Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vaak zijn die jobs al ingenomen ja.
Maar is men toch verplicht die vacature nog open te zetten.

Maar veel mensen die dus effectief die hele weg van solliciteren en testen passeren, terwijl het helemaal zinloos is.

Maar als je niet probeert, weet je het niet uiteraard.

Ook als een functie vrijkomt, en een statutair neemt die functie intern in.
Dan is men toch nog verplicht die vacature open te stellen, iedereen laten af te komen en alles te laten doorlopen.
Blijkbaar eigen aan het systeem, is men verplicht zo te doen.
Al vaker vernomen.

Ook al eens iets gelijkaardigs meegemaakt bij een sollicitatie (maar niet voor een job bij de gemeente ofzo).

Mooi motivatiebrief opgesteld, CV in orde gebracht etc. Doorgemaild, en dan een paar dagen later horen "ja sorry de positie is al ingevuld". Terwijl er bij de vacature een deadline stond die pas 4 weken later afliep. Ik vraag me dan af hoeveel mensen tijd steken in het solliciteren voor een job die eigenlijk al ingevuld is :unsure:

Al goed dat ze het gewoon direct laten weten, maar dan nog...

3 amerikaans overalls besteld. Ja, dat gaat toch wel een week of 4 duren hoor mijnheer.
2 spatborden om een vrachtwagen te herstellen. Normaal duurt het 3 dagen eer wij de kunnen leveren maar gezien de omstandigheden gaat het toch wel pas binnen 2 weken zijn.
200l olie voor automatische versnellingsbakken bestel: ja, dat hebben we niet meer op stock, dat is in backorder sinds december maar we hopen het zo snel mogelijk te kunnen leveren.
Cd besteld voor een update te doen van een navigatiesysteem voor een vrachtwagen: kijk, we gaan hem bestellen maar we weten niet of we het gaan kunnen leveren, de cd's zijn op en we weten niet wanneer of als we er nog uberhaupt gaan kunnen binnen krijgen

:sarcastic: :sarcastic: :sarcastic:
echt man, ik ga binnenkort gewoon voor 6 jaar in conge, kloteboel.

3 amerikaans overalls besteld. Ja, dat gaat toch wel een week of 4 duren hoor mijnheer.
2 spatborden om een vrachtwagen te herstellen. Normaal duurt het 3 dagen eer wij de kunnen leveren maar gezien de omstandigheden gaat het toch wel pas binnen 2 weken zijn.
200l olie voor automatische versnellingsbakken bestel: ja, dat hebben we niet meer op stock, dat is in backorder sinds december maar we hopen het zo snel mogelijk te kunnen leveren.
Cd besteld voor een update te doen van een navigatiesysteem voor een vrachtwagen: kijk, we gaan hem bestellen maar we weten niet of we het gaan kunnen leveren, de cd's zijn op en we weten niet wanneer of als we er nog uberhaupt gaan kunnen binnen krijgen

:sarcastic: :sarcastic: :sarcastic:
echt man, ik ga binnenkort gewoon voor 6 jaar in conge, kloteboel.
't Is overall hetzelfde.

Benieuwd wie mij hier vandaag op het werk die kleine extra push gaat geven waardoor ik compleet ga doorflippen. :unsure:

Benieuwd wie mij hier vandaag op het werk die kleine extra push gaat geven waardoor ik compleet ga doorflippen. :unsure:
't is doorslaan of flippen, niet doorflippen

david-tennant-doctor-who.gif

Hoe irritant is Instagram toch aan het worden. Constant voorgestelde accounts in uw feed, de melding dat dit voorgesteld is is nu ook nog weg. Ge moogt zo vaak als ge wilt geen interesse aanduiden ze blijven het er door duwen.

Eerder droefnis dan ergernis maar bon.
Mijn kat vandaag laten inslapen, beestje was nog maar net 11 jaar geworden dus veel te jong.

Enorm verzwakt en bloedarmoede, 29 april maar 11% hermatocriet en cortisonekuur gekregen, ging 2 dagen beter dat ze terug begon te eten maar 2 dagen geleden compleet gecrashed, amper 5% hermatocriet meer. Oorzaak kan alleen gevonden worden met beenmergpunctie maar ze zou eerst een bloedtransfusie nodig hebben wat ze misschien zelfs niet meer zou overleven. En dan moet de oorzaak nog geneesbaar zijn.

Daar sta je dan als 32 jarige te janken als een klein kind bij de DA. :headshake:

De afbraak naast me, was ook weer tof vandaag

Wou net in m'n auto stappen toen ik die mannen om 8h zag toekomen... maar effe sleutels kwijt (lagen in tuinhuis :S )
Kapt diezelfde pipo van woensdag net weer een hoop stenen aan de zijkant af pal aan m'n carport/tuinhuis(nu vooraan het afbrraakhuis), weer bijna vuistdik steenpuin tegen men auto deur ... 0,5m ervan, 2de keer! Gelukkig stond ik weer uiterst rechts ipv links.

Donderdag waren ze er niet, door de asbest perikelen denk ik

Kzal er een tv format van maken: de afbraak! + den djoeft op under muule van de week ...

Zeg dan toch verdomme iets! Dan zet ik me er de ganse dag niet en kan je er zelfs staan met je camionet, als je het me vraagt tenminste..

Om 13h was het discussie met die buren van eergisterrn ook. Die werfleider(alé den oudsten van de 2man die er zijn) werd ambetant. Me niet gaan moeien, want wou enkel weten of ze morgen ook komen op zaterdag, wat ik nu niet weet

Ma en Di ofzo ga ik wel bij m'n broer of parkeer ik de auto weg... vertrouw het voor geen haar

De wijkagent is reeds ingelicht via een collega van hem.

En zeveren jong, meneer we breken eerst het woonhuis af ... Wat staat vandaag nog recht en wat ligt plat? Schuur achter plat, woonhuis (grenzend aan mijn carport en tuinhuis dus die ik liefst heel zie blijven) staat nog.
Lult aan een ander z'n oren jong.

Ach ja, en straat en in- en uitritten blokkeren voor uren zonder vragen (laat staan gemeente aanvragen), hun hobbie blijkbaar.

ps. een mac-bc ke zie, maar i'm pissed style (ik voel je pijn mac ...)

Laatst bewerkt:
maandag drone + mini remote laadbakje onder

1ste lading, stront!
2de lading, recept Squidward?
3de lading salpeterzuur...
... vlieg ik mee boven hunne kop en bombs away!

wat later kruisboog +poison arrows (3 weken diarree arrows)

ps1. Heeft iemand een kletterschijt recept?

ps2. had ik Squidward maar in haar ondergoed: dan lopen ze weg die bouwvakkers blijkbaar (grapje hé Squidward, maar vond het touché, 6am heeft rust nodig)

maandag drone + mini remote laadbakje onder

1ste lading, stront!
2de lading, recept Squidward?
3de lading salpeterzuur...
... vlieg ik mee boven hunne kop en bombs away!

wat later kruisboog +poison arrows (3 weken diarree arrows)

ps1. Heeft iemand een kletterschijt recept?

ps2. had ik Squidward maar in haar ondergoed: dan lopen ze weg die bouwvakkers blijkbaar (grapje hé Squidward, maar vond het touché, 6am heeft rust nodig)
maxresdefault.jpg

Carport en tuinhuis mee tegen de vlakte..

Als de muur erop valt, bovenkant van driekhoeksdakmuur dan (de ander kant uit dan hij moet maw )zal het hoogste en ferme deuk zijn in het dak of erdoor worst case, er liggen ook platen op.
Dat zagen en gaven ze toe als 'worst case' scenario .... 1 op 100.

ps. Hallo Nathalie(huisbazin): we moeten de plaatsbeschrijving eens herzien (tuinhuis en carport schrappen)

Laatst bewerkt:
Hoe irritant is Instagram toch aan het worden. Constant voorgestelde accounts in uw feed, de melding dat dit voorgesteld is is nu ook nog weg. Ge moogt zo vaak als ge wilt geen interesse aanduiden ze blijven het er door duwen.
Facebook is nog 10x erger. 3/4de van mijn feed is reclame, voorgestelde filmpjes en al andere brol. En alsof dat dan nog niet genoeg reclame is heb je nog die onnozelaars die denken dat ze een boxspring of een loungeset kunnen winnen door ook nog eens dat te delen. 🤬

Facebook is nog 10x erger. 3/4de van mijn feed is reclame, voorgestelde filmpjes en al andere brol. En alsof dat dan nog niet genoeg reclame is heb je nog die onnozelaars die denken dat ze een boxspring of een loungeset kunnen winnen door ook nog eens dat te delen. 🤬
ik begrijp da toch niet dat er zoveel geld omgaat in reclame. Ik kijk daar gewoon los over. Enige dak zie staan is de 'skip' knop

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan