Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoe kan die dan ouder worden?
blow-mind-mind-blown.gif

Door zich voort te planten? Of adoptie.

Dat ik zogezegd weer niet thuis was (pakket). Dat was dan eens een hele snelle verzending, maar helaas, de levering liet weer eens te wensen over. Tweede keer op korte tijd nu. Kan ik er weer speciaal achter gaan in een postpunt hier een eindje vandaan...

Da's zo moeilijk niet. Vier vierdencake maken en prefab suikerpasta kopen in 't geel en rood. Da's er gewoon over rollen en afsnijden. En voor het u gemakkelijk te maken zet ge er een plastic manneken van Bumba op, doet ge er wa versiering rond (eetbare suikerbloemen enz).

Blijkbaar kan het ook met marsepein met kleurstof.

Aub, €70 graag.

Ik weet wel niet of plastic mannekes van Bumba bestaan. (wacht tot ze de power rangers leuk vinden, da's goedkoper)
De plastic mannekes heb ik gevonden in een Bumba spel 😎. Wsl ga ik gekleurde boterroom maken en met het uitgeholde stuk waar de lekstokken in zitten, een Bumba tent maken om er bovenop te zetten. 🤓

"professionele" verjaardagsfoto's van peuters/kleuters die voor hun verjaardag een vlaai verorberen/vernielen met hun handen.

Bah

Wa's dat nu weer voor pedante onzin. Een kind moet soms kind kunnen zijn, soms zijn ook de vuile dingen onderdelen van ontwikkeling.

Een kind moet altijd een kind kunnen zijn. En dus kunnen ravotten en zich vuil maken.

Een fotoshoot waar kleine Emma of kleine Keanu in blazer op instagramwaardige wijze een pastelkleurige taart moet kapot slaan, heeft geen enkele meerwaarde voor het kind.

"professionele" verjaardagsfoto's van peuters/kleuters die voor hun verjaardag een vlaai verorberen/vernielen met hun handen.

Bah
Ik heb het even moeten opzoeken, want wist niet dat “cake smash” foto’s een ding waren nu.

Voorbeeld:
(Heb gezicht censureerd vanwege privacy.)
0E798715-0A29-4383-90A4-FA975977D83E.jpeg

Wa's dat nu weer voor pedante onzin. Een kind moet soms kind kunnen zijn, soms zijn ook de vuile dingen onderdelen van ontwikkeling.
Ik hoop dat ge zelf het verschil ziet tussen een opgezette fotoshoot om likes te scoren op Instagram tov uw kind kind laten zijn door het in plassen te laten springen ofzo he :unsure:

Dit lijkt me de ideale moment om haar te leren dat het leven niet eerlijk is. En dat financiële hulp bij het kopen van een taart absoluut niet gegarandeerd is. Ongeacht of papa het geld heeft of niet. Idealiter koop je met het uitgespaarde geld een luxe alcoholische drank naar keuze waar je dan van geniet terwijl zij een boterham met kaas eet.

Ze zal er enkel beter van worden en binnen 25 jaar een prachtige post van kunnen maken op een internetforum.
Maar als ze het écht écht wou, ze het wel gekregen had.

Dat ik zogezegd weer niet thuis was (pakket). Dat was dan eens een hele snelle verzending, maar helaas, de levering liet weer eens te wensen over. Tweede keer op korte tijd nu. Kan ik er weer speciaal achter gaan in een postpunt hier een eindje vandaan...
Nu nog mooier: daarnet sta ik daar, moest de verkoper nogal lang zoeken naar mijn pakket. Ik dacht al ja lap, en ja hoor: is het blijkbaar ergens anders geleverd en ook op een lasrigere locatie. Stond zo NIET op mail ook! En dan nog altijd te bedenken dat het gewoon gisteren thuis moest worden geleverd, en ik was de hele dag thuis!!! 😠
Nooit klachten gehad over PostNL, tot nu! 😠

Nu nog mooier: daarnet sta ik daar, moest de verkoper nogal lang zoeken naar mijn pakket. Ik dacht al ja lap, en ja hoor: is het blijkbaar ergens anders geleverd en ook op een lasrigere locatie. Stond zo NIET op mail ook! En dan nog altijd te bedenken dat het gewoon gisteren thuis moest worden geleverd, en ik was de hele dag thuis!!! 😠
Nooit klachten gehad over PostNL, tot nu! 😠

Die kinderen kunnen zich ook soms eens vergissen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan