Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Update, vogel zat dus niet in flexibel zelf, maar in de oude schouw naast de flexibel. Die moet daar in gevallen zijn als ze die flexibel gestoken hebben ofzo, wist dat het verstopt zat maar wist niet dat der effectief levende in da nest zaten..
Heel mijne living over hoop om da beest daar uit te krijgen, maar em is der uiteindelijk toch uit geraakt..

Nu is de vraag, wat moet ik in godsnaam aanvangen met da beest..
Lijkt me zo'n kraai uit Resident evil.

Mijne regenwaterput al mogen bijvullen met een liter of 2000...
Hier nog nie (we hebben er 2 van 10000l elk), maar het begint wel te slinken. Hopelijk eens zondvloed binnenkort. Meestal moeten we wel 1x bijvullen in de zomer. Suckt wel als ge da doet, en ge dan regent het net. Money down the drain.

Beter gewoon een systeem voorzien dat automatisch overschakelt op leidingwater wanneer de put leeg is.
Mag dat nog ?
Het systeem van regenwater en leiding water moet toch volledig gescheiden zijn

Het regenwater en het drinkwater in uw woning moeten volledig gescheiden zijn. Er mag geen verbinding zijn tussen de leidingen voor drinkwater en die voor regenwater
Of heb je 2 leidingen naar je kranen lopen ?

Wij hebben hier onze put ook al moeten bijvullen met leidingwater, dat is toch al lang geleden dat dat nog eens nodig was.

Mag dat nog ?
Het systeem van regenwater en leiding water moet toch volledig gescheiden zijn

Of heb je 2 leidingen naar je kranen lopen ?
Een rainmanager (bv. Grundfos RMQ) schakelt automatisch om van regenwater naar stadswater zonder connectie tussen de 2.

In elk dorp of stad rondom mij thuis kom ik wegenwerken en omleidingen tegen. Geen ontsnappen meer aan.
- Weg 1 die vorig jaar al 3 of 4 maanden heeft opengelegen voor nutswerken. Deze wordt nu een jaar later voor 8 maanden (!) terug opengelegd voor riolering, fietspaden en nieuw wegdek. Combineren was niet mogelijk blijkbaar.
- Weg 2 die als omleiding voorzien wordt gaat in augustus ook opengelegd worden. Maar die werken aan weg 2 gingen eigenlijk vorig jaar gebeuren toen de nutswerken op weg 1 gedaan gingen zijn. Dus in dat jaar tijd toch niet gebeurd...
- Op een andere zeer drukke baan zijn werken gebeurd 2 weken na het paasverlof. Die werken duurden 2 weken maar In het paasverlof was niet mogelijk blijkbaar.
.....

Serieus man. Ik ga deze borden beginnen produceren en verkopen aan AWV en de gemeenten. Goudmijn verzekerd.

Ocharme toch, check of er geen breuken zijn en dan gewoon op het gras zetten?
Een flexibel breekt niet snel hoor, geen zorgen.

Toen voor nieuwjaar alles in kannen en kruiken was voor de tuinrenovatie zag ik het helemaal zitten tegen het groot verlof. Nu vrees ik dat zelfs dat niet meer haalbaar is. Loze beloftes, lange levertermijnen,... godverdomme. Zot word ik er van.

Neenee, je ontmoedigt me niet, ik ken het klappen van de zweep ook. Wordt het niets: no harm done, weer wat oefening gehad in het solliciteren. Kost me enkel wat tijd en benzine, that's all! 😇

Er zijn een 7tal vacatures dus er zal wel "iets" vrij zijn, maar kunnen er idd evengoed 3 zijn ipv 7. 😉

en dan zit je toch in de werfreserve

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan