Posts over de stijgende prijzen werden verplaatst naar de Inflatie in België-thread.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lijkt me zo'n kraai uit Resident evil.Update, vogel zat dus niet in flexibel zelf, maar in de oude schouw naast de flexibel. Die moet daar in gevallen zijn als ze die flexibel gestoken hebben ofzo, wist dat het verstopt zat maar wist niet dat der effectief levende in da nest zaten..
Heel mijne living over hoop om da beest daar uit te krijgen, maar em is der uiteindelijk toch uit geraakt..
Nu is de vraag, wat moet ik in godsnaam aanvangen met da beest..
Een flexibele buis?de fuck is een flexibel?
een flexibele bel?
een bel die kan 'flexen'?
de fuck is een flexibel?
een flexibele bel?
een bel die kan 'flexen'?
Hier is het allemaal verdord - net stroDe pelouse staat kweenie hoe droog en dat is nu eens geen eufemisme.

Hier nog nie (we hebben er 2 van 10000l elk), maar het begint wel te slinken. Hopelijk eens zondvloed binnenkort. Meestal moeten we wel 1x bijvullen in de zomer. Suckt wel als ge da doet, en ge dan regent het net. Money down the drain.Mijne regenwaterput al mogen bijvullen met een liter of 2000...
Tgoh, kost dat niet veel zo'n pomp? Misschien voor in de toekomst dan ene keer dat onze huidige kapot is.Beter gewoon een systeem voorzien dat automatisch overschakelt op leidingwater wanneer de put leeg is.
Mag dat nog ?Beter gewoon een systeem voorzien dat automatisch overschakelt op leidingwater wanneer de put leeg is.
Of heb je 2 leidingen naar je kranen lopen ?Het regenwater en het drinkwater in uw woning moeten volledig gescheiden zijn. Er mag geen verbinding zijn tussen de leidingen voor drinkwater en die voor regenwater
Zo'n kraantje mocht alvast niet toen wij bouwden in 2016.Mag dat nog ?
Het systeem van regenwater en leiding water moet toch volledig gescheiden zijn
Of heb je 2 leidingen naar je kranen lopen ?
Een rainmanager (bv. Grundfos RMQ) schakelt automatisch om van regenwater naar stadswater zonder connectie tussen de 2.Mag dat nog ?
Het systeem van regenwater en leiding water moet toch volledig gescheiden zijn
Of heb je 2 leidingen naar je kranen lopen ?
Wij hebben ook zo een systeem met gescheiden aanvoeren. Van Wilo.Een rainmanager (bv. Grundfos RMQ) schakelt automatisch om van regenwater naar stadswater zonder connectie tussen de 2.
Een flexibel breekt niet snel hoor, geen zorgen.Ocharme toch, check of er geen breuken zijn en dan gewoon op het gras zetten?
Neenee, je ontmoedigt me niet, ik ken het klappen van de zweep ook. Wordt het niets: no harm done, weer wat oefening gehad in het solliciteren. Kost me enkel wat tijd en benzine, that's all!
Er zijn een 7tal vacatures dus er zal wel "iets" vrij zijn, maar kunnen er idd evengoed 3 zijn ipv 7.![]()