn 'Favorieten' link dat ik heb opgeslagen van in't begin /forums/ werkt niet meer en wordt automatisch geredirect naar de frontpage (terwijl de url naar het forum gewoon /forums/ is), zucht.
Verkeerde url tag gepost. Het was de /forum/ dat daarvoor wel werkte en nu niet meer.Hoezo? https://www.beyondgaming.be/forums/ werkt hier toch gewoon
Ik heb nochtans gewoon sollicitatieverlof gekregen, ondanks dat ik al ergens anders had getekend. Weliswaar dik tegen de zin van mijn toenmalige baas (en collega's), maar het mocht dus effectief. Leuk meegenomen is dat je hiermee je baas kan pesten... .Theoretisch dient dat om werk te zoeken. 99,999999% dat niemand dat komt checken. Maar als uw baas het echt vervelend wil spelen, kan hij dit waarschijnlijk ergens melden, en als je pech hebt komen ze checken of je wel solliciteert.
Oftewel: Verstuur 5 sollicitatiemails zodat ge iets kunt voorleggen?
@JPV zal wel kunnen bevestigen of ontkrachten wat ik zeg?
"Al ergens getekend hebben" en "nog solliciteren" sluiten elkaar dan ook niet uit ...Ik heb nochtans gewoon sollicitatieverlof gekregen, ondanks dat ik al ergens anders had getekend. Weliswaar dik tegen de zin van mijn toenmalige baas (en collega's), maar het mocht dus effectief. Leuk meegenomen is dat je hiermee je baas kan pesten... .
zolang je niet definitief voro een werkgever gekozen hebt, heb je daar idd recht op. Eens de beslissing gemaakt is (maar hoe check je dat als soon-to-be-ex-werkgever?) heb je er geen recht meer op.Heb voorstellen liggen, maar nog niks definitief getekend daar ik nog op een derde voorstel wacht. Op sollicitatie verlof heb je, blijkbaar, gewoon recht dus ga hier ook gewoon gebruik van maken.
nee, maar als je beslissing "definitief" is, dan heb je wel geen recht meer erop. Valt dan onder rechtsmisbruik. Maar is quasi niet te controleren."Al ergens getekend hebben" en "nog solliciteren" sluiten elkaar dan ook niet uit ...
Daar had ik het inderdaad op, ik dacht dat dit mocht?Maar je mag toch altijd zoeken als je je nog kan verbeteren?
.