Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
De persoon die de taart voor m’n dochter haar verjaardag ging maken, heeft vandaag afgebeld wegens familiale omstandigheden.
Een alternatief uit de buurt zit komende 6 weken volzet.

Ik kan al een 4/4 cake maken. Zo moeilijk zal dat dan wel niet zijn zeker, een biscuit in Bumba thema waar lekstokken uitrollen als je ze opensnijdt :unsure:

De persoon die de taart voor m’n dochter haar verjaardag ging maken, heeft vandaag afgebeld wegens familiale omstandigheden.

Ik kan al een 4/4 cake maken. Zo moeilijk zal dat dan wel niet zijn zeker, een biscuit in Bumba thema waar lekstokken uitrollen als je ze opensnijdt :unsure:
Muppet hier koos met veel enthousiasme een eenhoorntaart uit Albert Heijn toen ze haar verjaardag vierde bij haar papa.
Volgens haar was die HEERLIJK!
Volgens haar papa niet te vreten droog. Maar voor 15 euro of zo ben je er wel vanaf! :fingerguns_r:

Bisquit een aantal uur in de amaretto laten trekken en het is de beste taart ooit. 😍

Ge moet uw glas met de opening naar boven vasthouden e..
giphy.gif

Op zoek naar een hotel om het weekend door te brengen tijdens pukkelpop. 2 nachten, 435 euro. Ze kennen hun prijs. Reservatie via mail. Ik stuur mail, laatste kamer zo blijkt. Prijs wordt per direct geupped naar 735 euro.

Iemand die een goede plaats kent, shoot! Ik ken Hasselt totaal niet. Mag natuurlijk ook op 20 minuten rijden zijn. Wagen zetten we dan op parking festival. 't Zal een pak schelen in prijs alleszins.
5 jaar geleden tijdens Pukkelpop 1 nacht geslapen in Hassotel voor 215 euro, gereserveerd ergens eind april toen. Met de shuttle van station Hasselt naar de wei, maar dat duurde toen wel lang, want passeerde ook langs de campings.

Op zoek naar een hotel om het weekend door te brengen tijdens pukkelpop. 2 nachten, 435 euro. Ze kennen hun prijs. Reservatie via mail. Ik stuur mail, laatste kamer zo blijkt. Prijs wordt per direct geupped naar 735 euro.

Iemand die een goede plaats kent, shoot! Ik ken Hasselt totaal niet. Mag natuurlijk ook op 20 minuten rijden zijn. Wagen zetten we dan op parking festival. 't Zal een pak schelen in prijs alleszins.
10 jaar geleden parkeerde ik me altijd aan de achterzijde van de pukkelpopwei en dan van daar te voet.

Ik woon zelf 20 min van Hasselt. Genoeg b&b in de omtrek waar ge kunt gaan slapen.

Kijk regio Tongeren, Bilzen, Hoeselt, Diepenbeek, Kortessem, Alken,... Liggen allemaal op een 20 a 30 min van Hasselt.

Bisquit een aantal uur in de amaretto laten trekken en het is de beste taart ooit. 😍
Doet me denken aan de Tiramisu van mijn grootmoeder. Koekjes gedrenkt in haar home-made Grand Marnier (wanneer je een portie at mocht je volgens mij niet meer met de wagen rijden)
on topic, ergernis van de dag : de duiventil van mijn buur stinkt weer.:mad:

Da's zo moeilijk niet. Vier vierdencake maken en prefab suikerpasta kopen in 't geel en rood. Da's er gewoon over rollen en afsnijden. En voor het u gemakkelijk te maken zet ge er een plastic manneken van Bumba op, doet ge er wa versiering rond (eetbare suikerbloemen enz).

Blijkbaar kan het ook met marsepein met kleurstof.

Aub, €70 graag.

Ik weet wel niet of plastic mannekes van Bumba bestaan. (wacht tot ze de power rangers leuk vinden, da's goedkoper)

Bereid je maar voor op ergernis 2: deze post waar je het komende jaar 20x aan herinnerd zal worden. 😔

(Sterkte en hopelijk snel verlossing! Ik heb op bol een aambeienkussen gekocht waardoor ik toch een pak comfortabeler kon blijven werken!)
met het over t'algemeen ouder wordende forumvolk zie ik in de toekomst hier nog wel meer medische klachten komen zoals nierstenen en erectiestoornissen en zo, dus kzit er nie mee in :unsure:

Dit lijkt me de ideale moment om haar te leren dat het leven niet eerlijk is. En dat financiële hulp bij het kopen van een taart absoluut niet gegarandeerd is. Ongeacht of papa het geld heeft of niet. Idealiter koop je met het uitgespaarde geld een luxe alcoholische drank naar keuze waar je dan van geniet terwijl zij een boterham met kaas eet.

Ze zal er enkel beter van worden en binnen 25 jaar een prachtige post van kunnen maken op een internetforum.

Dit lijkt me de ideale moment om haar te leren dat het leven niet eerlijk is. En dat financiële hulp bij het kopen van een taart absoluut niet gegarandeerd is. Ongeacht of papa het geld heeft of niet. Idealiter koop je met het uitgespaarde geld een luxe alcoholische drank naar keuze waar je dan van geniet terwijl zij een boterham met kaas eet.

Ze zal er enkel beter van worden en binnen 25 jaar een prachtige post van kunnen maken op een internetforum.
Vergeet niet te zeggen dat ze zo tenminste bij haar vriendjes kan opscheppen dat ze alles zélf heeft gedaan.

Slaan én zalven.

Ik wil iets bestellen op Wish met Paypal. Vraagt die naar kredietkaartgegevens? :wtf: Waar slaat dat nu weer op. Ik pak toch juist Paypal omdat ik op dit moment geen kredietkaart ter beschikking heb, anders had ik die optie wel gekozen.

Maar die staan er al 40 jaar of meer en beginnen dus ook wel te roesten wegens niet onderhouden. Een brak gewoon af toen ik die wou losduwen, en allemaal steken ze vanbinnen vol roestschilfers. Dan zet ik liever gewoon zo'n droogmolen die binnen kan wanneer hij niet wordt gebruikt. Ook is onze tuin maar zo'n 7 meter breed dus je verliest toch wel een hoop plaats door die palen.
Die hebben ook vaak van die hoezen om er over te doen en dan kan die zelfs gewoon buiten blijven staan. (Na 5 jaar nog steeds goed hier).
Ik weet wel niet of plastic mannekes van Bumba bestaan. (wacht tot ze de power rangers leuk vinden, da's goedkoper)
Nog even niet verjaren a.u.b. 😂

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan