Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wie? :unsure: (neen ik moet daar geen serieus antwoord op :crazy: )

Een minder serieus antwoord mag er altijd zijn!

Fien is de vrucht van een passionele nacht tussen Margriet Hermans en Peter Van De Veire. Die laatste had die eerste wijsgemaakt dat een condoom niet nodig was want hij had een sok. De rest is geschiedenis.

4 overleg momenten vandaag die normaal gezien vlot op elkaar gingen volgen.
10u was het eerste, rara wie zit er om 10u25 nog altijd te wachten om te starten...
Daar gaat de planning :wallbash:

Er zijn zo van die dagen dat je eigenlijk jezelf met uw kop tegen een muur zou slaan van dommigheid. Squid is a blithering old idiot, zeg dat ze het zelf gezegd heeft.

Fien is de vrucht van een passionele nacht tussen Margriet Hermans en Peter Van De Veire. Die laatste had die eerste wijsgemaakt dat een condoom niet nodig was want hij had een sok. De rest is geschiedenis.
Ik ben verwonderd hoe accuraat jouw beschrijving is.

E4CC2C40-7A04-449A-A981-953E84B01D0A.jpeg

Ik had gehoopt dat de kleding dit seizoen ietsje minder ‘oma’s behang’ ging zijn en dat is wel zo maar nu loop ik rond gelijk een overjaarse Quality Street/Ferrero Rocher hybride en dat is ook maar niks.
Voor de wetenschap moeten we uitvissen of Squid ook smaakt als overjaarse chocolade.

Kandidaten ?

Daar sta je dan als 32 jarige te janken als een klein kind bij de DA. :headshake:
Als 35-jarige wordt het er niet beter op dat kan ik u zeggen. Veel sterkte.

Nieuwe pelletkachel staat er sinds gisteren, deze morgen zit der al ne fucking kauw in dien flexibel :angry:
t'is echt een pest geworden. onbegrijpelijk dat da een beschermde vogel is. Ik heb een paar maand geleden nu gietijzeren afvoerputten gelegd in mijn schouw (aangezien ik ze toch nie gebruik) ze allemaal afschieten was gewoon niet te doen
Ugh hier in Merelbeke zit het ook vol. Ik snap ook niet dat dat een beschermde vogel is. Kutbeesten hebben voor de renovatie heel de isolatie kapot gepikt op onze zolder. Nu gelukkig niet meer.

Mijn eikel die stilaan wat rimpels begint te vertonen... volgende week 39 jaar.

Waar is de tijd dat het nog een glimmende paarse druif was.

Tijd is toch iets relatief 😢

Covid heeft zijn tol ge eist. Binnen 2 maand eindeliji nog es naar pattaya. Hopelijk kennen ze me daar nog. Ja verandering van spijs doet eten zeggen ze.
Nogtans kan ik niet klagen, maar elke week hamburgers word je ook moe natuurlijk 😁

Ik ben verwonderd hoe accuraat jouw beschrijving is.

Bekijk bijlage 9604
Of jullie kunnen ook niet fatshamen en mensen in hun waarde laten? Ik zie niets mis aan haar. Nu niet doen alsof ze 1 of ander gedrocht is he. 🙄

Of jullie kunnen ook niet fatshamen en mensen in hun waarde laten? Ik zie niets mis aan haar. Nu niet doen alsof ze 1 of ander gedrocht is he. 🙄
Ze fatshamen haar toch niet? Maar het is nu eenmaal niet de schoonste die er rondloopt. En daar is niets mis mee. Maar gij zult toch ook eerder fantaseren over @straight_six Hugh Jackman dan over Kamal Kharmach :unsure:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan