Mulan
Well-known member
No doxing plz!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
No doxing plz!
Wie?Stop trying to make Fien Germeyns happen
It's not gonna happen
(neen ik moet daar geen serieus antwoord op
)Wie?(neen ik moet daar geen serieus antwoord op
)
Een minder serieus antwoord mag er altijd zijn!
Wie?(neen ik moet daar geen serieus antwoord op
)
Een minder serieus antwoord mag er altijd zijn!
Ik ben verwonderd hoe accuraat jouw beschrijving is.Fien is de vrucht van een passionele nacht tussen Margriet Hermans en Peter Van De Veire. Die laatste had die eerste wijsgemaakt dat een condoom niet nodig was want hij had een sok. De rest is geschiedenis.
Voor de wetenschap moeten we uitvissen of Squid ook smaakt als overjaarse chocolade.Ik had gehoopt dat de kleding dit seizoen ietsje minder ‘oma’s behang’ ging zijn en dat is wel zo maar nu loop ik rond gelijk een overjaarse Quality Street/Ferrero Rocher hybride en dat is ook maar niks.
Hela, ik smaak naar Neuhaus, ik heb daar nog gewerkt. Tis dus misschien geen Marcolini maar her kan smaken op de zetel de zondagmiddag.Voor de wetenschap moeten we uitvissen of Squid ook smaakt als overjaarse chocolade.
Kandidaten ?
Als 35-jarige wordt het er niet beter op dat kan ik u zeggen. Veel sterkte.Daar sta je dan als 32 jarige te janken als een klein kind bij de DA.![]()
Nieuwe pelletkachel staat er sinds gisteren, deze morgen zit der al ne fucking kauw in dien flexibel![]()
Ugh hier in Merelbeke zit het ook vol. Ik snap ook niet dat dat een beschermde vogel is. Kutbeesten hebben voor de renovatie heel de isolatie kapot gepikt op onze zolder. Nu gelukkig niet meer.t'is echt een pest geworden. onbegrijpelijk dat da een beschermde vogel is. Ik heb een paar maand geleden nu gietijzeren afvoerputten gelegd in mijn schouw (aangezien ik ze toch nie gebruik) ze allemaal afschieten was gewoon niet te doen

Wat je niet genoeg gebruikt verdort nu eenmaal.Mijn eikel die stilaan wat rimpels begint te vertonen... volgende week 39 jaar.
Waar is de tijd dat het nog een glimmende paarse druif was.
Tijd is toch iets relatief![]()
Ah nee. Zo geen opmerkingen maken want die geeft ons dan garantie een grafische rundownWat je niet genoeg gebruikt verdort nu eenmaal.

Fien is de vrucht van een passionele nacht tussen Margriet Hermans en Peter Van De Veire. Die laatste had die eerste wijsgemaakt dat een condoom niet nodig was want hij had een sok. De rest is geschiedenis.
Of jullie kunnen ook niet fatshamen en mensen in hun waarde laten? Ik zie niets mis aan haar. Nu niet doen alsof ze 1 of ander gedrocht is he.

Kwas eigenlijk vooral aan dat gezicht aan het denken hoorOf jullie kunnen ook niet fatshamen en mensen in hun waarde laten? Ik zie niets mis aan haar. Nu niet doen alsof ze 1 of ander gedrocht is he.![]()
en ze heeft er wel van weg jaZe fatshamen haar toch niet? Maar het is nu eenmaal niet de schoonste die er rondloopt. En daar is niets mis mee. Maar gij zult toch ook eerder fantaseren overOf jullie kunnen ook niet fatshamen en mensen in hun waarde laten? Ik zie niets mis aan haar. Nu niet doen alsof ze 1 of ander gedrocht is he.![]()