Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
kunnen we geen combo topic openen? lijkt me ook interessant.

Ben je middenklasse of rijk én mag je partner met iemand van het andere geslacht uit eten gaan?

kunnen we geen combo topic openen? lijkt me ook interessant.

Ben je middenklasse of rijk én mag je partner met iemand van het andere geslacht uit eten gaan?
En moet die persoon dan in een appartement in het stadscentrum wonen of mag een gedecentraliseerde villa ook?

Op zoek naar een hotel om het weekend door te brengen tijdens pukkelpop. 2 nachten, 435 euro. Ze kennen hun prijs. Reservatie via mail. Ik stuur mail, laatste kamer zo blijkt. Prijs wordt per direct geupped naar 735 euro.

Iemand die een goede plaats kent, shoot! Ik ken Hasselt totaal niet. Mag natuurlijk ook op 20 minuten rijden zijn. Wagen zetten we dan op parking festival. 't Zal een pak schelen in prijs alleszins.

Op zoek naar een hotel om het weekend door te brengen tijdens pukkelpop. 2 nachten, 435 euro. Ze kennen hun prijs. Reservatie via mail. Ik stuur mail, laatste kamer zo blijkt. Prijs wordt per direct geupped naar 735 euro.

Iemand die een goede plaats kent, shoot! Ik ken Hasselt totaal niet. Mag natuurlijk ook op 20 minuten rijden zijn. Wagen zetten we dan op parking festival. 't Zal een pak schelen in prijs alleszins.
Aan Hasselt station hebt ge een vrije nieuwe hostel. Geen idee wat de prijzen zijn maar het ziet er proper uit en er logeren daar gezinnen, jeugd, scouts,... Beetje vanalles heb ik daar al gezien.

Met de drukte dan is 20min rijden natuurlijk maar een straal van pakweg 100m rond de wei maar ik zou denken van eerder te zoeken voor iets richting Zonhoven, Houthalen, ....
Dat ligt op de baan naar pukkelpop.
Ge kunt ook richting Genk, Diepenbeek, Godsheide,... zoeken maar dan zit ge eigenlijk een beetje aan de verkeerde kant van Hasselt/pukkelpop en moogt ge wel wat omrijden om er te raken.

Met de drukte dan is 20min rijden natuurlijk maar een straal van pakweg 100m rond de wei maar ik zou denken van eerder te zoeken voor iets richting Zonhoven, Houthalen, ....
Dat ligt op de baan naar pukkelpop.
Ge kunt ook richting Genk, Diepenbeek, Godsheide,... zoeken maar dan zit ge eigenlijk een beetje aan de verkeerde kant van Hasselt/pukkelpop en moogt ge wel wat omrijden om er te raken.
Vrienden van ons pakken altijd een fiets mee en fietsen dan naar het festival. Misschien die mogelijkheid eens bekijken?

Gisteren, toen ik me wat beter voelde (COVID gehad) eens verdergedaan met de ijzeren palen van 3 m te verwijderen uit de tuin. De vorige bewoners hadden daar een waslijn aan gehangen, en zelfs met hun 3 kinderen leek me zo'n 50 m waslijn nogal overdreven maar kom.

Constant buiten adem geweest maar al bij al die toch snel kunnen uitgraven en dan loswrikken. Maar, added bonus, die staken zo'n 1 m in de grond met daar pak 30 cm aan beton rond in een cirkel. Nu snap ik hoe die mens dat zo mooi rond heeft kunnen maken: dat zijn allemaal gezaagde stukken asbesten buis. Hoera, meer brol! Dan maar besloten die meteen van die palen te zagen, met mijn ijzerzaagje.
Toen wij ons huis kochten, stond er in de tuin ook zo een opstelling...van voor tot achter, pal door het midden om 1 of andere reden.

Ben voor de lazy manier gegaan: iets graven rond de paal, slijpschijf erdoor, gat dicht 😊

Gated communities zijn de toekomst.
Geen last meer van de bas-middenklasse in je buurt!
Ge hebt ook marginalen met geld hoor. Der zit zo 1 in mijn straat hier. Kga nie zeggen dat die erger zijn dan marginalen zonder geld, maar die kunnen ook wreed lastig zijn hoor. Omdat die dus denken dat die alles mogen, op zowel uw grond als in de straat.

Gated communities zijn de toekomst.
Geen last meer van de bas-middenklasse in je buurt!
Misschien ook het forum opdelen? Het plebs mag dan subforums krijgen over hoe je een wasmachine moet herstellen terwijl de elite mag praten over waar ze een terrasje doen wanneer de reparateur langs komt om hun wasmachine te maken.

BG forum keeps delivering :crazy:

Elke dag opnieuw wordt de menselijke absurditeit hier tentoongesteld

Moest misschien in de glimlach van de dag :p

BG forum keeps delivering :crazy:

Elke dag opnieuw wordt de menselijke absurditeit hier tentoongesteld

Moest misschien in de glimlach van de dag :p
Past allemaal al eerder in dit topic

Aan Hasselt station hebt ge een vrije nieuwe hostel. Geen idee wat de prijzen zijn maar het ziet er proper uit en er logeren daar gezinnen, jeugd, scouts,... Beetje vanalles heb ik daar al gezien.

Jup, en als ik me niet vergis rijden er ook de hele dag door shuttlebussen tussen het station en pkp.

Ik zie een boek dat ik wel wil lezen op Amazon.nl maar nu ook weer niet super graag dus tussen €25 voor de papieren versie en €12 voor Kindle kies ik voor Kindle.
‘Kindle boeken kan u niet kopen op .nl gelieve naar .com te gaan’
Ga naar .com en boek is in geen velden of wegen te vinden. Snap er niks van.

Hier verder stond een stuk landbouwgrond te koop, ik dacht aha, interessant dat is op wandelafstand. Blijkt dat erachter nog een weide is en ze die samen willen verkopen, ja ok bedankt, dag, € 84 000 heb ik hier nu niet liggen voor dat soort frivoliteiten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan