Nrt
Well-known member
Ook gezien. Heftig hoe precies die kerel is. Angstwekkend.Waarom mensen denken dat het enigzins ok is om mij dat filmpke te sturen van die terroristische gek die een paar dagen eerder mensen zat neer te schieten in de VS
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ook gezien. Heftig hoe precies die kerel is. Angstwekkend.Waarom mensen denken dat het enigzins ok is om mij dat filmpke te sturen van die terroristische gek die een paar dagen eerder mensen zat neer te schieten in de VS
Als enige blijkbaar.Ik vatte het anders op.![]()
Er worden soms ook bruine, elastische verbanden gebruikt. Ga die gaan halen en iedereen is blij?Aan de glimlach dat ik komende maandag binnen mag voor mijn operatie is spijtig genoeg ook nog een ergernis verbonden.
Ik had het eerder al eens over de steunkousen die moeste gehaald worden bij de apotheek of orthopedie winkel, maar geen van beide kon mij aan de steunkousen in kwestie helpen. Nadat één van de orthopedie winkels met het ziekenhuis belde werd er gezegd dat ze toch in het ziekenhuis te krijgen waren.
Nu vermelde ik dat nog eens toen ze mij lieten weten dat de operatie komende maandag kan doorgaan, krijg ik te horen dat ik toch zelf voor die steunkousen moet zorgen.
Opnieuw naar de apotheek geweest, ze hebben daar een dik half uur zitten zoeken in boeken en op het internet en het besluit is dat we nog niet meer weten.
Het ziekenhuis heeft het over "goedkope" steunkousen van 10 euro, de goedkoopste die de apotheek kan vinden kosten 40 tot 50 euro en daar word geen cent van terug betaald.

Bij mijne pa hebben ze ook die elastische verbanden gebruikt toen hij een tijdje terug in het ziekenhuis heeft gelegen.Er worden soms ook bruine, elastische verbanden gebruikt. Ga die gaan halen en iedereen is blij?
Online vind je wel compressiekousen tussen de 10-20 euro, wel geen idee wanneer je die dan ontvangt...maar aangezien je aan de rug wordt geopereerd zal je ze wel langer dan 2-3 dagen moeten dragen
![]()
WENKO - Compressiekousen
Aantrekkelijke prijzen ✔️ Snelle levering ✔️ Gratis retourneren ➣ Bestel nu online bij Huis & Comfort!www.huis-en-comfort.be
Ook gezien. Heftig hoe precies die kerel is. Angstwekkend.
Maar enfin het kan bijna niet anders meer of het is zo@Mulan
Puur vaststellingen hé.
Margriet: De bolle wangen en dubbele kin.
Peter: Lichte ogen, donkere wenkbrauwen, guitige blik.
Dus ja, voor mij persoonlijk vond ik het een goede omschrijving.
Bekijk bijlage 9619
. Die Bart Cannaerts quiz doet die wel goed vind ik dus laat maar komen voor Switch
.Over welk incident gaat dat?Ik dacht dat t eerst een achtervolging was ofzo. Dus heb alleen het eerste schot gezien en dan direct afgezet.
Ik kan dat echt niet verstaan hoe emotieloos of gebrainwashed ge moet zijn om zoiets te kunnen.
Over welk incident gaat dat?
Ale, de kousen zijn besteld.Aan de glimlach dat ik komende maandag binnen mag voor mijn operatie is spijtig genoeg ook nog een ergernis verbonden.
Ik had het eerder al eens over de steunkousen die moeste gehaald worden bij de apotheek of orthopedie winkel, maar geen van beide kon mij aan de steunkousen in kwestie helpen. Nadat één van de orthopedie winkels met het ziekenhuis belde werd er gezegd dat ze toch in het ziekenhuis te krijgen waren.
Nu vermelde ik dat nog eens toen ze mij lieten weten dat de operatie komende maandag kan doorgaan, krijg ik te horen dat ik toch zelf voor die steunkousen moet zorgen.
Opnieuw naar de apotheek geweest, ze hebben daar een dik half uur zitten zoeken in boeken en op het internet en het besluit is dat we nog niet meer weten.
Het ziekenhuis heeft het over "goedkope" steunkousen van 10 euro, de goedkoopste die de apotheek kan vinden kosten 40 tot 50 euro en daar word geen cent van terug betaald.
???Ale, de kousen zijn besteld.
Nog goed dat de apotheek zijn werkuren niet aanrekend, anders zouden het nog veel duurdere kousen worden.
Wa uitrekken ?heOpnieuw kousen tot ONDER de knie, ik moet er hebben die tot BOVEN de knie komen!

't Is zot. Schiet totaal niet in het wilde weg en identificeert zelfs een blanke die hij overslaat.Ook gezien. Heftig hoe precies die kerel is. Angstwekkend.
het werdt"bedankt op voor raadt"
Don't even know where to begin...![]()
?Gewoon grappig dat ze het nog steeds niet door hebben. Straks komt er nog 1 af met enkelsokjes.@Lint en @straight_six vanwaar die?
Ik zeg al een aantal keren dat het kousen tot boven de knie moeten zijn en iedereen blijft afkomen met een link naar kousen die slechts tot onder de knie komen.
(Ik zal wel eens zien of ik die kosten voor die kousen niet (deels) door mijn hospitalisatieverzekering kan laten terugbetalen)